Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

#GOD Rozdział 6-Zadanie

Byłem cholernie zestresowany.

- Więc tak- zaczął Mistrz- twoje zadanie będzie polegało na odnalezieniu kobiety, Wyroczni, jest ona ostatnią przedstawicielką prastarej, potężnej rasy. Jedna Wyrocznia potrafi uczynić cię najpotężniejszą istotą na świecie. Z tego co wiemy porwano ją. Czwórka demonów określających siebie mianem Jeźdźców Apokalipsy. Chcą by najstarszy z nich, Śmierć, stał się najpotężniejszym. Ci bracia planują podbić Ziemię. Lepiej się pośpiesz.

Spojrzałem ze zdziwieniem na Mistrza.

- Mam ich szukać bez jakiejkolwiek pomocy? Wskazówek? - zapytałem

Mężczyzna spojrzał na mnie przenikliwie.

-Pomoc dostaniesz, Danaiel i Esculap zaraz tu będą- odpowiedział- gdy już będziecie gotowi do drogi wytworze wam portal.

Uniosłem jedną brew. Konkretne info, odrazu wiadomo co zrobić... taa...

-Na co czekasz? - zdziwił się Mistrz- zakładaj maskę.

Otworzyłem szerzej oczy i lekko się uśmiechnąłem. Przyłożyłem maskę do dolnej części twarzy. W momencie zetknięcia materiału ze skórą moje ciało przepełniło się niewyobrażalną mocą. Dotychczas krótkie, ciemne włosy wydłużyły się do połowy pleców stając się białe, jasnoniebieskie oczy zaczęły jarzyć się w barwie szkarłatu, ciało pokryło się lekką, czarną, niekrępującą ruchu zbroją. Na dłoniach znajdowały się czarne rękawiczki. Przy pasie przytroczona była przeźroczysta szabla w której specjalnymi kanalikami płynęła krew. Na pierwszy rzut oka broń wydawała się krucha i nieskuteczna w walce. Pozory mylą.

-Ostra jak skurwesyn- pomyślałem przejeżdżając ostrzem po palcu.

Azrael klepnął mnie w ramię. Uniosłem wzrok i ujrzałem dwie sylwetki idące wąską uliczką w naszą stronę.

-Danaiel i Esculap- zawołał Mistrz- zapraszam, poznajcie się.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Stern 08.02.2017
    Bardzo rozśmieszyły mnie przemyślenia bohatera :D. Mimo to proszę cię, zacznij pisać z dużej litery!!! Do tego niewielkie błędy przeciekowe i powtórzenia. Wrzucaj trochę dłuższe rozdziały, bo są zdecydowanie za krótkie. Dam pięć jak będę miał laptopa pod ręką :P
  • Alentin 08.02.2017
    Postaram się o tym pamiętać (głupie nawyki pisania z małej :v) dzięki za ocenke :)
  • katharina182 08.02.2017
    Historia bardzo fajnie napisana ale tak jak napisał Stern- dialogi zaczynasz z małej litery, a to trochę dziwnie się czyta.
    Poza tym drobiazgiem nie mam się do czego przyczepić więc zostawię 5
  • Alentin 08.02.2017
    Dzięki :) postaram się (wreszcie) nauczyć, że dialogi rozpoczyna się z dużej litery XD
  • BeerAfterShow 09.02.2017
    Zaśmiałam się bardzo :p Leci 5 :)
  • Alentin 09.02.2017
    Dzięki! :D
  • Tanaris 09.02.2017
    Zdecydowanie za krótkie! xD
  • Alentin 09.02.2017
    Przepraszam ;-; Postaram się pisać dłuższe rozdziały XD
  • Szalokapel 17.02.2017
    wytworze - Ę, a po drugie bardziej pasowałoby "Utworzę"
    odrazu - od razu
    ciemne włosy wydłużyły się do połowy pleców stając się białe - nie jestem pewna, ale moim zdaniem powinno być "białymi"
    Po myślniku koniecznie spacja. Wielokrotnie zapomniałeś o tym.
    Przecinki wypadają słabo. Np. pomyślałem przejeżdżając ostrzem po palcu. - tutaj trzeba oddzielić czasownik od czasownika, czyli - "pomyślałem, przejeżdżając ostrzem po palcu". Pomijam banalne błędy typu brak przecinka przed "w którym".
    Ten rozdział był jeszcze słabszy od poprzedniego. Humorystyczne myśli bohatera lekko bronią fabułę. Opis zbroi jest szczegółowy, lecz średnio przypadł mi do gustu. Zwolnij z akcją. A, no i wprowadź opisy miejsc, brakuje mi ich tutaj.
    Ciekawa jestem ciągu dalszego. Tym razem zostawię czwórkę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania