...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Witamy w Bitwie. Życzymy wygranej.
    Prosimy o zmianę kategorii na Bitwy.

    Literkowa pozdrawia i życzy miłej zabawy
  • LeeaThorelli 24.03.2020
    Już zmieniam, z przyzwyczajenia machnęłam. ;)
  • Pasja 24.03.2020
    Witam
    Wow! Ciekawe opowiadanie. Zaczynasz od miasta nocą i szczurów, poprzez ciepłe mieszkania obywateli, którzy zasiadają przed telewizorami i piątkowy seans ze Slasher Show zaczyna się. Trzy dziewczyny piszą się na śmierć.
    Narastająca akcja i cała oprawa jest zmysłowo opisana i pozwala nam czytelnikom znaleźć się tam w środku gry o życie.
    Doppelganger duch-bliźniak żyjącej osoby; fikcja i zły charakter. Istota posiadająca moc zjawiania się w dwóch miejscach jednocześnie.

    Niebieski płyn usypia Marianne, a kiedy się budzi; tak jak na początku mrok, smród i wyludnione miasto. Idzie i widzi swojego bliźniaka... ma szansę przerwać grę. Czy zrobi to?

    Zatrwożyłaś Autorko ale pozytywnie. Pozdrawiam

    tydzień, na kanatle TVSS... literówka czy taki myk
  • LeeaThorelli 24.03.2020
    Nie, tym razem to specjalny zabieg.
    Dziękuję za opinię. :)
  • Bajkopisarz 24.03.2020
    „tydzień, na kanatle TVSS.”
    Kanale
    „podbijającym serca widzów programie,”
    Raczej programem
    „koperta. – oznajmił brunetce.”
    Bez kropki
    „w grubego warkocza”
    W gruby warkocz
    „przypominała Marianne.”
    Mariannę jeśli spolszczamy, jeśli to zagraniczna wersja to jest ok.
    „i wrzody pokrywające niemal całe ciało, z”
    Szyk: i pokrywające niemal całe ciało wrzody, z

    Jaki jest cel gry? Co jest zadaniem Marianny, bo nigdzie nie widzę wyjaśnienia jej zadania. Zabicie bliźniaka? Ucieczka przed ni przez określony czas? Zaprzyjaźnienie się?
    Tak poza tym to bardzo porządne opowiadanie.
  • LeeaThorelli 24.03.2020
    Cel i zadanie - odpowiedź jest tytule show "slasher", czyli ucieczka, przetrwanie i wyeliminowanie przeciwnika lub śmierć.
    Jest to tylko tako one shot pod LBnD, nie chciałam za bardzo się rozpisywać i tak wyszło mi 1,5k słów. Próbowałam zwięźle naszkicować pomysł.
    Pomysł jest do rozwinięcia, ale nie wiem, kiedy to nastąpi.
    Dziękuję za opinię. :)
  • Anonim 24.03.2020
    Czytało się świetnie. Atmosfera zbudowana pierwsza klasa. Było trochę drobnych błędów, ale zbudowane napięcie odwróciło moją uwagę.
    Bardzo mi się podobało, choć mam poczucie, że można by lepiej dopracować. Ale tylko troszkę.
    W sumie podobne trochę do filmu ze Schwarzeneggerem, ale to nie przeszkadzało.

    Pozdrawiam.
  • LeeaThorelli 25.03.2020
    Schwarzeneggerem? Takiego porównania się raczej nie spodziewałam. :D
    Na pewno byłoby lepsze, gdyby nie skrótowe przedstawianie akcji. Niemniej, i tak rozpisałam się na 1,5k słów.

    Co do filmu, który mogłabym polecić, jako podobny (a raczej moje opowiadanie), to Dom w głębi lasu.
    Dodatkowo, motyw świata w śnie inspirowany grą The Evil Within.

    Dziękuję za opinię. :)
  • Anonim 25.03.2020
    LeeaThorelli
    w sumie moje pierwsze skojarzenie było o "Uciekinierze" ze Schwarzennegerem, ale to zupełnie o czym innym.
  • LeeaThorelli 25.03.2020
    Antoni Grycuk a to nie widziałam (chyba), z resztą, każdy ma swoje skojarzenia. Żyjemy w takich czasach, że o coś naprawdę oryginalnego, jest bardzo ciężko. :)
  • Shogun 25.03.2020
    Bardzo mi się podoba klimat tego opowiadania. Filozoficzne aspekty zła i dobra, człowieczeństwa. Gra podobna trochę do "Igrzysk śmierci".
    Cóż, historia pokazuje, że ludzie od zawsze pragnęli "chleba i igrzysk". Apropo twoich rozważań w tekście, uważam, że rozwój nauki na zalety, ale również ma wady. Otóż, im ludzie bardziej rozwijają się naukowo, tym bardziej zatracają swoje emocje, gdyż mówi się, że naukowiec powinien myśleć logicznie i trzeźwo. Takie moje subiektywne zdanie :)
    Jako zapalony czytelnik domagam się rozwinięcia ;D, bo zapowiada się świetnie.
    Pozdrawiam ;)
  • LeeaThorelli 25.03.2020
    Tak, dokładnie o to chodzi. Opowiadanie miało na celu pokazać do czego ten świat jest zdolny, co ludzie zrobią dla pieniędzy i sławy. A zniekształcony doppelganger jest symbolem zepsucia ludzi - gnijących od środka
    Emocje, ale też szacunek do ludzi. Jako studentka biologii wielokrotnie spotkałam się z niestosownym traktowaniem nas - studentów.
    Co prawda na igrzyskach nie opierałam się, ale faktycznie może nasunąć się takie skojarzenie.
    Od siebie dodam, że główną inspiracją był film dom w głębi lasu, a motyw świata w śnie czerpałam z gry the evil within.
    Napisałam to LBnP, bo siedział we mnie ten pomysł i teraz mam plan jak go rozwinąć, więc może coś naskrobię.
    Dziękuję za opinię. :)
  • Zapraszamy Autorkę do czytania i zagłosowania.
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-glosowanie-w935/
    Gosowanie potrwa do 15 kwietnia / środa / godz. 23:59
    Literkowa pozdrawia i życzy przyjemnej lektury.
  • sisi55 11.04.2020
    Dobry pomysł z tym programem. Skojarzyło mi się trochę z ,,Igrzyskami śmierci" tyle, że w nowoczesnej wersji.
  • LeeaThorelli 11.04.2020
    Dziękuję za komentarz. :)
  • pkropka 15.04.2020
    Świetne opowiadanie. Daj znać, jakbyś rozwinęła je w serię - będę czytać.
    Jest tu ogromny potencjał :D
  • LeeaThorelli 15.04.2020
    Z moim zapałem pewnie nigdy to nie nastąpi ale miło, że Ci się podoba. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania