Poprzednie częściKasia - rozdział 1

Kasia - rozdział 2

Rozdział 2

 

Weszłam do dużego, pachnącego wanilią domu pani Picking. Sama pani Picking zawołała do mnie, gdy zamknęłam za sobą drzwi.

- Witaj kochana! Zdejmij butki i chodź no tutaj.

Posłusznie zdjęłam obuwie i poszłam za głosem - do kuchni.

- Jak ty urosłaś! Ile to już masz?

- 67 cm pani Picking.

- Ło Boże! - złapała się za głowę - Dopiero byłaś małym bobasem!

Zachichotałam cicho.

- Zostaniesz na obiad kochaniutka?

- Nie chcę robić problemów - powiedziałam speszona, chodź i tak wiedziałam, że nie wygram.

- Nie wygłupiaj się! Siadaj do stołu.

Powlokłam nogami prosto do jadalni. I usiadłam przy wielkim, szklanym stole. Gospodyni co chwilę przychodziła przynosząc jakieś garnki i półmiski. Gdy wreszcie skończyła było już ciemnawo.

- Smacznego! - krzyknęła

- Smacznego.

Mmm.... Jedzenie było przepyszne (Kluski z mięsem, zupa ogórkowa i różne sałatki). Byłam już w czasie zjadania czwartej dokładki i wtedy nagle cały świat do okoła zawirował. Spadłam z krzesła i wszystko zniknęło...

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Canulas 14.03.2019
    "- 67 cm pani Picking." - lepiej słownie pisać

    Widzę, że "chodź" już poprawione. Bardzo dobrze ;)

    Ponawiam, że jak na tak młody wiek, bardzo zacnie.
  • Agnieszka Gu 15.03.2019
    Witam,
    Bardzo ładnie, fajne zakończenie zachęcające do dalszego czytania :)
    Pozdrawiam
  • Margerita 15.03.2019
    pięć bardzo przyjemnie się czytało
  • Bartek 15.03.2019
    Dziękuję
  • Bartek 15.03.2019
    Chodziło mi o 167cm.
  • Agnieszka Gu 15.03.2019
    Tak się właśnie zastanawiałam, bo to byłaby bardzo niska osoba ;) Tak czy inaczej, edytuj tutaj sobie ten tekst (na opowi można to zrobić) i popraw na zapis słowny tj. sto sześćdziesiąt... plus zmień ten rozstrzelony tekst w pierwszym rozdziale i będzie super :)
  • Bartek 21.04.2019
    Niestety nie mogę dokończyć tego opowiadania ): Ale już pisze dłuższą opowieść (horror) i będę publikował co parę dni po rozdziale.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania