Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Kolorowe oczy

Pamiętam twoje oczy , pełne kolorów , słońce było dla nas łaskawe , wszystko pachniało ,łąka ja i ty ciepło i twoje wilgotne usta , czerń twych włosów mieniła się w zachodzie słońca , czas stawał na chwilę w miejscu , nic się dla nas nie liczyło wystarczy że byliśmy razem ty ja i nic więcej , zero problemów planów nikt nie gonił , pamiętam blask promieni słonecznych, kołyszące się zboże , cichy śpiew ptaków , a w tej naturze my , po środku pustkowia , lubię wracać do tych miejsc chociaż tam już nas nie ma , nie ma i nigdy nie będzie , coś się rozpadło coś się skończyło coś umarło upadło, zmieliło tylko pozostały wspomnienia których nigdy się nie wypre , które pozostają głęboko w sercu .

Następne częściKolorowe oczy cz 2 .ostania.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Puchacz 13.02.2020
    Dno redakcyjne, dno konstrukcyjne, litrówki, entery, interpunkcja itd. Tekst ze średniej półki gimbazy, albo pamiętnika pensjonarki.
    Obrazy rodem z landszaftu, a ckliwość może wzruszyć na odczycie w kółku różańcowym.
    I napisałem to grzecznie, buraku.
  • Akwadar 13.02.2020
    No, no, pięć gwiazdek... Zatanawiające, kto dał taką ocenę... ;)
  • Puchacz 13.02.2020
    Są tu znawcy utalentowani.
    Podobnie zapewne jak niniejszy autor.
    Trafiają się czasem na portalach tacy chamscy geniusze zapoznani co to nawet poprawnie po polsku napisać nie umieją (pośrodku razem)
    A mniemanie o sobie...! :)))
  • Akwadar 13.02.2020
    Brawo, Ty!
    Jedno zdanie warte... jak widać drugiej piątki gwiazd :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania