Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

"Karma"

Chodzi lisek koło drogi ,nie ma ręki ani nogi ,nic nikomu nie powiada do umysłu się zakrada.

 

Dzień w dzień patrzysz w lustro ,a mnie ciekawi co ono ci podpowiada. Kiedy na siebie patrzysz ,czy widzisz tą nienawiść ,która skapuje codziennie z każdego twojego słowa ,która jak pajęczyna oplotła twój umysł ,która codziennie wierci ci dziury w mózgu. Ten jad wyżera dziury w twojej duszy.

 

Chodzi lisek koło drogi ,nie ma ręki ani nogi ,nic nikomu nie powiada dzisiaj nogę ci podstawia.

 

Dziś jest ten dzień ,dzień w którym dosięgnie cię ręka sprawiedliwości ,bo musisz pamiętać ,że słowa które wypowiadasz w nienawiści ,wrócą do ciebie prędzej czy później. Wracają ze zdwojoną siłą ,wtedy zaczynasz się bać i przypominasz sobie słowa ,które ktoś wtedy wypowiedział. Karma powraca.

 

Chodzi lisek koło drogi ,nie ma ręki ani nogi ,nic nikomu nie powiada kłapie szczęką i cię zjada.

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (65)

  • Grafomanka pół roku temu
    Jakby tekst paluszków... i spojrzenie tylko z jednej strony lustra, może dlatego siebie nigdy nie widzi?
  • Ewa Lamond pół roku temu
    bla...bla...bla, bo trzeba było coś chlapnąć byle chlapnąć.
  • Grafomanka pół roku temu
    Ewa Lamond, e tam, skojarzeniowo podeszłam...
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Grafomanka skojarzeniowo czy nie, za każdym razem próbujesz wbić mi szpilę. Ja chyba już gdzieś pisałam, że mnie to naprawdę nie rusza. jestem w 100% odporna na tego typu komentarze, ale oczywiście jeśli masz ochotę, to pisz co myślisz. Przyjaciółkami nie zostaniemy, ale wrogami być nie musimy.
  • Grafomanka pół roku temu
    Ewa Lamond, wyluzuj, to tylko zabawa... przecież nie piszesz jak profesjonalistka, więc i nie ma powodu, żeby z powagą podchodzić.
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Grafomanka a skąd wiesz jak pisze? jesteś redaktorem ? a może dziennikarzem. Skąd możesz wiedzieć kim jestem ,bo przeczytałaś kilka moich tekstów? . Jestem wyluzowana ,jak stara gumka w majtkach :))) i Tobie by się przydało. Miłego...
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Brutalno-radosny tekst.
  • zsrrknight pół roku temu
    słaby tekst. I te przecinki strasznie wyglądają
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Uzasadnij to "słaby tekst", z przecinkami się zgadzam :)
  • Szpilka pół roku temu
    Powiedziałabym, że tekst nieporadny, zaś oczekiwanie sprawiedliwości od losu na pewno pokrzepia, niestety sprawiedliwości nie ma, nie było i nie będzie 😉
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Nieporadnie to dziecko może raczkować :) tekst to może być słaby, żenujący, odkrywczy. To tyle co do nieporadności pisania i wysławiania się.
  • Szpilka pół roku temu
    Ewa Lamond

    Niekoniecznie, tu nieporadny w znaczeniu niewprawny, co znamionuje niepoprawne stosowanie pauzy i błąd fleksyjny:

    'czy widzisz tą nienawiść' - winno być 'tę'.
  • Szpilka pół roku temu
    Aha, tytułów własnych nie bierze się w cudzysłów, dalej nie będę się zagłębiać, żeby Ci przykro nie było 😉
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Szpilka Mnie nie jest przykro pani profesor :) mnie śmieszą te wasze komentarze, poprawianie, wytykanie paluchem. Bo przecież "WY" tutaj jesteście długo i jesteście najlepsi. Bo pozjadaliście wszystkie rozumki, bo w głowach Wam się poprzewracało. Jeśli mam ochotę napisać w swoim własnym tekście "tą" to tak napiszę mimo, że to jest forma niepoprawna. Jeśli mam ochotę napisać wymyślone przeze mnie słowo, to też to zrobię. A teraz idę wypić kawę :) Miłego dnia.
  • Szpilka pół roku temu
    Ewa Lamond

    To niech Cię śmieszy, ja nie widzę nic śmiesznego w poświęcaniu czasu na Twoje pisanie.
    Na pewno nic więcej nie przeczytam. Miłego 🙂
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Szpilka Uff...
  • Szpilka pół roku temu
    Ewa Lamond

    Aha, postawiłam jedynkę za arogancję i nieuctwo 😁
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Szpilka Dzięki "Karma wraca" :))))
  • Szpilka pół roku temu
    Ewa Lamond

    Dawno wyrosłam z tych bajend 😉
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Szpilka Kpisz z czegoś o czym nie masz pojęcia. Widocznie musisz się przekonać na własnej skórze. Powodzenia.
  • Szpilka pół roku temu
    *bajęd
  • Szpilka pół roku temu
    Ewa Lamond

    Nie kpię, hinduizm to dziwna religia, święte krowy i umierający na ulicach bez pomocy, ponoć mateczka Teresa coś robiła w tej mierze, aczkolwiek jakiś skandal z nią związany 😉
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Szpilka Udajesz mądrą, kogoś kto pozjadał wszystkie rozumy. Wielka szkoda, że nie masz własnego.
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Mam nadzieję, że Sokrates nie jest ci obcy :)))
  • Szpilka pół roku temu
    Ewa Lamond

    Nie boisz się karmy? Za brzydkie zachowanie możesz zostać szczurem z Karni Mata 😂

    święte szczury z Karni Mata
    wylegują się na matach 🤣
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Szpilka „Jak daleko spojrzeć, ci którzy orali bezprawie i rozsiewali zło, zawsze je zbierali.” Mam wrażenie, że jesteś katoliczką, więc powyższe jest cytatem z Biblii. Odnosi się do karmy, bo widzisz w innych religiach ona też występuje. Niech cię śmieszy ,wolno ci w końcu. Pamiętaj jednak, że "Chodził lisek koło drogi..." ;)
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Szpilka a tak na marginesie szczury, to bardzo inteligentne stworzenia :)
  • Szpilka pół roku temu
    Ewa Lamond

    To Twoje widzenie świata, bajędy biblijne też do mnie nie przemawiają ani święte krowy i szczury. Doprawdy? Ciekawe czy Putina karma dopadnie 😁
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Szpilka Miałaś mi już nie poświęcać uwagi, to bądź już taka miła, dotrzymaj słowa i odcyndol się ode mnie :)))
  • Szpilka pół roku temu
    Ewa Lamond

    Ale zarazę roznoszą, szczury się tępi, a nie czci.
  • Szpilka pół roku temu
    Ewa Lamond

    Masz rację, przecież z głupcem nic nie można znaleźć, tylko zgubić 😁
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Szpilka Oj, oj popatrz jaka mądrość wynaleziona u wujka Google, a wiesz co ja na to, wolę być głupia niż nieinteligentna. Swoją drogę takie wysokie mniemanie o sobie mają osoby z niską samooceną. Może warto się wybrać do psychologa.
  • Szpilka pół roku temu
    Ewa Lamond

    Nie zazdrość, bo będziesz szczurem w przyszłym wcieleniu i nie umniejszaj bliźniego swego, bo to grzech wg nauk biblijnych.

    Teraz Ty się ode mnie odycndol, nudna jesteś i zawistna, do nieba nie trafisz, popracuj nad sobą.

    Ciao 🙂
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Szpilka Kobieto ogarnij się!!! ja jestem zawistna? to ja wypisuje bzdury w postaci "Nie zazdrość, bo będziesz szczurem w przyszłym wcieleniu i nie umniejszaj bliźniego swego, bo to grzech wg nauk biblijnych" lub "Masz rację, przecież z głupcem nic nie można znaleźć, tylko zgubić" . Ty w ogóle znasz znaczenie słowa "zawistny" ,z choinki się urwałaś , czy z nieba spadłaś i za mocno się uderzyłaś w głowę. Jak masz problemy, to idź na stadion i tam sobie pokrzycz. Może Ci przejdzie. No ale to zawsze mądrzejszy ustępuje. Więc ,żegnam.
  • Szpilka pół roku temu
    Ewa Lamond

    Cały czas robisz mi osobiste przytyki, masz kompleksy i przyszłaś sobie ulżyć? To nie moja wina, że jesteś głupia i własną głupotę próbujesz zakrzyczeć, nic to nie da, bo i tak wyłazi jak słoma z butów u chama 😁
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Szpilka dokładnie tak jak napisałaś, przeczytaj i zastanów się nad sobą. Nie masz żadnych hamulców, zachowujesz się jak pięciolatka, której zabrano ukochaną lalkę, do tego te smętne uśmieszki. I to ja robiłam Ci osobiste przytyki? ja? . Poczytaj sobie siebie samą . Ja wyzywałam Cię od głupich? naprawdę? . Jestem arogantką ? nieukiem? głupią? naprawdę tak to widzisz. Jeśli tak to jesteś bardziej chora niż mi się wydawało. To na tyle , szkoda mojego czasu na kogoś, kto jest tu tylko po to, by innym uprzykrzać życie. Ze mną się nie udało ale żal mi tych, którzy tu będą . K O N I E C nie zamierzam więcej Ci odpisywać , bo jak widzę to dla Ciebie jak woda na młyn.
  • Szpilka pół roku temu
    Ewa Lamond

    Blablabla, nie zapluj się, bo oślinisz klawiaturę i się zwarcie zrobi, co wtedy poczniesz ze sobą, gdzie będziesz jadem strzykać? 😂
  • słone paluszki pół roku temu
    Szpilka
    Zjedz snikersa.
  • Szpilka pół roku temu
    słone paluszki

    Przeca nie gwiazdorzę, secondo - nie jadam słodyczy 😁
  • słone paluszki pół roku temu
    Szpilka
    Owszem. Gwiazdorzysz.
    Najedz się bigosu.
    xd
  • Szpilka pół roku temu
    słone paluszki

    Po bigosie mam wiatry 😁 Przyszłaś mnie napominać? A jakim prawem?
  • słone paluszki pół roku temu
    Szpilka
    Albo piszesz ze sobą, co by mnie nie zdziwiło, albo jesteś kolejną, opowijską hipokrytką i trochę to smutne, ale widocznie tu tylko tacy trafiają.

    The end.
  • Szpilka pół roku temu
    słone paluszki

    Nie rób tu za Temidę, skoro nie przeczytałaś i nie wiesz, kto komu zaczął personalne przytyki robić. Napisałam merytoryczny komentarz bez umniejszania i złośliwości. Zresztą nie będę się tłumaczyć, bo nie pierwszy raz przychodzisz mnie napominać, jakbyś święta była i zadym tu nie robiła.

    Jak piszę ze sobą, dobrze się czujesz?
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    słone paluszki, Cześć, długo Cię nie było, wróciłaś?
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Szpilka, Wy już nie koleżanki? Przegapiłem od kiedy.
  • Szpilka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C

    Nigdy nie byłyśmy koleżankami, ot, nić sympatii z mojej strony się rozwinęła, i tyle. Widziałeś kiedyś, żeby koleżanka wyskakiwała zza krzaczorów cała w pretensjach? Nie wiem, o co jej chodzi, nie raczyła wyjaśnić, a zwykła przyzwoitość nakazuje, gdy się oskarżenia rzuca.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Szpilka, Nie, widziałem tęsknotę, prawdziwą troskę, się mi więc wydawało.
  • Szpilka pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C

    Aha, mi się też chyba coś wydawało 😉
  • Ewa Lamond pół roku temu
    słone paluszki To przykre, że niektórzy nie znają pojęcia merytorycznego komentarza w dodatku bez umniejszania i złośliwości. Miłego wieczoru.
  • Imć Wszesław pół roku temu
    Ten lisek to japoński duch, jest świetny, może oprócz podstawiania nogi, "dzisiaj nogi ci przestawia" byłoby niezłe.
    A widziałem, że dzięki mnie skomentowałaś jedyny text oprócz swoich, jaki skomentowałaś. Więc ponieważ przeczytałem tamten komentarz, to odpowiem. O pogardzie było na poważnie, bo jeśli gardzę czyimś postępowaniem, to również postępującym, są jednym i tym samym. Inna, że osoba może nie wiedzieć co robi, wtedy pogarda skierowana jest do tego, co steruje tym źródłem życia. Trzeba nienawidzić i gardzić tym, co uważa się za zło, a właściwie kłamstwo, a już najbardziej pogardzam tzw. duchowością w tym względnie nowym new age-owym znaczeniu. Ale spoko, raczej mnie nie będzie tu, właściwie ten wpis o pogardzie miał być ostatnim.
    Przecinki u Ciebie rzeczywiście niepokojące, jak u maszyny z defektem. Bez urazy, ale dokładnie tak to wygląda, trzeba uciekać.
    Pozdrawiam :)
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Wiem, wiem przecinki :) mam z nimi problem, pewnie sama mam jakiś defekt :) . Nie przeszkadza mi ten defekt, nikt nie jest doskonały. Myślę, że w końcu się z tym uporam. Z tą pogardą, to różnie bywa. Zrozumiałam, że odchodzisz stąd, to prawda?
  • Imć Wszesław pół roku temu
    Ewa Lamond, i tak mam blokadę na texty, a nowego konta nie założę już, bo to byłby podstęp. Zresztą jestem w tej chwili przeciwny literaturze, nie ma uzasadnienia w czasach audio-video, literatura powstała jako proteza mowy, nic innego. Tutaj to jeszcze ma sens, bo to coś jak list otwarty do obecnych: można robić w swoich textach dokładnie odwrotnie niż radzą :D
    Mnie to pomogło niesamowicie, niewiarygodnie.
    Ha ha, mój idol Andrzej Żuławski (mega pisarz) także robił odwrotnie niż doradzali, i też nazywany byłem dokładnie tak samo jak On: arogantem, apodyktycznym pyszałkiem oraz potworem, więc oddalę się wniebowzięty ;)
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Imć Wszesław szkoda ,że masz bloka :( mam wrażenie, że też tu nie pasuje. Taka nie moja bajka, pouczanie, wytykanie paluchem, drwiny. Jestem co prawda odporna, nie lubię jednak jak ktoś widzi tylko czyjeś błędy, ale swoich już nie.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Ewa Lamond, Nie, Ty akurat tu pasujesz, po tylu banach jestem, że się już wyznaję na sprawie.
  • Ewa Lamond pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C no cóż, to się jeszcze zobaczy ;)
  • Imć Wszesław pół roku temu
    Ewa Lamond, Twoja rozmowa ze Szpilką raczej potwierdza, że rzeczywiście. Niedługo wpiszę się pod Twoim textem "Warjatka", chciałem to zrobić wtedy, ale Ty nie wpisałaś się u nikogo, więc odpuściłem ;)
  • Imć Wszesław pół roku temu
    Ewa Lamond, a, z poczuciem niepasowania także możesz tu być, pytanie, czy wytrzymasz :D
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Imć Wszesław a pisz, co tylko Ci ślina na język przyniesie :)
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Imć Wszesław wyznaję zasadę co mnie nie zabije to wzmocni, a przeżyłam w życiu wiele rzeczy, które powinny mnie zabić :) nie zabiły, więc i takie śmieszne komentarze mnie nie zabiją.
  • LBnDrabble pół roku temu
    Zapraszamy do wzięcia udziału w LBnDrabble!
    Tematy do wyboru:
    1. Iluzja wiedzy (pewności).
    2. Diament w popiele.
    W tekście można zamieścić obydwa tematy, albo jeden z dwóch. Do wiadomości! Piszemy jedno drabble.
    Piszemy do 22 października, do północy. Zatem do dzieła!
    Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania:
    https://www.opowi.pl/konkursy/
    https://www.opowi.pl/profil/lbndrabble/opis
    Liczymy na Ciebie!
    Literkowa
  • Shogun pół roku temu
    Jako naczelny 🦊 portalu, mówię stanowcze nie wszelkim zarzutom przedstawione w tekście. Propaganda ukierunkowana na zdyskredytowanie naszego wspaniałego gatunku ;) 🤣
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Dżapończycy, to gatunek odmienny kulturowo. Tak, krąg kulturowy też określa cechy gatunku, to jest nawet uznawane przez naukę.
  • Shogun pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C skąd wiesz że jestem dżapońskim lisem? ;)
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Shogun, Z nicku?
  • Shogun pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania