List do brata

Drogi bracie!

Piszę do Ciebie ten list, ale nie wiem, czy mnie pamiętasz. Minęło dwadzieścia lat. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku. Chciałabym Cię przeprosić, za to, że odeszlałam bez słowa. Jak się czujesz? U mnie nie jest kolorowo. Straciłam męża i dziecko. Mieliśmy wypadek. Lekarze mówią, że mam depresję. Ciągle nie potrafię się z tym pogodzić, zamierzam to zakończyć. Mam nadzieję, że przyjedziesz na pogrzeb. Mieszkam teraz w Nowym Jorku. I przepraszam, że ani razu się nie odezwałam. Chciałabym opisać Ci moją rodzinę, której już nie ma. Maja, moja córeczka, miała dwa lata. Zawsze się uśmiechała. Miała kręcone blond włoski i duże niebieskie oczka. Zupełnie jak Ty. Stefan, mój mąż, był bardzo troskliwy. Polubiłbyś go. Kochał mnie bardziej niż na to zasługuję. Był najkochańszą osobą, jaką kiedykolwiek poznałam. Mieli wypadek samochodowy. Niedługo do nich dołączę. Mam nadzieję, że odpiszesz na mój list przed końcem.

 

Kocham Cię, Sandra

Następne częściList do siostry

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • ObcaPlaneta 09.07.2016
    Za wszelkie błędy przepraszam, mój telefon nie chce ze mną współpracować :)
  • KarolaKorman 09.07.2016
    Smutny tekst i byle nigdy nie będziesz musiała napisać takiego listu na prawdę :( Nie oceniam, pozdrawiam :)
  • ObcaPlaneta 09.07.2016
    Jutro prawdopodobnie wstawię kontynuację tego listu. :) Dziękuję za opinię :) I także pozdrawiam ^^
  • candy 10.07.2016
    że odeszlałam - odeszłam*
    Kurczę... dałabym 5, ale chyba nie wypada... uderzyła mnie końcówka, bo też Sandrą się zwę :) lubię takie listy, choć tak naprawdę to ciężko je lubić. Tak czy inaczej, podoba mi się, nawet taki smutny.
  • ObcaPlaneta 10.07.2016
    Dziękuję Ci :)
  • lea07 10.07.2016
    Bardzo fajny. Głęboki, piękny oczywiście 5
  • ObcaPlaneta 10.07.2016
    Dziękuję :)
  • lea07 10.07.2016
    Proszę :)
  • ObcaPlaneta 10.07.2016
    Dzisiaj powinna pojawić się kontynuacja, o ile telefon będzie ze mną współpracował. Liczę na twój komentarz ;)
  • Szalokapel 10.07.2016
    Super. Naprawdę wzruszające.
  • ObcaPlaneta 10.07.2016
    Dziękuję Ci. Nie wiem, czy nie napisać kontynuacji. Jak sądzisz?
  • Szalokapel 10.07.2016
    ObcaPlaneta, koniecznie pisz!
  • ObcaPlaneta 10.07.2016
    Szalokapel hehe. Okej. Pewnie pojawi się jutro albo w środę ^^
  • Szalokapel 10.07.2016
    ObcaPlaneta, będę wyczekiwać. Co prawda słabo u mnie z czasem, ale postaram sie.
  • Alicja 16.07.2016
    Wzruszający list. Jest głęboki i za razem piękny. 5
  • małami_wicia 24.08.2016
    Łezka w oku. 5
  • ObcaPlaneta 24.08.2016
    Bardzo dziękuję ^.^

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania