.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • KarolaKorman 19.01.2017
    O życiu, to moje ulubione :) Nawet jak jest o futbolu, to przeczytam :)
    Ten przyjezdny, to pewnie dawny znajomy z dzieciństwa, co to utknął w stanach. Tak podejrzewam, a przekonam się pewnie w kolejnej części :)
    Fajnie jak ludzie z pasją spotykają się nawet po latach, żeby zrobić coś razem :) Zostawiam zasłużone 5 :)
    Jak w linii nie masz miejsca na dopisanie wyrazu, to nie dziel, nie Enteruj, pisz po prostu dalej, program sam się z tym upora.
  • Mieszkaniec 19.01.2017
    Mam nadzieję, że następne odcinki będą trzymać w napięciu i spodobają się. Opowiadanie jest dość długie, ale nie potrafiłem w krótszej formie przekazać wszystkich refleksji na temat współczesności, które mnie nurtowały. Bardzo dziękuję za podpowiedź redakcyjną :) Wciąż się uczę tych niuansów :)))
  • Freya 19.01.2017
    Jejkuuu... meczyk super. Taki jest właśnie najprawdziwszy, bo każdy może wziąć w nim udział, a nie tylko gapić się na gałę. Bardzo fajnie opisałeś elementy techniczne, taktyka itd. przygotowania do karniaka i teges. W ogóle całą scenerię i ten klimat osiedlowy, mam przed oczyma.
    Znam jednego gościa, który wyłysiał podczas przygotowań do matury i to jest dopiero wyczyn intelektualny. Ja nic na razie nie przewiduję, ale tytuł daje wiele do myślenia. Pzdr. ;)
  • Mieszkaniec 19.01.2017
    Dziękuję, bardzo mi miło! :) Opowiadanie się rozkręca z kolejnymi odcinkami. Jest w nim więcej Krakowa i życia. Miałem obawy przed opisem takiego meczyku, bo wiem, że taka wieczna gadka o piłce wielu odrzuca i umieściłem tam zbyt dużo 'elementów technicznych', które dla ludzi niegrających w piłkę są niezrozumiałe. W dalszych odcinkach będzie bardziej po ludzku ;)
  • Pasja 19.01.2017
    Super wszystko, mecz, smog, fajki i piwo i fajna paczka. Na myśl mi przyszła piosenka - trzej przyjaciele z boiska, skrzydłowy, bramkarz i łącznik. Lubiłam chodzić na Garbarnię. :-) Piątka za wspomnienia
  • Mieszkaniec 20.01.2017
    Bardzo dziękuję za życzliwe przyjęcie, Garbarnia to legenda!!! Ostatnio nawet prężnie rozwijają szkolenie młodzieży i inwestują w kompleks szkoleniowy, więc może za parę lat znów wróci na szczyt, jak w najlepszym swoim okresie!
  • Pasja 20.01.2017
    Mieszkaniec
    To ja pewnie też jestem legendą?
  • Mieszkaniec 20.01.2017
    pasja Wszystko wskazuje na to, że jesteś bardziej rzeczywistością, niż legendą!
  • Mieszkaniec 20.01.2017
    PS
    A Garbarnia jest taką legendą, do której należy przyszłość - tak sugerowałem między wierszami ;)))
  • katharina182 20.01.2017
    Ciekawy klimat. Chyba o piłce tutaj jeszcze nie czytałam.
    Fajnie piszesz i przyjemnie, szybko się mi czytało.
    Zostawiam zasłużone 5
  • Mieszkaniec 20.01.2017
    Cieszę się, że właśnie na to zwróciłaś uwagę. Bo czasami mam sobie za złe, że piszę zbyt długie opowiadania i wielkim pocieszeniem jest to, że ktoś stwierdzi, że szybko się czytało, a jak miło się czytało, to już jest super!!! Wystarczy tyle i aż tyle :)
  • Don Vito 20.01.2017
    Spoko. ZS 1906 i tak górą! 5
  • Mieszkaniec 20.01.2017
    maj 1906!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania