Literkowa z Krukiem wstrząśniętym i niezmieszanym zapraszają na stusłówkowy pojedynek

Zwycięzca poprzedniej edycji - Raven18 zaprasza do Bitwy na Sto słówek!!!

 

Entuzjastów Drabble i nie tylko? Może to Ty napiszesz i otrzymasz wirtualne podziękowanie i przyjemność podania wyzwania do kolejnej Bitwy.

 

Wita i proponuje następujące tematy:

 

- CZAS WSTECZ

- DZWONY BIJĄ

 

Literkowa dodaje: - Czas wstecz? Czas Past Simple jest czasem przeszłym dokonanym. Powrót do wydarzeń, zwyczajów i nawyków, do ważnych i mniej ważnych spraw, które dokonały się w określonym czasie. Fakty, które nie są już aktualne, ale wciąż nas interesują, a niekiedy gnębią. Czas wstecz był już i płynie wciąż do przodu.

 

- Dzwony biją? Bicie dzwonów przeważnie kojarzy nam się z ważnym wydarzeniem lub upamiętnieniem istotnej rocznicy. Mają historyczne znaczenie. Trwożą, ale też radują. Wzywają wiernych na modlitwę i ostatnim głosem odprowadzającym zmarłych na miejsce wiecznego spoczynku.

 

W tekście można zamieścić obydwa tematy, albo jeden z dwóch. Do wiadomości! Piszemy jedno drabble.

 

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania;

https://www.opowi.pl/konkursy/

https://www.opowi.pl/profil/lbndrabble/opis

Albo pytaj u żródła:https://www.opowi.pl/forum/lbnd-50-w1564/

 

Jak napisać sto słów. Jak podpalić Sto(s)ik, aby rozpalił czytelnika. Drabble to historia, taka mała brukselka i fajna zabawa.

Opowiadanie ograniczone do STU słów. Czasem do tej liczby wyrazów włącza się tytuł, ale niekoniecznie. Po napisaniu musimy sprawdzić, czy zamiast myślnika nie ukrywa się gdzieś łącznik; który liczy się jako osobny wyraz.

Drabble powinny być przyjemne i łatwe w odbiorze. Język lekki i nieskomplikowany. W stu słowach każde zdanie powinno być przemyślane i dopasowane do całości. I końcowa puenta musi błysnąć ogniem.

Trening czyni mistrza. Nie wymyślajmy zbyt trudnych tematów, bo otaczające nas przedmioty czy przyziemne sytuacje, potrafią zaskoczyć i niewyobrażalnie zainspirować do podpalenia Sto(s)iku.

 

Pozdrawiamy i zapraszamy

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • LBnDrabble rok temu
    Do dzieła Moi drodzy!
  • Poncki rok temu
    https://m.ile.liter.pl/ile-slow/
  • Poncki rok temu
    Tutaj macie narzędzie do sprawdzania ilości słów.
  • Poncki w office też można ?
  • Poncki rok temu
    Burton The Scribe wiem, to tak jak by ktoś pisał na kartce.
  • Szkoda, że nie można obu napisać, bo na oba tematy mam pomysły. Dobre, bardzo dobre rozdanie się szykuje ?
  • Poncki rok temu
    Ale możesz na oba na raz.
  • Poncki "W tekście można zamieścić obydwa tematy, albo jeden z dwóch. Do wiadomości! Piszemy jedno drabble." jedno drabble
  • Poncki rok temu
    Burton The Scribe dokładnie. Czyli jedno drabble na dwa tematy na raz.
  • Poncki i to mnie nie ratuje
  • Raven18 rok temu
    Piszcie piszcie, sądząc po drabble, które zostały już wrzucone, wydaje mi się, że to może być jedna z lepszych edycji

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania