Kapłanka Chaosu

Kapłanka chaosu przeprowadza ziemskie istoty przez krainę ciernistych krzewów.

Dla każdej z tych nowo poznanych dusz jest to odrębna historia wędrówka, poprzez najciemniejszą noc duchowego przebudzenia.

Zataczająca coraz głębsze kręgi w sferze ludzkie indywidualnej świadomości.

Nieustannie przebywając, w takiej przestrzeni odnosi się wrażenie, jakby jutra nie było nie było też słońca i dnia budzącego się do życia.

Miejsce to jest spowite gęstym mrokiem, odbieranym każdemu prawdziwą radość cieszenia się zwykłym dniem.

W którym istoty wyalienowane żyją w ciągłym poczuciu bezsilności i odosobnieniu.

Mają one szanse po pewnym czasie pokonać drzemiące ich wnętrzu demony.

Duchowa transformacja tych jednostek odbywa się zawsze przy udziale kapłanki, która podnosi upadłe anioły z ucisku, ukazując poszczególne etapy rozwoju duszy prowadzące do uzdrowienia.

Na końcowym etapie tego procesu następuje całkowite zrozumienie odpuszczenie tego, co przestało służyć dalszemu rozwojowi.

Wybaczenie sobie i innym umożliwia, natomiast odnalezienie drogi do miłości własnej.

To niegasnące uczucie przynosi upragnione ukojenie, radość i spokój dla zbłąkanych wcześniej dusz.

Które wraz z budzącym się na nowo dniem stają się swego rodzaju świadectwem dla innych upadłych aniołów.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania