Test zakończony 2

Przydaliście się, thx.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (93)

  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    To mój pierwszy tekst pisany, nie wierszem. Nie proszę o wyrozumiałość, walcie śmiało z całej siły.
  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Twoje opowiadanie przeczytam dopiero pod wieczór. Muszę mieć czas, by ocena i opinia były sprawiedliwe i obiektywne. Tytuł jest fajny, tylko według mnie utwór trochę za długi.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    4 kartki A4 jakos, 12tką, Verdana
    Miałe Flow totalne, 3h klikania.

    Wiem, długie ale może warto poświęcić 3 minuty czytania czy tam 4 minuty. A może nie warto... Nie wiem.

    Docemiam i popieram chęć sprawiedliwej i obiektywnej oceny. Chętnie poczekam.
  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Według mnie warto poświęcić kilka minut swojego cennego czasu, by poczytać Twój utwór. Jest to opowiadanie. Jak stwierdziłeś „ to mój pierwszy tekst pisany, nie wierszem”. Jak na literackiego amatora napisałeś ostry, ale bardzo refleksyjny dla mnie utwór. Uważam się za początkującego autora wierszy i prozy (specjalnie nie nazywam siebie pisarzem) i moja opinia oraz ocena mogą być po prostu nietrafione. Bardziej doświadczeni użytkownicy portalu mogą się ze mną nie zgodzić i dać Ci specjalnie pałę, ale pod żadnym pozorem się nie przejmuj. Lubię Cię, ale muszę być bezstronny. Po prostu ocena jest sprawiedliwa i według
    mnie powinna pasować, że jest szczera. Utwór podobał mi się mimo to, że znalazłem błędy np. „rególarne” lub „dwóznacznych”. Nie jestem żadnym Janem Miodkiem czy polonistą. Jesteśmy ludźmi i robimy błędy. Ty w moim opowiadaniu, które przeczytałeś i ciekawie zinterpretowałeś, też znalazłeś błędy. Mnie bardziej zainteresowała treść i przesłanie Twoich wypocin. Wiem, że moje zboczone opowiadanie pt. „Przemiana sadomasochisty” zainspirowało Cię, by spróbować napisać podobne. Według mnie wyszło Ci lepiej i jest mi
    miło, że Cię zainspirowałem. Utwór jest za długi. Mam nadzieję, że na jednym opowiadaniu nie przestaniesz. Podziel go następnym razem na części i czytelnik nie przestraszy się długim tekstem. Co z ostateczną oceną? Chciałem dać trzy z plusem, ale takiej oceny na portalu nie ma. Czwórka będzie za mocna i w związku z tym niesprawiedliwa. Muszę dać tylko trójkę. Podsumowując – Twoje pierwsze opowiadanie jest dobre. Mam nadzieję, że następne będą lepsze – trening czyni mistrza.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Tych błędów, nie zauważyłem, już poprawiam (w oposie jest to, że robie błedy) hehe, mam taką dysleksję i dysortografię, że aż dziwne, że udało minsię skończyć studia filologiczne... Ciężko było. Dodatkowo degradacja j. polskiego postępuje bo od wielu lat mieszkam za granicą i na codzień używam innego języka.

    Co mnie w żaden sposób nie usprawiedliwia bo powinienem wszystko sprawdzic 6 a nie tylko 5 razy.

    Nie chciałem dzielić bo to takie flow było, usiadłem i leciało i leciało...

    Ale rozumiem, ze ludzie nie lubia czytac jak za dlugie. A serio, ktos moze dac po zlosci 1 mimo, ze np uwaza 3 lub 4? To jest strasznie słabe zachowanie... Tu tacy są?

    Treść tego utworu jest dla mnie bardzo ważna bo bardzo osobista, takze bardzo bardzo dziekuje za uczciwosc w ocenie. Tak ma byc, szczerosc w ocenie to podstawa bo dzieki temu sie rozwijamy.
  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Lechosław_Kerner
    Na portalu są osoby, które lubią dawać jedynki. Nawet gdy utwór jest super. Może zazdroszczą?
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Vampire Fangs ale oni mają po 5 lat czy już są dorośli? 😁 Na rany, nieistniejącego, boga jakie to słabe podejście.
  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Lechosław_Kerner
    Na portalu są osoby, które nie publikują żadnych utworów, obrażają innych użytkowników i zaśmiecają portal głupimi oraz złośliwymi komentarzami. Dają też jedynki.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Vampire Fangs a administrator nie reaguje? Dziwne.
  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Lechosław_Kerner - z tego co ustaliłem na tym portalu nie ma administratora.
  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Lechosław_Kerner - nie ma też cenzury, co mi się podoba, ale jak to jakoś mówią mieczem walczysz – od miecza giniesz.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Vampire Fangs a no, mozna i tak. Ale ktos akceptuje utwory zanim sie pojawia. Nie waznenw sumie.
  • Virginia 2 tygodnie temu
    Vampire Fangs Nie inaczej. Jest jednak na to rada. Potrzeba trochę czasu.
  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Lechosław_Kerner - Nie wiem dokładnie jak jest. Myślę, że ta cała akceptacja utworów to kpina i jej nie ma.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Vampire Fangs no to fajnie się bawicie😁 bawimy.
  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Lechosław_Kerner - Piszę wszystkie teksty dla zabawy. Te „ostre” też.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Vampire Fangs A ja trochę chyba z chęci uzewnętrznienia mysli ale mam przy tym zabawę... Czyli też bym sobie zaliczył, że się bawie tym.
  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Lechosław_Kerner
    Muszę kończyć. Dobranoc. Może przyśnią mi się atrakcyjne rusałki? Kto wie?
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Vampire Fangs uważaj żeby Ci Strzyga nie siadła na klacie. Pozdrawiam.
  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Przepraszam za te przerwy w komentarzu. Każdy tekst muszę korygować dwa razy. Najpierw w Wordzie, potem na portalu. Wkurza mnie to i irytuje.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    OCD może? Wiem bo mam.
  • Virginia 2 tygodnie temu
    Tylko zazdrość może podać nędzne narzędzie człowiekowi.
  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Osobiście nie przejmuję się ocenami. Dla mnie ważne są komentarze.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Dobre zdanie na tatuaż!

    Ja jestem zazdrosny bardzo o ludzkie talenta wszelakie, bardzo. Ale nie niszcze tych ludzi, wolę się od nich uczyć.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Vampire Fangs zauważyłem, że ludzie nie chcą komentowac za bardzo bo to podbija ten ranking... Koniecznie chca aby ich by nwyżej. A takze, ze pod tekstami swoimi prowadza dluuuugie dysputy nie na temat w celu podbicia. Mózg mnie boli jakie to słabe.

    Robie to samo teraz i milkne o tym.

    Wracając do tekstu mojego to chciałbym kontynuować ten temat i pisac dalej, nie wiem tylko, czy juz ze mnie po 2 wierszach i jednym tekscie nie wylazlo wszystko. Pomyslimy...
  • jesień2018 2 tygodnie temu
    Chwilami trudno mi się czytało, przyznaję. W drugiej części aż ominęłam niektóre fragmenty. Ale - to jest bardzo dobrze napisany tekst (mimo kilku potknięć, BTW dlaczego "nie ważne" piszesz osobno? To celowy błąd?). Ze szczerością, dobrymi obserwacjami i szczyptą poezji. Czuć talent.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Witaj. Tam wyżej wyjaśniam w komentach, że mam dysleksię i dysortografię a dodatkowo, ze względu na nie mieszkanie w Polsce od wielu lat moj pisany j. polski się degeneruje. Nie usprawiedliwiam się a raczej przepraszam ze wstydem. Ale teraz jak tak patrzę to mógłbym skłamać, że tak miało być z tym "nie ważne" można by dorobić ideologię do tego... Udawać?

    A czy mozesz mi napisac dlaczego trudno sie czytalo? Styl moze jego brak? Tematyka? - to jest z życia i szczere ale rozumiem, ze nie kazdy lubi taki klimat.

    Czuć taleny - niebezpiecznie łechce ego
  • jesień2018 2 tygodnie temu
    Lechosław_Kerner no przecież piszę, że styl mi się podobał:) Chyba owszem, można powiedzieć, że chodzi o tematykę, o to, co ci ludzie robią. Więc to nawet nie jest zarzut. Pozdrawiam!
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    jesień2018 no to nie zapraszam cię do wglądu w moje dwa inne wiersze bo różne w formie ale o tym samym. Jak nie lubisz to niema sie co meczyc.

    Ale starałem sie opisac to nie tak bezczelnie wprosy i pornograficznie a mimo to nadal razi... Ciekawe w sumie.
  • jesień2018 2 tygodnie temu
    Lechosław_Kerner nie chodzi o sposób w jaki napisałeś, bo napisałeś dobrze. Ja chyba jestem po prostu "zbyt wrażliwa" na takie historie;)
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    jesień2018 Całkowicie rozumiem. Miłe i profejonalne jest to, że nie wywaliłaś tego do kosza przez tematykę. Niecodzienne tutaj, jak zdążyłem się zorientować.
  • Garyt 2 tygodnie temu
    Nie znam się na takich tekstach. Lecz coraz bardziej je rozumiem. Prze dobrze napisane. Ciekawa fabuła
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Prze dobrze napisane. Wow, nie spodziewałem się, że aż tak komuś się może spodobać...

    Ale zapytam co masz na myśli pisząc "na takich tekstach", masz na mysli tematykę czy może jakąś funkcję tego tekstu?
  • Garyt 2 tygodnie temu
    Chodzi mi o gatunek, że miłosne czy romans taki.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Garyt ok, teraz rozumiem. Erotyk, romans, miłosny... Triller? Triller chyba, nie. Moze sie rozwinie w triller.
  • Angela ponad tydzień temu
    Miałam być, to jestem. Powiem tak, tekst dosyć ciekawy, chyba jeszcze nie spotkałam się z podobnym,
    na portalu.
    Z uwag technicznych: o ile powtórzenia są jak najbardziej celowe, a tekst pisany w pierwszej osobie
    rządzi się swoimi prawami, tak nadmiar zaimków jest całkowicie zbędny. Niekiedy "kto" wynika
    z kontekstu i nie trzeba tego zaznaczać.
    Np: "Nachyliłem sie aby rozpoczać podróz moich dłoni" - no wiadomo, że twoich, a nie typa z kabiny
    obok, więc to "moich" można usunąć.
    Zjadasz też kropeczki i ogonki w polskich znakach.
    Ogólnie jest dosyć dobrze, ale ja się jakoś specjalnie nie znam
  • Lechosław_Kerner ponad tydzień temu
    Witaj. Dziękuję za poświęcony czas. Zwracano mi uwagę na mnogość zaimkow... To niestety wynika z tego, ze w jezyku, ktorym mowie codziennie jest I, You, We... bo inaczej nie wiadomo o co chodzi. Angielski jest pod tym wzgledem głupawy. I niiestety zaczalem przenosic to po 10 latach na polski. Ja wiem, ze to razi ale staram sie z tym walczyc. W drugiej czesci, juz staralem sie na to zwracac uwage, ale ja tak mam, ze przez chwile sie skupiam a potem pisze jak mowie. Poprawie to na pewno. Ogonki też staram się pilnowac. Ale jest jak jest.

    Ciekaw jestem czy II czesc jest lepsza czy gorsza... Ale nie namawiam bo dluga. Natomiast jakbys chciala mi zrobic przyjemnosc i porownac to bym wiedzial gdzie ide, w jakim kierunku...

    Jest to moj pierwszu tekst proza i ja wiem, ze nie jest najlepszy technicznie. Tematyka no coz to juz jest kwestia gustu. Ja staram sie pisac tak zeby nie buc ordynarnie wulgarnym ale jednak zeby bylo wiadomo o co mi chodzi.

    Czy uwazasz ze latwo sie domyslec o co chodzi gdy nie posze chamsko wprost?
  • Adin dwa tri ponad tydzień temu
    Lechosław_Kerner Jak opierdalasz kukurydzę jesteś w sam raz lachociągosławie xD
  • Adin dwa tri ponad tydzień temu
    Nie wysilaj się na mądrości, żeś debil pokazałeś..
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Czy tutaj zawsze musi być tak wulgarnie?
  • Angela ponad tydzień temu
    Lechosław_Kerner drugą część ogarnę jutro i napiszę co myślę. Mnie łatwo się domyślić,
    nie musi być wprost, tak jest lepiej. A tematyka nie razi, sama piszę gejowskie romansidło
    dla gospodyń domowych XD
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Zostawmy zboczenia w domu, napisał co napisał. Nie musimy wywlekać
  • Angela ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju jeśli zapytam czyim klonem jesteś, to pewnie nie odpowiesz?
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Angela niepotrzebnie podsycasz niezdrową atmosferę zboczeń portalowych
  • Angela ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju prędzej niż później sam się wsypiesz. Bywaj
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Angela niech się w domu zapinają po dupskach
  • Lechosław_Kerner ponad tydzień temu
    Angela O i fajnie. Obyś wkurwiła nim homofobów, całą kato-pruderię i inne tego typu pocieszne ludziki.
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Lechosław_Kerner Teleportuj się do dupy swojego pedalskiego kochasia zboczony świrze
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Lechosław_Kerner Myślisz, że jak język gównem brudzisz to jesteś lepszy od innych?
  • Angela ponad tydzień temu
    Lechosław_Kerner e tam, tutaj irytowali się jedynie na początku, teraz już nawet
    jedynek nie stawiają : )
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Angela,nie napinaj się do ciepłego
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    aż tak jesteś zdesperowana?
  • Lechosław_Kerner ponad tydzień temu
    Angela Śmieszni są, wpadają napiszą jakiś farmazon z wielu kont.. Coś tam zasugerują, że ktoś komuś coś w coś wsadza. I potem czekaja, żeby ktoś odpowiedzial i wtedy chyba dochodzą, tak myślę, nie wiem. Oby tylko ręce myli.... Wesoła rodzinka. Jak się z jednym dziś zacząłem bawić to się popłakał i uciekł... I po randce.
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Lechosław_Kerner Dawno nie mieliśmy tak wyrazistej, pedalskiej mordy na portalu
  • Angela ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju dziubeczku, to się nazywa dobrym wychowaniem. Wiem, że to zjawisko
    całkiem ci obce, ale ja nie widzę powodu, by być nieuprzejmą.
    Zalatujesz Bogumiłem, ale to może być kamuflaż
  • Lechosław_Kerner ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju czyli coś wygrałem? Nie? szkoda.
  • Angela ponad tydzień temu
    Lechosław_Kerner tu zawsze jest wesoło : )
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Lechosław_Kerner Tutaj nietylko są lewicowi dewianci, ale też dobre prawicowo-konserwatywne ramię sprawiedliwości
  • Lechosław_Kerner ponad tydzień temu
    Angela niech się coś dzieje. Skoro im tak łatwiej żyć to co mi do tego.
  • Lechosław_Kerner ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju i bardzo dobrze. Tak powinno być.
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Lechosław_Kerner Nie lizałeś osranej dupy, nie jesteś sobą
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    I bez pedalszczyzny dalej proszę
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Pamiętaj, tutaj dzieci przebywają, żebyś do nich lepkich łapek nie wyciągał
  • Angela ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju tak jak Boguś do mojego syna przed laty?
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    zgłoszone na policję?
  • Angela ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju rozmawiałam ze znajomym prokuratorem i skoro nie było realnego
    zagrożenia ( nie wie gdzie mieszkamy) dałam spokój. Nie zmienia to jednak faktu,
    że proponował mu lekcje masturbacji. Ludzie tutaj nadal mają skriny
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Angela Dawno temu?
  • Angela ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju jakieś sześć lat temu, albo coś koło tego.
    Nie jesteś Bogumiłem, on na wzmiankę o tym zdarzeniu zwiewa.
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Angela Liczyłaś na wspólną masturbację z nim?
  • wikindzy ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju, Jakoś tak za Czanatana, wszyscy byli wtedy prawie młodzi. Pierwszy ban - mój, Bogumiła i jeszcze z kilka - kilkanaście, były czystki, a może nie za Czanatana? Czanatan to był głupi gość albo symulował, ale raczej nie.
  • Angela ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju fuj, sam się z nim baw jak lubisz. Teraz mi niedobrze przez takie pomysły.
    Idę se
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Angela Zrobiłaś się mokra na samą myśl
  • wikindzy ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju, Jedno z dzieł: https://www.opowi.pl/paradoks-dewianta-a52580/
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Angela wyczuwasz mnie już podświadomie
  • Angela ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju mdłości dostałam : (((
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    między nogami?
  • Lechosław_Kerner ponad tydzień temu
    Adin dwa tri Adaś, wyluzuj. Serio się w to bawisz ciągle...
  • Angela ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju a tak się da? Ić z Bogiem i nie miej obleśnych fantazji. Branoc
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Lechosław_Kerner tak, nadal zwalczam pedalstwo lewackie
  • Lechosław_Kerner ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju prawackim się zajmij, do zimy się nie obobisz...
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Lechosław_Kerner Miałeś lizać teraz osraną dupę chyba?
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Drugiego owłosionego zboczeńca, spod znaku piętnacji w zdrowym społeczeństwie
  • Lechosław_Kerner ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju To się szybko liże jak się ma wprawę. Także ogarnięte.

    Idz zwalczaj lewactwo pod moim wierszem o drobiu, tam bedziesz mial co robic... Ze wszystkich kont bedziesz musiał napierdalać.

    O kolejna obsrana dupe, lecę... Liz. Liz, liz... Fajowo.
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Lechosław_Kerner I nie czuj się tak pewnie tutaj zboku!
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    To że zmąciłeś kretynom umysły ułomnoscią seksualną, nie czyni ciebie zasługującym na litość
  • Lechosław_Kerner ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju liz, liz,liz pychota
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Lechosław_Kerner Nie dziękuję, zostaw dla siebie więcej
  • Lechosław_Kerner ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju przekonałeś
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Lechosław_Kerner Na zdrowie gównojadzie
  • Lechosław_Kerner ponad tydzień temu
    Anioł Pokoju ty a ja tak teraz mysłę sobie, w sumie nic do gejów nie mam, to weź coś wymyśl takiego co by na prawdę mnie obraziło. Se żyją chłopaki bawią się siurkami na wzajem... Żadna obelga.

    Pomyśl na czymś.
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Lechosław_Kerner Odmówię modlitwę za twoje odkupienie
  • Anioł Pokoju ponad tydzień temu
    Lechosław_Kerner Czas na sen
  • wikindzy ponad tydzień temu
    Miłość się kończy o północy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania