Kocham cię!

Był to wrzesień 5.09/2014 rok było ciemno zadzwonił po nią kolega najlepszy jej brata , poprosił ją o spotkanie .. Była to godzina 23 :00.

Zaczęło się od tego , że była bardzo nie grzeczna zaczęła z nim i jego kolegami pić . Była niegrzeczna ,robiła wszystko na źle,miała smutny dzień opiła się, ze ledwo stała na nogach pili ciągle i palili papierosy .Całowała się z innymi i zachowywała się jak dziwka, był to drugi taki raz przyjechał nagle jej niedaleki sąsiad z kolegami przyjechali do nas na przystanek i wzięli nas do samochodu wtedy pojechaliśmy do zajazdu **** po to aby kupić dalej alkohol , on prowadził i wtedy głaskała go po głowie lubiła to tak jej się wydawało i na szczęście tez tak się okazało był to ciepluteńki wrzesień pierwszy raz od tej pory pokochała jesień i zimę ... bo lato i wiosnę kochała już dawno ( ... ) ... ( wracając ) ... wrócili na przystanek wszyscy wysiedli on kazał jej wsiadać i pojechali na wał... całowali się ciągle się całowali i w końcu on chciał czegoś więcej lecz coś ją tknęło i nie pozwoliła mu na to wrócili się całując poszli za sklep wziął ją na ręce i całował ona była nawalona a on wypił tylko piwo ... w końcu przyszedł na nią czas miała 15 lat nie mogła siedzieć do rana choć nie mało brakowało by poszła do niego ...odprowadził ja do domu poszła spać obudziła się rano z mocnym bólem głowy przypominała obie to wszytko ale pamiętała jakieś małe szczególiki napisał ktoś do niej spytała kto ty a było napisane imię******* 7 liter jej ulubiona liczba ,ukochana tak miał na imię i wtedy zdziwiła się bo nie wiedział ze z nim będzie szukała daleko a znalazła tak blisko dosłownie 3/4 domki dalej znali się długo i 9 września zaczęli chodzić bardzo się kochali i wiedziała ze do końca życia razem będą choć wyjeżdżal do londynu to wracał i z nią był ... W życiu jest trudno choc wtedy to jest moment który przyjdzie niespodziewanie tak jak ona i on!!!

Następne częściKocham naadal... :(

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Majeczuunia 16.04.2015
    Nie wiem, co ja dokońca przeczytałam. BeZ oceny
  • Tajemnicza... 27.04.2015
    Pierwszego zdania, za bardzo nie zrozumiałam, powtórzenia. Nie umiem tego ocenić, więc bez oceny ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania