LBnDrable – byłam na dwa razy

Byłam razy dwa. Byłam tu i tam jednocześnie. Czy to dziwne, że patrzyłam dwoma parami oczu, słyszałam dwoma parami uszu i wąchałam dwoma nosami? Być może. Ale nie dla mnie. Nie dla kogoś, kto żyje tak od zawsze.

Różne światy, życia, półkule. Jedna dusza.

Tylko trochę niewygodnie było mi zasypiać w jednym, a budzić się w drugim ciele. Każda połówka mnie była niepełna, niedowartościowana. To jakby trwać na pół etatu. Mówiłam w paru językach, patrzyłam na różne rzeczy, lubiłam różne rzeczy, rozmawiałam z innymi ludźmi. Z czasem zaczęłam się mieszać.

Nie wiedziałam. Może powinnam umrzeć? Chciałam być raz. Tylko raz.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • LBnDrabble 5 miesięcy temu
    Witaj w Bitwie! Powodzenia i dobrej zabawy.
    Zaznacz kategorię Bitwy i dodaj w tytule numerek.

    Literkowa
  • Vincent Vega 5 miesięcy temu
    Rozszczepienie tożsamości współcześnie ma miejsce z uwagi, że telefon stał się defacto częścią ciała. Już za późno na cyberpunkowe wizje, bowiem już jesteśmy częścią sieci. Pozdrawiam:)
  • Sandra 5 miesięcy temu
    Dziękuję za wizytę przede wszystkim :)
    Tak, masz rację, jesteśmy częścią sieci. Można ten tekst tak zinterpretować. Podoba mi się określenie, że jest częścią ciała.
    Również pozdrowionka :)
  • Dekaos Dondi 5 miesięcy temu
    Sandra↔Taki rozedrgany ów tekst, co z uwagi na treść, dziwić nie może. Zastanawiające zakończenie.
    Kiedyś widziałem dawny film – na faktach – o takiej co mała kilka osobowości↔Pozdrawiam😉:)
  • Sandra 5 miesięcy temu
    Dziękuję serdecznie z przeczytanie :)
    Zastanawia mnie czasem jak to jest. Jakby, jak to się dzieje, że człowiek jest na przykład raz jednym, a raz drugim charakterem. W ogóle cała psychologia jest interesująca.
    Też pozdrawiam 🤗
  • Dekaos Dondi 5 miesięcy temu
    Sandra↔Sądzę, że umysł kryje jeszcze w sobie wiele niezbadanych obszarów. Problem nie polega na tym, że nie można ich zbadać, tylko nie wiadomo jak i czy w ogóle, kiedyś?
    A że jesteśmy sobą w swoim umyśle, to sobie samemu, w pewnych okolicznościach, można najmniej zaufać, gdyż mogą istnieć, pewne sprzeczności... Pozdrawiam 🤗:)
  • Możesz wejść do gry i zostać Niepowtarzalnym! Niezoobowiązujące niczym wezwanie... Napisz krótką formę pod przyłbicą i wskocz na pole minowe.
    Więcej na: https://www.opowi.pl/forum/niepowtarzalny-styl-z-opowi-w1144/
    I w zakładce Konkursy: https://www.opowi.pl/konkursy/
    Zrób to i baw się fantastycznie.

    NSzOpowi
  • LBnDrabble 5 miesięcy temu
    Rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy!
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego? Komentujemy i zostawiamy ślad.

    Głosujemy do 08 grudnia /piątek/ godz. 23.59

    Literkowa
  • Margerita 5 miesięcy temu
    Fajne
  • Sandra 5 miesięcy temu
    Dziękuję

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania