Friendship is dead (MLP) *Wprowadzenie*

Jest to historia o MLP zombie

Wzorowana na pisanym przez ze mnie i mojego kolege *RP* RP czyli RolePlay ;)

Narazie tylko takie

,,Wprowadzenie"

 

Ps. Mój kolega Adrian to pisze ;D

 

 

 

 

Kucyki… trudno je zrozumieć

 

Dawno dawno temu cudowna kraina zwana Equestrią żyła w spokoju i harmonii lecz nawet to wszystko musi się kiedyś skończyć w końcu nastał czas gdy państwo equestriańskie weszło w nową epokę która pozwoliła na przybycie najnowszych technologii lecz nie zawsze sprzyjających społeczeństwu kiedy księżniczka Luna podpisała dekret dotyczący budowy automatycznej fabryki tęczy ponieważ uważano że na sklepieniu błękitnym equestri jest zbyt mało kolorów wszystko co dotychczas istniało i żyło zmieniło się na gorsze natomiast jej starsza siostra Celestia sprawująca obecnie władze miała obawy ku temu po prostu bała się o podwładnych wreszcie każda maszyna czy mechanizm musi się zepsuć uszkodzić lub zaciąć ale w tym przypadku maszyna spowodowała uszkodzenie zepsucie oraz wypaczenie żywych kucyków nowa fabryka tęczy narobiła więcej kłopotów niż przypuszczano ale nie o to chodzi opowieść ta jest o przyjaciołach którzy przetrwają wszystko nawet apokalipsę jeżeli będzie trzeba a wiadomo że bliscy powinni się wspierać ale tym razem dwóch najlepszych przyjaciół musiało się rozdzielić na pewien czas i nie mogli tym razem sobie pomóc…Otóż zwyczajny pegaz który jest moim przyjacielem pewnego dnia zawitał do kawiarenki nieopodal Ponyville nie świadom niczego co może się stać cały czas poddenerwowany siedział tam i siedział przez cały czas racząc się tylko wodą następnie po wykszyczeniu się na kelnera z powodu swojej samotności wyszedł i Zobaczył że wzdłuż ulicy stoi całkiem spory tłum gapiów uspakajany przez strażników i inne służby porządkowe a przecież gdy wchodził do kawiarenki nikogo i niczego tam nie było nagle jeden ze strażników kazał uciekać po tym dało się usłyszeć strzały i kucyki zaczęły uciekać w popłochu......CO BĘDZIE DALEJ???

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Dark_Pony 29.11.2017
    *Na razie* xD
  • Pan Buczybór 29.11.2017
    Panie, a znaki interpunkcyjne to gdzie wcięło?
  • Violet 29.11.2017
    Nie doczytałam... Zabrakło mi oddechu... ;)
    Pozdrawiam
  • Canulas 29.11.2017
    Co tu się kur... stało? Chcesz mnie udusić? Gdzie te małe z ogonkami i te drugie "pinezki"? - Bez oceny.
  • fanthomas 29.11.2017
    W jednym miejscu trzy kropki, a w innym żadnej. Do poprawy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania