Plagiat

elenawest
27.02.2016
Drodzy opowijkowicze. Założyłam ten temat, bowiem na naszym zacnym forum niestety objawiła się osoba niegodna miana autora, a pisarza tym bardziej. Otóż osobnik o nicku andzixx0 dopuścił się rzeczy najbardziej z haniebnych, jakie może popełnić ktoś, kto publikuje swoje prace. Okazało się bowiem, że każdy z jej tekstów jest plagiatem i pojawił sie w latach wcześniejszych w Internecie.
Pod jej ostatnim tekstem odbyła się dość burzliwa dyskusja, w której to inni użytkownicy z tego portalu znaleźli jej rzekome teksty na innych portalach, i to publikowane przez różnych autorow. Sama zainteresowana nie złożyła żadnych stosownych wyjaśnień, a sprawa trafiła już do admina.
Teksty, które dodała wyżej wymieniona autorka możecie znaleźć między innymi na stronach: Sympatia.pl czy klamerka.pl.
A to link do jej ostatniego wiersza:
http://www.opowi.pl/zrob-to-a13855/
I link do strony, gdzie ten sam wiersz został opublikowany kilka lat temu (trzeba trochę przewinąć niżej):
http://www.klamerka.pl/92-1-o,zyciu.html
Moni
27.02.2016
:O
KarolaKorman
27.02.2016
Skopiowałam linki i faktycznie znalazłam ten sam tekst :(
elenawest
27.02.2016
No toż to jest po prostu chamstwo!
Moni
27.02.2016
Toż to poniżej wszelkiej krytyki! Przywiązać do konia i przeciągnąć po mieście!
Moni
27.02.2016
Nie mogła chociaż CZEGOKOLWIEK zmienić?
Vampircia
27.02.2016
Zastanawiam się, po co ktoś w ogóle robi coś takiego. Bo dla kasy to bym jeszcze zrozumiała, ale takie coś? Toż to kompletnie bez sensu.
elenawest
27.02.2016
No zgadzam sie. I z monia i z vampirica
Szczur
27.02.2016
Przydałaby się reakcja admina.
KarolaKorman
27.02.2016
Dla mnie to też bezsens :(
KarolaKorman
27.02.2016
Myślę, że zareaguje :)
elenawest
27.02.2016
Wyslalam mu wiadomosc. Jesli nie, to bedziemy kochani wspolnie myslec nad tym czy ja nie podac na policje. Bojest ona pelnoletnia a plagiat baaaardzo wyrazny
Moni
27.02.2016
Pewnie, że wzywamy, ale wiesz...
Chuj z tego wyjdzie w naszym kraju. :C
Jared
27.02.2016
Myślę, że to akurat jest bardzo smutne. Jajeczka jak bereciki. I pytam się na kiego luja? Po co? ._.
elenawest
27.02.2016
Moze nie... Zobaczymy
elenawest
27.02.2016
Najwyrazniej dziewczyna chce pisac i nic nie umie, wiec skopiowala czyjes teksty...
Przykre jest to, że żaden z jej 23 tekstów bodajże nie jest jej autorstwa. Każdy z nich można znaleźć na innych stronach...
I tak długo nas oszukiwała!
elenawest
27.02.2016
No właśnie...
Moni
27.02.2016
I pomyśleć, że starczy zmienić nieco słowa i napisać, czym się inspirowało, a wszystko byłoby okej. To minimum trudu, naprawdę...

Część postów została ukryta (82)

Zaloguj się, aby przeglądać cały wątek

Neurotyk
28.02.2016
Ukamienować ją! Kto bez winy, niech pierwszy rzuci kamień, czekam...
Ukamienować ją! Kto bez winy, niech pierwszy rzuci kamień, czekam...
Ukamienować ją! Kto bez winy, niech pierwszy rzuci kamień, czekam...
Ukamienować ją! Kto bez winy, niech pierwszy rzuci kamień, czekam...
Ukamienować ją! Kto bez winy, niech pierwszy rzuci kamień, czekam...
Ukamienować ją! Kto bez winy, niech pierwszy rzuci kamień, czekam...

Moni, bedę to mowił, bo wierzę w Boga, sraj na mnie dalej.
Anonim
28.02.2016
Nero niczego ci nie zabronił pisać, czy osądzać kogokolwiek, chciał jedynie skłonić nas do refleksji nad sobą
Neurotyk
28.02.2016
spadam

BAJ :)
Moni
28.02.2016
A z resztą. Moja matka ukamieniowałaby was za takie cytowanie Biblii.
Moni
28.02.2016
Pa.
Anonim
28.02.2016
nie masz pojęcia o tym w co wierzysz, idź się wyspowiadać z tego co tu odwalasz
pa
Neurotyk
28.02.2016
twoja matka nie jest dla mnie autorytetem!
Jared
28.02.2016
Moni, ty bronisz Biblii xD Najbardziej agresywna osoba na tej stronie, jestes niestety przykladem typowo moherowego podejscia do religii :v
Neurotyk
28.02.2016
Moni mnie wyzwała od Dupków wczoraj DWA razy pod rząd, iście Biblijna postawa!
Neurotyk
28.02.2016
Jezus się cieszy jak widzi swoja uczennicę Moni...
Vampircia
28.02.2016
Jak tak czasem obserwuję wasze rozmowy, to stwierdzam, że brakuje mi popcornu.
Neurotyk
28.02.2016
Moni, wszystkich równasz z ziemią, co głoszą Słowo Boże w internecie? Czy w internecie Chrystus zakazał głosić Słowa jego? Proszę, czekam na riposte.

CZEKAM
Majeczuunia
28.02.2016
Jebłam, jak zobaczyłam tę waszą kłótnię, a może nie tyle co kłótnię, a argument Moni. A przy tej groźbie matką spadłam z krzesła XDD
Vampircia
28.02.2016
A ja się zastanawiam, po co w ogóle dajecie się wciągać w takie idiotyczne dramy. Jak ktoś gada pierdoły, to się taką osobę po prostu zlewa. A wy robicie śmietnik z tego forum.
Jared
28.02.2016
"Świat wyglądałby zupełnie inaczej bez tej księgi! Być może służyłbyś jakiemuś władcy niewolników gdyby nie ona! "

A to to już mnie rozjebało na strzępy XD Muszę powiedzieć rdzennym Amerykanom, że oświecający koloniści uchronili ich od jarzma niewolnictwa :')
elenawest
28.02.2016
Tak, no slowa o matce moni mnie powalily doszczetnie. Kurde, glupia naatolatka wybrania sievwlasna rodzicielka. I kurde, zgadzam sie z poprzednikami, masz moni moherowe podejscie do religii.
Neurotyk
28.02.2016
Jared, i przy okazji wycieli ich w PIEŃ XD
Vampircia
28.02.2016
Jak dla mnie to była zwykła prowokacja, a wy daliście się w nią wciągnąć. Niektóre osoby specjalnie wywołują dramy, żeby coś się działo. Okej, w sumie dobra drama od czasu do czasu jest zabawna, może rozruszać forum. Ale ja mam wrażenie, że tu ostatnio ma miejsce prawie sam trollizm.
Neurotyk
28.02.2016
Ja mam podejście Wojciecha Cejrowskiego do głoszenia wiary, będę to robił, choćby Moni na mnie wiadro szamba i pomyj wylewała :D Jestem dumny, że jestem wyznawcą CHRYSTUS :)

XD
XD
XD
Jared
28.02.2016
Neurotyk, ale umarli jako wolni ludzie :')
Karo
28.02.2016
Te mohery to są straszne:
1)Na początek roku szkolnego przychodzą do kościoła tylko po to aby zająć ci miejsce.
2) W autobusie (mimo, że za tobą są 4 miejsca wolne) to moher i tak stanie nad tobą, będzie ci chuchać na kark i żądać prawa do miejsca.
Neurotyk
28.02.2016
Jared, otoż to, może moni chodzi o takie wyzwolenie NAS, to ja dizekuję :D
Jared
28.02.2016
Dobra, ja kończe kamieniowanie i ide oddac sie hedonistycznym rozrywkom :) Papa, dziubaski :)
Moni
28.02.2016
Po prostu uważam, że przytaczanie Biblii do jakiejś mało znaczącej dyskusji w Internecie i to na dodatek aby potępiać żart to głupota.
Cóż, wydaje mi się, że zgubiliśmy po drodze wątek tej konwersacji... Proponuję, żeby na dyskusje na tle religijnym założyć coś w stylu ,,Wielka Inkwizycja kontra heretycy", albo najlepiej zupełnie porzucić tę wymianę zdań, bo do niczego nas ona nie prowadzi...
Moni
28.02.2016
Ustaliliśmy, plagiat to zło i rozważamy zawiadomienie policji (co nie ma sensu, ale cóż...). Z tego co wiem, Jared już zawiadomił autorów. :v
Jared
28.02.2016
Z tego co ja wiem, jared nikogo nie zawiadamiał. Chyba że lunatykuję...
T. Weasley
28.02.2016
Jeśli ktoś ma taką możliwość, dobrze byłoby zawiadomić. Ale andzix już wszystko edytowała do kilku literek
Moni
28.02.2016
Elena zrobiła zrzut ekranu zanim ta ku... dziewczynka to zrobiła. C:
elenawest
28.02.2016
No dokladnie. Szymon chyba tez

Zaloguj się, aby wziąć udział w dyskusji