Dekaos Dondi zaprasza do kolejnej zabawy ze słowem pisanym

„ ...odnalazłem światło zanim zgasłem”.

~ Dekaos Dondi

 

Do kolejnej edycji inspiruje nas Dekaos Dondi. Zwycięzca z poprzedniej edycji.

 

Proponuje tematy:

 

~ MUSIAŁEM BYĆ CZŁOWIEKIEM

 

„Ktoś to przecież powinien zrobić, znak zapytania. Ktoś powinien reagować, znak zapytania. Ktoś powinien się przeciwstawić, znak zapytania. Ktoś powinien protestować, znak zapytania. Ja sobie też zadawałem takie pytania, sam. I znajdowałem taką odpowiedź – jeżeli ktoś, to dlaczego nie ja?” – Władysław Bartoszewski.

 

„Jak się ktoś urodził człowiekiem, to łatwiej mu jest być człowiekiem, niż stać się świnią” – Władysław Bartoszewski.

 

~ WYJŚĆ Z CIENIA ZDARZEŃ Z PRZESZŁOŚCI

„Spójrz w przeszłość, z jej zmieniającymi się imperiami, które powstawały i upadały, a możesz przewidzieć także przyszłość” – Marek Aureliusz.

 

„Przeszłość jest miejscem odniesienia, a nie miejscem zamieszkania; przeszłość jest miejscem uczenia się, a nie miejscem życia” – Roy T. Bennett

 

Piszemy do 29 marca - 23.59!

 

ZAPRASZAMY!

 

Życzymy wszystkim świetnych pomysłów i ciekawych tekstów w konkursie.

Literkowa i Dekaos Dondi nie proponują żadnych precyzyjnych wskazówek. Pozostawiają autorom pole do popisu. Puśćcie wodze fantazji i poeksperementujcie nieco ze sposobami nazywania i przedstawiania.

Dwa tematy i dwa wyzwania, aby zaskoczyć Autorów i Czytelnika.

Można pisać na jeden, można obydwa powiązać, a można napisać tylko na drugi. Nie ma żadnych granic. Co do koncepcji i gatunku wszystkie ścieżki dozwolone… Do dzieła Szanowni Opowijczycy!

Napisz i zostań Zwycięzcą. Potrafisz! W nagrodę to, Ty otrzymasz możliwość podania swoich tematów do kolejnej Bitwy i wirtualne uznanie.

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

Z życzeniami literackich inspiracji. Liczę na Was Kochani — Literkowa

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod stopką KONKURSY i na Profilu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania