traktor umarl na nic

Senezaki
29.08.2015
Śmieciowy wątek, serio.
Anonim
29.08.2015
Masz mnie za fankę :D
Wąs
29.08.2015
I to ja robię śmieciowe wątki?!
Drassen Prime
29.08.2015
Jest moderator na sali? ;_; Chyba nie...
Wątek stworzony na nic, podobnie jak śmierć traktora :c
Anonim
29.08.2015
Będzie kolejny do offtopu jak luźne rozmowy czy pogaduchy, najwyżej :D
Drassen Prime
29.08.2015
Ha! Wątpie... Tutaj zleci się śmietanka bólu w sercu o offtop :P
Ale w sumie dobry pomysł ;)
Wąs
29.08.2015
Do po z moim SPAMEM już ciężko xD
Anonim
29.08.2015
Bue
Niebieska
29.08.2015
a ja nie umiem pisać ;-;
Anonim
29.08.2015
I uważajcie na oczy ;_;
Drassen Prime
29.08.2015
Btw...
Dopiero zauważyłem, że jest taki przycisk "Zjedź na dół" ;_;
Slugalegionu
29.08.2015
Senezaki
29.08.2015
WYBRANY DO KATEGORII NAJWIĘKSZEGO ŚMIECIOWEGO WĄTKU...
NEEDSPEEED COŚ TAM!!!

Nagroda- nienawiść opowijczyków oraz order niewidzialny Wątków Głupiego.
Anonim
29.08.2015
Zjebauaś.
Senezaki
29.08.2015
Dziękuję :')
Senezaki
29.08.2015
Śmieciowy wątek, więc śmieciowe komy :D
Anonim
29.08.2015
Bue
Senezaki
29.08.2015
Shiro ma fazę na zero polskich liter XD :)
Anonim
29.08.2015
Nie
Senezaki
29.08.2015
"Bue" "ZJjebauaś".
To brzmi..
Fajnie XD

Część postów została ukryta (311)

Zaloguj się, aby przeglądać cały wątek

Angela
05.09.2015
Patrząc na tępo działań Admina, to taki przybliżony termin : )
Anonim
05.09.2015
Ogólnie to dziwne są te odpowiedzi do komenta :/ Myślałam, że nie będą się pokazywać na spisie komentarzy, czy coś, ale nadal się pokazują. W sumie jest to trochę takie niepotrzebne... Ale co tam, trzeba brać co dają XD Chociaż wolałabym admina, który porządnie zajmie się tą stroną :c
Anonim
05.09.2015
*tempo ;p
no, może teraz będzie już z górki
Anonim
05.09.2015
te Odpowiedzi takie fejsbukowe...
Drassen Prime
05.09.2015
A mi one nie działają...
Tak czy siak, myślę, że odpowiedzi są przydatne, kiedy chcesz komuś coś odpowiedzieć, to nie plączesz się przy jakiejś komentarzowej dyskusji, jaka na Opowi czasami panuje.
Anonim
05.09.2015
Nie działają? Próbowałeś na innej przeglądarce?
Ichigo-chan
05.09.2015
Ichi melduje, że na Chrome i na Microsoft Edge działają ;D
Drassen Prime
05.09.2015
Drassen melduje zaś, że Mozilla chodzi mi jako jedyna z nich wszystkich dobrze... Mam Chrome, ale to gówno jest tak zawirusowane... Firefox zresztą też, ale jednak jest znośny... Nwm co się stało z tymi przeglądarkami, ale chyba będę musiał zabić za to wnuka, bo to on przy laptopie mi grzebał, kiedy mnie nie było... :/
Anonim
05.09.2015
Przeczyść kompa Malware-Antybates (czy jakoś tak). Potem CCleanerem.
Drassen Prime
05.09.2015
Pierwsze słyszę o tym pierwszym... CCleanera używam, więc czas na Malware ;) Pomyszkuję i dam znać, czy pomogło ;)
Anonim
05.09.2015
Janusz zabij.
Drassen Prime
05.09.2015
Nieeeee... To nie tak! Janusz, zabijaj! Tak to było, gnojku
Anonim
05.09.2015
Wersja made in brzuch Shiroi.
Anonim
05.09.2015
czymaj

http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebytes-AntiMalware,Program,Windows,13117.html

mi pomógł. No i ręcznie kasowałem rejestry.
Anonim
05.09.2015
Wszystkich programistów malware wieszałbym za jaja. Ludzie nigdy się nie nauczą, że niechciana reklama to antyreklama.
Anonim
05.09.2015
Ślepiec, a wiesz przy okazji jak odinstalować guwno zwane ask z firefoxa? ;_;
Drassen Prime
05.09.2015
Tym samym gunwem, co dał...
Cholera, dzięki Ślepy, uratowałeś mi dupsko ;_; Wszystkie pieprzone reklamy poszły się jebać, a nawet odpowiedzi pod komami się naprawiły :D Dzięki
Anonim
05.09.2015
No shit, Sherlock -_-
Anonim
05.09.2015
popatrz se w menu rozwijanym, na belce górnej, czy tam gdzieś się nie zagnieździł, wtedy spróbuj go usunąć klikając w prawy klawisz myszy /powinno ci sie pokzac menu dodatkowe/

a przy instalowaniu przeglądarki, patrz uważnie co chce robić instalator, nie zgadzaj się na nic, oprócz samej pzreglądarki, zawsze próbuja wcisnąc jakieś gówno
Anonim
05.09.2015
Już się usunęło :D Ściągnęłam to, co dał Ślepy i już nie ma :3
Senezaki
05.09.2015
Woo, dziękuję wam ;-; Ja miałam też jakieś wirusy, ale na innym komp, to se ściągnę :3 Arigatou :D
Nuncjusz
30.06.2017
Kiedyś to bywały z dupy wątki, ten na przykład jest użytkownika needspeed :)
Neurotyk
30.06.2017
Masz już mokro
Nuncjusz
30.06.2017
No, posikałem się z wrażenia
Pan Buczybór
30.06.2017
Czyli needspeed to Senezaki, jeśli się nie mylę.
Szudracz
30.06.2017
Traktor mnie dobił.
Nuncjusz
30.06.2017
Nie
prawdopodobnie jest zbanowany, Senezaki to spoko dziewczynka, nic z nim nie ma wspólnego
Nuncjusz
30.06.2017
Pan Buczybór
30.06.2017
A to dziwne. Czyżby Piotr Admin Opowi (PAO) pousuwał kilka postów?
Nuncjusz
30.06.2017
Pewnie tak
Niemampojecia96
30.06.2017
Moj ulubiony użytkownik need_speed, przeciez to klasyk
To kolos.
"Traktor umarł na nic" - i mnie to bawi 5 minut

To lepsze niz wiekszosc rzeczy, ktorem tu przeczytala.

A jak sie wtaczal jak czołg, gdy ludzie
Kłocili sie o przecinki
O sens pseudowierszy

O chuj wie co, a ten sie wtaczal jak czolg
Napierdalal abstrakcyjnym trolliczno boskim gownem do tego stopnia

...ze tylko natychmiastowa formacja żołw moglaby nas uchronic.

Ale ze zbyt zajeci wyklocaniem sie o wloskie pierdoly
To ten krol trollickiej mafii
A jednoczesnie JTN (jednostka tragicznie niezrozumiana)
Z tym ze nie chciala byc zrozumiana,

Jak szlachetny trollicki samuraj
Obezwladnial
W obliczu użytkownika need_speed mozna bylo zrobic tylko

Nic.

Przecież ten czlowiek to legenda:

"Traktor umarl na nic."
"Zajebiste jak moje nogi o polnocy."

A to tylko dwa kultowe cytaty z mojego ulubionego użytkownik a need_speeed.

Gdyby zdechl z checia wybralabym sie na jego pogrzeb, a gdyby zyl wiecznie to tez wporzo.
Nuncjusz
30.06.2017
Masz juz mokro :) cytując chama od kurków
Niemampojecia96
30.06.2017
No jak odkreci kurki na maxa to znajdz mi kogos kto nie mialby wrecz powodzi następującego pragnienia:

By zlosliwy rak jego chamstwa, ktory nas wszystkich toczy dostal raka jąder i by juz nigdy, przenigdy nie mogl splodzic zadnej
chamskiej wypowiedzi.

:)
Gabu
ponad tydzień temu
Ciakawy tytuł.
Berkas
ponad tydzień temu
RIP temu traktoru
fanthomas
ponad tydzień temu
Zgłaszam do usunięcia
fanthomas
ponad tydzień temu
Senezaki dostajesz wieczystego bana
Berkas
ponad tydzień temu
Fan dasz mu klapsa?
fanthomas
ponad tydzień temu
Co najwyżej pożyczę
Berkas
ponad tydzień temu
Czyli potem ma Ci oddać?
fanthomas
ponad tydzień temu
Oczywiście :)
fanthomas
ponad tydzień temu
Z oprocentowaniem
Nuncjusz
ponad tydzień temu
Senezaki to akurat dziołcha. A za co ban?
To jest święty wątek jednego z lepszych troli
Nuncjusz
ponad tydzień temu
A już rozumiem. Ale nie ona jest autorką wontka tylko need speed który wyskakiwał z chuja
Ulubienieć Wiery
fanthomas
ponad tydzień temu
A ja tam nie wiem, chyba wcięło tego neda speda
fanthomas
ponad tydzień temu
Ktoś go wyciął
Berkas
ponad tydzień temu
To się zateguje
Nuncjusz
ponad tydzień temu
Przypuszczalnie admin, nie cieszył się zbytnim poważaniem
Nuncjusz
ponad tydzień temu
Taka dola trola
fanthomas
ponad tydzień temu
Taka trola rola

Zaloguj się, aby wziąć udział w dyskusji