...

...

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • comboometga 13.12.2015
    Szczerze? Nie wiem, co powinnam o tym sądzić ;/ Coś mnie zaintrygowało, ale nie potrafię zbytnio złapać sensu i głębi.
    Zostawiam 3,5~4, znalazłam jeszcze kilka błędów
  • Slugalegionu 13.12.2015
    Dobrze Nat. Moje pytanie, umówisz się ze mną na kawę, kino czy cokolwiek? :)
  • Slugalegionu 13.12.2015
    A gdybym powiedziała ci ~ Ech ;_;

    Zmieniam pytanie. Jak opisałabyś swą osobę?
  • patyy 13.12.2015
    Slugalegionu Dowiesz się w następnej części :)
  • KarolaKorman 13.12.2015
    Ja zostawiłam 5, bo mi się po prostu podobało :)
    Świetny pomysł z tym opisaniem Nat i porównaniem tego z tym co dowiemy się po kilku częściach. Ja kiedyś opisywałam sytuację, jak dziewczyna napisała w email-u jaka jest i wysłała go do siebie z rocznym opóźnieniem, już była kimś innym, a co dopiero w takiej sytuacji :)
  • patyy 13.12.2015
    Jeżeli masz link do tego opowiadania, podeślij mi go. Z przyjemnością przeczytam. Dziękuję :)
  • KarolaKorman 13.12.2015
    patyy http://www.opowi.pl/bitwa-literacka-to-juz-nie-jestem-ja-a7784/ to link do tego opowiadania, jak przeczytasz zostaw choć mały ślad po sobie :)
  • patyy 13.12.2015
    KarolaKorman ok, poźniej przeczytam i na pewno zostawie po sobie ślad, nie martw się : ) Dodałam kolejną część :)
  • Numizmat 13.12.2015
    Dobrze patyy, będę nazywał Cię Nat ;)
    Moje jedno pytanie: Co byś zrobiła, gdybyś bez żadnych konsekwencji mogła zrobić dosłownie wszystko na tym świecie?

    Błędy:
    1."Zadał byś" - łącznie
    2. "Ocenił byś" - łącznie
    3."a co cie odrzuca?" - cię
    4. "Byłam wychowana w dobrej rodzinie, a może wśród bogaczy?" - ciekawe założenie. Rodzina bogaczy z góry nie jest dobrą rodziną?
    5."Szczerzę" - Co szczerzysz? Zęby?
    6. Poza tym jak na tak krótki tekst cała masa brakujących przecinków.
  • patyy 13.12.2015
    Tak wiem, przecinki, to mój najgorszy wróg :) Uczę się ich wstawiania, ale wciąż mam z tym problemy :D
  • patyy 13.12.2015
    Nie wiem. Chyba okradłabym bank :D i byłabym najbogatszą kobietą na świecie :D
  • Vampircia 13.12.2015
    Moja ocena jest taka, że rozdział zdecydowanie za krótki. Jakoś nie rozumiem tej mody na rozdziały długości pocztówki z wakacji. Zwłaszcza, jeśli autor oczekuje konstruktywnej opini. Ciężko coś powiedzieć, gdy jest tego tak mało.
  • patyy 13.12.2015
    Jest tego mało, ponieważ to jest.. tak jakby wstęp do tego, co zamierzam opisywać.
  • Neli 13.12.2015
    Pokazałaś taką prawdę o ludziach - nie znają kogoś wystarczająco, a już są chętni, by oceniać.
    Co do ocenki... Nie umiem jej dać.
  • patyy 13.12.2015
    Dokładnie. Pisząć to, miałam na myśli fakt, że ludzie oceniają nie znając, ale jednak oceniają :)
  • Póki co traktuję to jako pytanie zawieszone w przestrzeni :)
  • patyy 13.12.2015
    Może w kolejnym rozdziale, który właśnie dodałam, nie będziesz traktował go jako zawieszonego w przestrzeni. :)
  • MiyuDarkenwoods 18.12.2015
    ciekawy sposób na opis siebie, podoba mi się poruszana kwestia, kto się czasem nie zastanawia co inni o nim pomyślą gdy zobaczą go po raz pierwszy, albo te pytania w stylu ciekawe czy ktoś będzie o mnie pamiętął po śmierci i jak mnie zapamięta. Trafiłaś w sedno tym co napisałaś. \ zostawiam 4 :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania