Patrz w górę

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Angela 14.10.2019
    W tej krótkiej historii przeplata się słodycz i gorycz, wszystko ubrane w piękne słowa. Czego chcieć więcej?
    Cudne.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 14.10.2019
    Witaj pierwiosnku
    Dzięki za miodne słowa i wgłębienie się w ten skromny tekst. A może ty byś powalczyła w Bitwie?.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 14.10.2019
    Przejmująca historia z przemocą i miłością do gwiazd. Sympatycznie naszkicowana postać dziadka z pięknymi zdaniami "Nauczył czytania nieba jak książki. Jej kołyska wędrowała na taras na dachu domu, by zobaczyć ten niewyobrażalny teatr". Serdeczne pozdrowienia!
  • Pasja 15.10.2019
    Witaj Bożenko
    Wreszcie coś drgnęło po blokadzie. Ale nie jestem do końca zadowolona z tekstu. Dziękuję za takie słowa i spojrzenie na dziadka.

    Pozdrawiam jesiennie
  • Witamy kolejne opowiadanie w Bitwie. Powodzenia,
  • JamCi 15.10.2019
    Nie wiem, co powiedzieć, bo jakoś brak mi słów. Niby proste, niby banalne, a jednak w coś we mnie trafiło, tylko nie umiem zlokalizować. 5
  • Pasja 15.10.2019
    JamCi piękne dzięki za takie odebranie treści. Czasem banalność nas wywraca na lewą stronę.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do Bitwy
  • Dekaos Dondi 20.10.2019
    Pasjo→''Widziałem'' tą początkową scenę.
    Krótki tekst, ale jest w nim coś takiego... trudno rzec...
    to znaczy ludzkie życie jest czasami bardziej skomplikowane i nieprzewidywalne niż cały kosmos.
    Co jest przeznaczone a co jeno przypadkowe? Niby skąd to wiedzieć?
    Pozdrawiam:)?????
  • Pasja 21.10.2019
    Niedopowiedzenia i brak komunikacji pomiędzy ludźmi jest czasem kosmiczną niewiadomą. Polecieć, zobaczyć i zrozumieć. Dziękuję za zagłębienie się w obraz.
    Pozdrawiam
  • Agnieszka Gu 25.10.2019
    Witam,
    Ciekawa i bardzo pouczająca opowieść. taka historia może się zdarzyć (zdarza się niestety) każdej z nas. Wykształconej, bez zawodu, szarej myszce, modelce, sklepowej, astrofizyczce...

    "— Patrz w górę — tam znajdziesz na wszystko odpowiedzi" - cudne i wg mnie bardzo prawdziwe :)
    Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam
  • Pasja 25.10.2019
    Jak mi słyszeć takie skojarzenie... zdarzyć się może każdej z nas. I nic do tego kto kim jest. Wszyscy zderzamy się z oczarowaniem chwili. Dziękuję.

    Pozdrawiam ciepło
  • pkropka 27.10.2019
    Słodko-gorzkie opowiadanie. Wierzę, że nawet przez chwilę nie pragnęła cofnąć czas. Przeszła przez piekło, ale wyszła silniejsza. I z córką, którą jak widać bardzo kocha.
    Świetny kawałek tekstu.
  • Pasja 27.10.2019
    Witaj
    Dziękuję za przeczytanie i pozostawienie ciepłych słów, pozostawienie nadziei, że jutro będzie lepsze. Trzeba wierzyć.

    Pozdrawiam ciepło
  • Rozpoczynamy głosowanie na najlepsze opowiadanie.
    Zapraszamy Autorkę na Forum do wątku: http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-glosowanie-w935/#reply
    Czytamy i nagradzamy punktami według zasady 3-2-1 plus krótkie uzasadnienie lub długie.
    Czas głosowanie do soboty tj. 02 listopada (północ)
    Obowiązkowo!
    Literkowa pozdrawia i życzy przyjemnego czytania i komentowania kosmicznej miłości.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania