Poprzednie częściKronika magii #Prolog

Kronika magii #Rozdział 1

Natalia obudziła się w nieznanym dotąd miejscu. Pamiętała że jeszcze przed chwilą stała w Tigerze przed tajemniczą kobietą. Gdy tamta zadała jej pytanie odpowiedziała twierdząco. Chciała uratować swój świat. Tylko czy to wszystko zdarzyło się naprawdę? Gdzie jest? Leżała na łóżku w błękitnym pokoju. Jedynym źródłem światła było nieduże okno nad jej głową. Pokój nie miał drzwi. Kiedy Natalia to zobaczyła ogarnął ją strach. Jak mogła się tu znaleźć? Nagle ściana po prawej usunęła się i do pokoju wkroczyła ta sama kobieta którą potrąciła w sklepię. Dziewczyna próbowała się poruszyć ale nie miała już swojego wygodnego ubrania tlko kombinezon z czegoś wyjątkowo ciężkiego.

- Dzień dobry nazywam się Eleonora Park. Dla ciebie pani Park.- wyrecytowała kobieta nawet nie patrząc na Natalię.

- A się nazywa to miejsce i jak mam się do niego zwracać? - dziewczyna próbowała wysilić się na złośliwość.

- A to jest Kraina Sił.- pani Park sprawiała wrażenie zaskoczonej że ktoś się do niej odezwał. Stała i nic nie mówiła. Natalia dopiero teraz się jej przyjrzała. Miała niebieskie włosy i fioletowe oczy. Chciało jej się śmiać z pani Park ale nagle poczuła senność. Bez namysłu się jej poddała.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania