Kochałam go, a on mi to zrobił 1

Edyta miała 17 lat. Przez 2 lata była z 24 letnim Adamem i układało im się dobrze. Wszystko zmieniło się jednak wtedy, gdy Adam przestał się nią interesować.

- Dlaczego nie masz dla mnie czasu ? - spytała smutna Edyta.

Nastała ogromna cisza. Edyta cierpliwie czekała na odpowiedź.

- Jeszcze długo będziesz tak stało obok mnie ? - powiedział Adam i rzucił Edytę o ścianę. Dziewczyna bardzo szybko uciekła przestraszona do swojego pokoju, a Adam nawet się tym nie przejmował.

- O co mu chodzi ? Przecież nie zachowywał się tak wcześniej.

Nastała godzina 12, czyli pora na obiad. Adam wszedł do pokoju dziewczyny.

- Co, szmato ? Zapytał zdenerwowany chłopak.

- O co Ci chodzi ? Spytała przestraszona dziewczyna.

- O gówno. Idź zrób lepiej obiad. Później się rozliczymy - zaczął grozić dziewczynie.

Przestraszona dziewczyna zaczęła robić obiad. Po zrobionym obiedzie posprzątała i miała chwilę wolnego czasu dla siebie do wykorzystania. Jednak przyszedł Adam. Zaczął ją bić, ona zapłakana i przestraszona również go uderzyła, a chłopak zaczął grozić jej nożem. Szybko się jednak uspokoiła i uciekła mu do swojego pokoju.

Następne częściKochałam go, a on mi to zrobił 2

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Setra 25.12.2016
    Troszkę popracuj, ale jest dobrze :) Czekam na więcej :)
  • riggs 25.12.2016
    Mam nadzieję, że to nie Twoje wspomnienia. Dobry początek pisania. Troszkę więcej opisu po co, na co i dlaczego. Daję mocne 4 za emocje. Pisz i staraj się rozbudować myśli i przeżycia. Wyrzucaj to z siebie tutaj dla nas, ponieważ to czytamy i nie jest to nam obojętne. Wesołych...
  • riggs 25.12.2016
    Mam na imię Adam. Imię to tylko imię. Pamiętaj o tym.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania