Kate i Melanie

KATE I MELANIE

KATE POZNAJE TAJEMNICE SWOJEGO DOMU

 

Był to ciepły wieczór na ulicy Las Things street, kiedy Kate usłyszała od swej matki, że na początku wakacji przeprowadzają się do Nowego Yorku. Kiedy Kate to usłyszała ta myśl ją sparaliżowała, ponieważ wiedziała z jakiego powodu się tam przeprowadzają. Tym powodem był kochanek jej matki Paul. Kate dopiero co pogodziła się ze śmiercią jej ojca podczas ich wspólnego pobytu we Szwecji. Wiedziała, że do przeprowadzki zostały jeszcze trzy miesiące ale i tak zaniepokoiła się z myślą, że ma już 13 lat a nadal nie wyjawiła swojej miłości do Nicholasa. Matka Kate powiedziała żeby ta poszła na strych posprzątać ponieważ od jutra będą oglądać dom chętni na jego kupno. Kate zwlekła się z kanapy niczym Zocha na wf-ie* i poszła w stronę schodów prowadzących na strych. Gdy Kate już dotarła na strych najpierw pozbierała starocie i wrzuciła je do worków na śmieci, a następnie starła kurz i pajęczyny. Po 4 godzinnych porządkowaniach Kate skończyła sprzątać, ale nagle… coś jakby błysnęło pomiędzy belką a dwoma workami na śmieci. Zaraz! Błysnęło drugi raz… i trzeci… i czwarty…

-O Halinaaa!- Pomyślała Kate- Co to może być?!

Kate podeszła, podniosła ostrożnie grabki i zaczęła szturchać błyszczący punkt. Ale zaraz… to coś zaczęło wydawać dziwne odgłosy…

-Może lepiej uciekać? Nie!- Pomyślała Kate a po chwili ujrzała już ciemność i…

 

 

Zocha na wf-ie- Powoli jakby się umierało

Średnia ocena: 1.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Holly2004 12.05.2015
    Fajne, ale za dużo powtórzeń :) 4
  • eMajTi 12.05.2015
    "ulicy Las Things street" - albo ulicy albo street, po co pisać dwa razy to samo? "usłyszała ta myśl ją sparaliżowała" - po usłyszała musi być przecinek. "we Szwecji." - "w" nie "we". "z myślą, że ma już 13 lat " - nie można niepokoić się "z myślą", niepokoimy się "myślą". Dalej przed "a" musi być przecinek, zaś w kolejnym zdaniu przecinek przed "żeby". Przed "i pajęczyny" też przecinek - gdy w zdaniu powtarzamy dwa razy "i" przed drugim musi być przecinek bądź zamienić to na "oraz". Po "belką" też przecinek. "a po chwili" - tutaj też przecinek przed "a".
    Dodatkowo powtórzenia, powtórzenia i powtórzenia. Słowo "Kate" było chyba w każdym zdaniu.
    Szczerze, dobrze, że to takie krótkie, bo w tym momencie przerwałbym czytanie. Przez tyle błędów cieżko się skupić na jakiejkolwiek treści. A jestem pewien, że parę błędów przeoczyłem.
    Zdecydowanie nie podoba mi się. Proszę, popraw tę pracę, bo szkoda by było, gdyby jakiekolwiek słowo pisane miało przepaść w nicości :)
  • Kaiks 12.05.2015
    Nie podoba się- twoja sprawa nie widziałam, że na tej stronie są takie świnie jak ty -.-
  • Neli 12.05.2015
    Zgodzę się. Błędów było mnóstwo. Zastępuj imię bohaterki pisząc np. dziewczyna, długo/krótko włosa, szatynka, blondynka itd., niebieskooka, brązowooka itd., bohaterka, nastolatka ;) Witam Cię na naszej stronce! Każdy może wyrazić swoją opinie na temat tego, co piszesz, więc jak eMajTiemu się nie podobało to miał prawo to napisać. Ale spokojnie od amatora do pisarza. Dużo przed Tobą. Powodzenia! :) (nie zostawiam oceny)
  • wolfie 12.05.2015
    Kaiks, to że komuś nie podoba się Twój tekst, to nie powód do wyzywania kogoś. Rozumiem, że podchodzisz do tego bardzo emocjonalnie, ale musisz pogodzić się z tym, że dodając swoje opowiadanie, możesz spodziewać się zarówno pochwał, jak i krytyki.
    Odnośnie samej opowieści - muszę przyznać, że jest tu sporo błędów. Zobaczę, jak z kolejną częścią.
  • Kaiks 12.05.2015
    wolfie Jesteś miły(a) ale robię błędy ponieważ jestem w 4 klasie (nie wyśmiewajcie plis) ostatnia na klasówce w części pisemnej dostałam 8/13 p. ale swoich sił spróbowałam tu koleżanka poleciła mi tą stronę
  • wolfie 12.05.2015
    Rozumiem, ale wiadomo, że do wszystkiego można dojść metodą małych kroczków. Z czasem wszystkiego się nauczysz, jestem tego pewna :) Ps. jestem dziewczyną ;)
  • Anonim 12.05.2015
    Krytyka jest nie po to, żeby komuś dokopac a po to, żeby pomóc
    :)
  • Kaiks 12.05.2015
    Dobrze rozumiem :)
  • Sweet Dream 14.05.2015
    hej Tosia ;)
    daję 4 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania