Powrót do domu

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • JamCi 28.12.2019
    Świetne. Jedna uwagę już masz.
  • Pasja 29.12.2019
    Dzięki za spojrzenie.
    Miłego dnia
  • Bożena Joanna 29.12.2019
    Świetna opowieść z gatunku grozy. Mężczyzna żyje w wyimaginowanym świecie potworów. Śmierć innych ma go wyzwolić, ale to proroctwo się nie spełnia. Poszukuje zabitej żony, ale wpada w pułapkę i ginie. Czytałam z zapartym tchem, podobała mi się dynamika akcji. Opowiadanie nadaje się na scenariusz horroru. Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 29.12.2019
    Witaj Bożenko
    Jak zwykle wyłuskujesz z tekstu najważniejsze aspekty całości. Dziękuję.
    Pozdrawiam ciepło.
  • Pasja 29.12.2019
    Bożenko zapraszam w imieniu Literkowej do zabawy
  • Dekaos Dondi 29.12.2019
    Pasjo→Mnie też się podoba.Mam podobne odczucia, jak powyższa Bożena J.→chociaż nie wiem, czy do końca słuszne.
    W każdym bądź razie, film jak znalazł. Mógłby się zaczynać od czarnego ekranu. W środku ukazuje się żarzący punkt.
    Następnie odjazd kamery. Coraz dalej... i widać jego...otoczenie.... jak rzuca...
    i akcja się cofa→zaczyna,,,np: kwiatkiem na łące....dla kontrastu ... a za nim w tle pojawia się wirujące koło...
    odjazd kamery.... jadący motocykl... idt...→Musiał mi się tekst faktyczne spodobać:)↔pozdrawiam:)→5
    P.S→Już chciałem wrzucić na Bitwę dawny tekst, bo mi zapasował, ale skoro narzuciłem temat, to głupio:)
  • Pasja 29.12.2019
    Witaj Dondi
    Bardzo miło gościć Autora tematów. Ciekawe ukazanie planu filmowego... Reżyserze.
    Nic nie stoi na drodze abyś wrzucił tekst na Bitwę... nie ma zakazu. Muszę ciągnąć ten wózek.

    Zapraszam w imieniu Literkowej
  • Witamy kolejne opowiadanie w Bitwie.
  • Anonim 29.12.2019
    Bardzo dobre. Szczególnie przemówił do mnie ten niewidoczny cień z papierosem.
    Czemu dążymy do tego, co już kiedyś przeżyliśmy?...

    Pozdrawiam.
  • Pasja 29.12.2019
    Jak miło cię gościć i dzięki za ciekawe przemyślenie powrotów do przeszłości. Przecież nie ma wczoraj i nie ma jutro. Jest teraz, chwila.
    Pozdrawiam
  • Zapraszamy Szanowną Autorkę!

    Obowiązkowo na Forum, do zagłosowania:
    http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-glosowanie-w935/

    Głosujemy według zasad 3 - 2 - 1 plus uzasadnienie.

    Życzymy przyjemnego czytania i pozostawienia komentarza pod tekstami.

    Literkowa
  • Jared 04.01.2020
    No to już jest warte wyróżnienia na samej płaszczyźnie układania opisu, dokładny ale też świetnie wyważony. Powyżej się rozpisali już o fabule, więc ja trochę skubnę język. Po pierwszym akapicie obawiałem się, że będzie to zbyt zagmatwane w deskrypcji i rozcieńczone w fabule, ale zaskoczyłaś detalem (krzaki jałowca, yamaha itd.) i zachowałaś rysy indywidualności tego story, nie robiąc z tego przypowieści everymana. Fajne :)
  • Pasja 09.01.2020
    Dziękuję pięknie za miłe słowa i uznanie. Pozdrawiam
  • MarBe 05.01.2020
    Pędzić bezmyślnie z wiatrem we włosach, niosąc śmierć innym, dla własnej przyjemności.
    Jaka szkoda, że ofiary nie doceniają wysiłku.
    Przydrożne krzyże debila nie powstrzymają.
  • Pasja 09.01.2020
    Mówią, że motocykliści to dawcy narządów. Tylko dlaczego cierpią też inni przez nich. Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania