Internet

...stał się zlewnią fachowców od wyrażania opinii na każdy temat (w tym - literatury), a dla tak wybitnych znawców przedmiotu nie ma żadnych autorytetów: noblista, nie noblista, mniejszy czy większy poeta, nieważne, co napisał i jakim dorobkiem się legitymuje, nieistotne, że jego utwory rozchodzą się w milionach egzemplarzy po całym świecie; dla anonima, to świetny pretekst do strzykania gównem.

 

Anonim z tego ścieku powinien wiedzieć, że spory literackie istnieją nie od dziś. Na przykład Niemcewicz kontra Romantycy. Lecz jeśli nie zgadzał się z Mickiewiczem, to nie szydził z jego urody i nie gadał o popsutych zębach wieszcza, ale odnosił się do twórczości. To była walka na programy, a nie zawistne bigosowanie.

 

Tymczasem nasz dzielny dresiarz uprawia politykę tchórzliwej lamy: obrzyga i zwieje za Nick. Zamiast merytorycznego uzasadnienia swoich pomówień, pisze, że jedna poetka ma szpetną urodę, jakiś krytyk robi do niej maślane oczy, wielokrotnie doceniany poeta bawi się wiaderkiem i łopatką, jakby był rówieśnikiem paszkwilanta.

Następne częściInternet

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Noico 13.02.2022
    O tak, tu się z Tobą zgodzę, nie tylko jeden poeta, ale parę zawistnych pań w wieku balzakowskim także jedzie takimi tekstami. W dodatku same szpetne jak pająki.
  • nerwinka 13.02.2022
    Noico Dzięki, To plaga
  • Noico 13.02.2022
    nerwinka to ja dziękuję bardzo dobrze opisałeś działanie parcha i jego plugawych psiapsółek, który skacze tam poniżej, jak wszą na linie. Nic tylko grzebanie w życiorysach i uwagi odnośnie fizjonomii???
  • pansowa 13.02.2022
    Noico Co ty z tym życiorysem parchu?
    Masz urojenia jak z Netflixem? :)))
    I nie ja tu zacząłem w komentach oceniać czyjś wygląd katoliku zasrany.
  • Noico 13.02.2022
    nerwinka mało że życiorysy i fizjonomię to jeszcze wyznanie ich interesu. Co za wredna banda.
  • pansowa 13.02.2022
    Noico Ty zaprzeczasz już nawet temu co jest kilka pozycji wyżej?
    Nie ma dla ciebie ratunku współczesna medycyna.
    I oby więcej takich katolików, a jeszcze ja doczekam końca tej instytucji.
  • Noico 13.02.2022
    nerwinka dokładnie to opisałeś nawet stażem zdrowia się interesuje opisywana w tekście menda, diagnozy stawia????
  • Noico 13.02.2022
    Stanem.
  • pansowa 13.02.2022
    Noico Ty parchu faktycznie żebrzesz o cień zainteresowania :)))
    Ja tu z tobą skończyłem to sobie do lustra pogadaj.
  • Nie dostrzegają swego odbicia w lustrze, oni - Bogumiły - siewcy: brudnej prowokacji, multikont, spaczonych ideologii, gównoburz, w skrócie - zła.
  • Noico,

    "Patriota 2 tygodnie temu
    yanko wojownik 1125 szkoda, że nie zadedykował tego gniota swoim rodakom w Izraelu, bo tam dostałby za taki tekst w łeb za dywersję. Tutaj mógł szczekać, bo był bezkarny, komuch."

    "Patriota 2 tygodnie temu
    Lepiej jakby go załatwili przed wojną, to by później tak bardzo nie szkodził. Był czołowym komuchem."
  • Recz o Tuwimie.
  • pansowa 13.02.2022
    yanko wojownik 1125 bez komentarza
  • pansowa 13.02.2022
    Czy przypadkiem oszołom nie uprawia tu tego procederu?
    Jakieś panie w wieku balzakowskim i szpetne jak pająki?
    I to jest ocena starego, łysego i grubego Apolla??
    Ciekawe jaka przy nim miss funkcjonuje?
  • nerwinka 13.02.2022
    Pax! Nie kłóćwa cię, kto ma większe parchy!
  • pansowa 13.02.2022
    nerwinka nie ja tu pierwszy dokonałem wpisu, ale na idiotę będę reagował zawsze.
    Zrobiłeś mu wprost zdjęcie tym tekstem.
  • A gdzie można zobaczyć, jak kto wygląda, bo ciekawa jestem co poniektórych (bo chyba jest jakaś galeria, skoro ktoś wioe w jakim wieku użytkownicy i jak wyglądają).
  • Wyobraźnia literatom podsuwa obrazy.
  • Grain 13.02.2022
    Nerwinuś, świat kpi z Biblii, Tory, Koranu, prawa naturalnego, tradycji, niektórych osiągnięć nauki. Ty się dziwisz, ze niektórzy mają gdzieś werdykty Komitetu Noblowskiego, od pewnego czasu bardziej sekty niż poważnego gremium, przyznającego Nagrodę po uważaniu, dla swoich realizujących narzucaną opcję światopoglądową, z historią zmienianą częściej niż bielizna.
    Ty także awansowałeś siebie do rangi osoby z monopolem na rację .To tyle Nerwinuś.
  • Narrator 13.02.2022
    Ale co to wszystko ma wspólnego z Internetem?

    Sieć połączonych urządzeń nie jest odpowiedzialna za publikowaną treść. A jeśli komuś się nie podoba, powinien wyłączyć komputer, wyjechać w Puszczę Jodłową i czytać Żeromskiego: „Ogary poszły w las...”
  • rozwiazanie 13.02.2022
    Dobrze prawisz Narratorze.?
  • befana_di_campi 13.02.2022
    Tu się z autorem zgadzam. 5! ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania