Paradoks Dewianta

Paradoks Dewianta.

Czy może być żonaty kawaler? Oczywiście, że nie - bo jedno wyklucza drugie. Czysta implikacja. Przykłady:

1. Jeżeli jesteś czarny, to nie jesteś niebieski.

2. Jeżeli jesteś chory, to nie jesteś zdrowy.

3. Jeżeli jesteś mężczyzną, to nie jesteś kobietą

4. Jeżeli jesteś matką, to nie jesteś ojcem

5. Jeżeli jesteś dewiantem, zboczeńcem –to nie jesteś normalny i nie potrafisz poprawnie wyrażać myśli na temat zboczenia.

Teraz rozwinięcie myśli. Na człowieka o czarnym kolorze skóry, nie należy mówić kolorowy. To kompleksy białych Amerykanów, przeważnie profesorów uniwersytetów, którzy zachłysnęli się ideologią marksizmu, trockizmu i Kautsky’ego. A ponieważ czarny kojarzył się z niewolnikiem, więc takiej barwy nie ma w słowniku poprawnie politycznie białych idiotów. Powstała muzyka czarnych nazywana bluesem, czyli niebieska. Idiotyzm. Zniknęli Negro, a pojawili się Afroamerykanie. Podobnie stało się z Cyganami, odjechali taborami - a przyjechali Romowie.

Jeżeli jesteś chory, to nie jesteś zdrowy. Jeżeli masz ubytek, trwałe kalectwo – to jesteś niepełnosprawny i tak ciebie należy traktować. A to oznacza, że nie możesz na jednej nodze tak szybko chodzić, że proteza obciera skórę do krwi. Taki człowiek musi więcej odpoczywać, siadać, szybciej też wpada w złość i to należy uwzględnić. Ludzie pozbawieni jednego oka mają problemy z postrzeganiem odległości. Jednak nawet w takiej sytuacji odległość może zostać określona, jeżeli człowiek poruszy głową, zmieniając pozycje jedynego widzącego oka. Dwuoczna jest percepcja głębi i odległości, rodzaj postrzegania wzrokowego umożliwiający ocenianie odległości do widzianych przedmiotów, czyli widzenie stereoskopowe (widzenie binokularne). Wady mogą być niewidoczne, np. dysleksja, czyli trudność w nauce czytania i pisania. Zaburzenia osobowości takie jak psychopatia. Psychopata nie odczuwa empatii, lęku, kłamie, manipuluje, brak poczucia odpowiedzialności za własne (niemoralne) postępowanie, tendencja do obwiniana innych ludzi za wszelkie niepowodzenia (sami nigdy nie poczuwają się do winy), silne przekonanie o własnej wyjątkowości. Zaburzenie osobowości nazywane psychopatią bardzo trudno wyleczyć bądź zmodyfikować na drodze psychoterapii – głównie z uwagi na to, że psychopata nie widzi najmniejszego powodu, żeby poddać się leczeniu. Jego zdaniem problem mają inni, nigdy on sam. Z tego wynika jasny wniosek, że homoseksualiści są psychopatami. Nie należy się złościć i wyzywać ludzi nie do końca poczytalnych. Z zboczeńcami nie można dyskutować. Jakiego argumentu użyjesz, gdy cię dewiant zapyta: Czy nekrofilia, (spółkowanie z trupem), szkodzi trupowi? Należy zrozumieć, że oni inaczej postrzegają świat: ojciec to ojciec i matka to ojciec i to jest małżeństwo, czyli żona i mąż, czyli kobieta i kobieta i mężczyzna z mężczyzną. Splątanie myślowe i zakłamanie poprzez wypieranie prawdy. W takim związku homoseksualnym nie ma męża i nie ma żony, więc nie ma małżeństwa. A tym bardziej dla dziecka: kto jest ojcem, a kto matką i kto go/ją urodziła, a kto go spłodził.? Różne są stopnie nasilenia dewiacji, podobnie jak niedosłyszenia czy niedowidzenia. Nie można się godzić i z jawny fałszem pedalsko-lesbijskiego mainstreamu „głównego nurtu” myślowego reprezentowanego przez artystów, twórców lub innych ludzi z mass-mediów. W imię poprawności politycznej i żeby nie wyjść na obskuranta będą usilnie propagować wyuzdanie i zboczenie jako normę, normę która trzeba narzucić, bo taka przyszła „moda”. Sądzę, że udowodniłem, że małżeństwo jednopłciowe nie istnieje z przyczyn logicznych, podobnie jak zamężna panna. To psychopatyczny wymysł dewiantów, antynomia–logiczna sprzeczność praw, dodam od siebie: logiczna sprzeczność praw natury.

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (357)

  • Johnny2x4 03.07.2019
    Kolejny popierzeniec na forum. Miło :)
  • Johnny2x4 03.07.2019
    popieprzeniec*
  • Czanatan 03.07.2019
    Johnny2x4 Szkoda, że nie rozumiesz tak prostego tekstu. Hiperleksja? Przeczytałeś Jasiu i doceniam to, przynajmniej się starałeś.
  • Ogonisko 03.07.2019
    "Jeżeli jesteś chory, to nie jesteś zdrowy. Jeżeli masz ubytek, trwałe kalectwo – to jesteś niepełnosprawny i tak ciebie należy traktować. A to oznacza, że nie możesz na jednej nodze tak szybko chodzić, że proteza obciera skórę do krwi. Taki człowiek musi więcej odpoczywać, siadać, szybciej też wpada w złość i to należy uwzględnić". - https://www.polskieradio.pl/10/481/Artykul/664056,Kosmiczne-protezy-Pistoriusa następne źródło - https://www.focus.pl/artykul/protezy-nowej-genercji-nadszedl-czas-cyborgow raz jeszce - https://www.newsweek.pl/oscar-pistorius-protezy-gepardy-cheetah-londyn-2012-bieg/ve05fl3 .
  • Czanatan 03.07.2019
    O co chodzi?
  • Ogonisko 03.07.2019
    Czanatan podałem trzy źródła, które jasno pokazują fałsz twojej tezie. Wystarczy zaznaczyć, jak widać nie są to hiperłącza, i przeczytać - a nie są to nowe artykuły. Pierwszy jest z 2012 roku. Tyczą się udziału w zawodach sportowych, człowieka który posiada protezy zamiast nóg. Po tym jak ogłosił chęć wzięcia udziału startu w zawodach na równi z zdrowymi zawodnikami, środowisko sportowe żywiołowo zareagowało. Twierdząc,że ów kaleka , przez posiadanie protez ma nad nimi przewagę. Może o kilka procent szybciej stawiać kroki, zużywa mniej energii podczas biegu dzięki czemu mniej się męczy. Krótko streściłem te artykuły. Wiesz, technologia idzie do przodu.Poznajemy nowe rzeczy. Czasem szokujące, czasem nie. I jeśli zobaczymy zebrę, to zasłonięcie sobie oczu, nie sprawi że ona zniknie. Chyba, że jednak przystaniemy na to, twierdząc, że skoro kaleka stracił nogę- to teraz niech krwawi do drewnianej protezy.
  • Czanatan 03.07.2019
    Ogonisko ty wiesz z tego, co przeczytałeś - a ja wiem to z życie. Mój ojciec stracił nogę i mój kolega z podwórka też nie mógł chodzić, więc daruj sobie teoretyczne rozważania .
  • Ogonisko 03.07.2019
    Czanatan to że stracili swoje nogi, to nie znaczy że nie ma TERAZ nowoczesnych protez które minimalizują uciążliwości w ich korzystaniu. Widzę, że nie przeczytałeś nawet jednego artykułu. I to nie jest teoria, to są fakty.
  • Zaciekawiony 03.07.2019
    A jaki dostałeś zestaw w TW, że dodajesz w tej kategorii?
  • kalaallisut 03.07.2019
    Psychopaci są najlepszymi więziami. Podejmują decyzję na podstawie tego, co im się bardziej opłaca, z czego więcej mają korzyści. Odeszło się od używania tego słowa na bardziej delikatniejsze i szersze, jak osobowość dysocjalna . Potrafią się dostosować i kontrolować, bardziej od innych zaburzeń. Często są też to osoby , które zajmują wyższe stanowiska firmach. Poznać ich można że nie są lojalni. Odejdą tam gdzie będą mieć lepsze zyski. Poza tym takie nazewnictwa itd to tylko szufladki. Rzadko jest tak że mamy pewną osobowość i jest zamknięta tylko w jednej szufladce. Z Twojego tekstu wynika, że wszystko co jest poza normą, panującą większością jest i dewiactwem i należy tępić? Tak? Wszystko co jest wbrew naturze. Czyli czynnik rozmnażania i przetrwania gatunku? Ale czy takie osoby są winne, że się urodziły takie a nie inne, uważane za błąd natury? A bliźniaki jednojajowe? Błąd, żart natury? Problem jest w kwestiach dostosowania do norm i z jednym się zgodzę z rozciąganiem ich, manipulacje definicjami. Pod pesuo sztandarami wprowadzanie "mody". Problem leży głębiej w przyczynie i w drugim by nie potępiać, tolerancja a akceptacja i trzecim siłami politycznymi które grają owymi zjawiskami, i to co pod pewnymi ruchami chcą tak naprawdę coś rozbić od środka.
  • Czanatan 03.07.2019
    "Wszystko co jest wbrew naturze. Czyli czynnik rozmnażania i przetrwania gatunku" - to szanowny Innuicie jest naturalne, tekstu nie rozumiesz? Oczywiście zboczki są niewinni, ale niech swoje dewiacje nie uważają za normalność? Co do tego mają bliźniaki jednojajowe, o który napisałeś? Masz rację z tym szufladkowaniem. Człowiek który oddaje własną nerkę za drogi znaczek pocztowy, też jest psychopatą.
  • Something 03.07.2019
    Miałeś sobie iść. To jak to z Tobą jest?
  • kalaallisut 03.07.2019
    Przykład z bliźniakami jednojajowymi to przykład manipulowania definicjami i normalnością, że względu na to, że w tekście mocno zawężasz problem. Same normy normalność jest względna często i traktowana różnie przez różne kraje i społeczności. Moje stanowisko jest raczej takie, że jeżeli człowiek wykracza poza normy nawet z drugim człowiekiem, a nie krzywdzi innych osób, a relacja ich jest za obuwspólną zgodą, owszem nie stoją na swoim, że chcą tą ich niby nienormalność rozszerzyć a jedynie żadają niedyskrytytowania ich w społeczeństwie to ok. Nie robią nikomu krzywdy.

    Problem inny to resocjalizacja która praktycznie nie istnieje, jeżeli chodzi o więzienie i niskiej pensji.
  • kalaallisut 03.07.2019
    I jeszcze jedno jestem daleka od osadzania kogokolwiek, i wykluczania na podstawie samego końca samego czyny i uznanej winy.
  • Czanatan 03.07.2019
    kalaallisut nie widzisz co się dzieje, Parady Równości.
  • kalaallisut 03.07.2019
    Czanatan wiem, pisałam o tym ciut "W drodze Kasandry", chodzi o przebudowę społeczeństwa, każde wymuszenie akceptacji jest agresją."Tolerancja represyjna” Herbert Marcuse. Gdzieś tam pojawia się chęć walki, a potem i tak dopada system, cykliczność życia cywilizacji, koniec końców jesteś później bliżej stanowiska Jerzego Stempowskiego - ze stoickim spokojem zapalasz fajkę na tonącym okręcie.
  • kalaallisut 03.07.2019
    Gdzieś tam niżej padło słowo faszyzm. I tak oto tworzą się dwie skrajne grupy neofaszyści na tle religijnym i drudzy "równościowcy i i inności".
  • Agnieszka Gu 03.07.2019
    O, jakiś nowy tekst w Treningu Wyobraźni? Jaki miałeś zestaw i z której to edycji pochodzi to opowiadanie?
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Kolejny ze swastyku faszystosku w mózgu.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Heilujta!
  • Czanatan 03.07.2019
    Mógłbyś kundelku gdzie indziej szczekać ? Szarpiesz mnie za nogawki, warczysz, ogonkiem merdasz...chyba ze złości? Paszoł won, do budy.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan, nie wiedzą o czym opierdolisz, to się dają sterować i wciągać.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    I co naziolu zaciąg tu zrobisz, zaczniesz czwarta rzecze?
  • yanko wojownik 03.07.2019
    *czwartą rzeszę
  • Czanatan 03.07.2019
    yanko wojownik Wiesz co, nawet cię na swój sposób polubiłem...oj ty bobasku, czupurku, od rana zadziorny. Szkoły nie ma..wakacje, a w przedszkolu pani zrobiła ci (wam) pożegnanie. Skończy ci się babci sranie we wrześniu, a za to że przeklinasz bozia ci mordę wykrzywi. Zobaczysz !?
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Boguś miołby czas się przelogować, nim na wpisy opowiedzioł. Chłopocku nie mierz swoju miaru, bo jakeś ty sroł jeszcze w majki, to mie uczyły karabinu skłodać.
  • Czanatan 03.07.2019
    Mówiłem: kompleks Ramba. A tak z ciekawości to z jakiego karabinu strzelałeś będąc w Marines ?
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan,W dupines pojebańcu, bo nie wisz jakie wojsko w polsce było.
  • Czanatan 03.07.2019
    Służyłem w wojsku i mile tego do końca nie wspominam.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    No takie było.
  • Czanatan 03.07.2019
    yanko wojownik a ty gdzie służyłeś?
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan, przesłuchiwoł mie nie bedziesz.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    yanko wojownik, jakeś taki uczony , pewno łpodłoficer..
  • Czanatan 03.07.2019
    yanko wojownik bo w dupie byłes i gówno widziałeś pojebany zasrańcu, szpanujący na komandosa elitarnych sił. Ty pojebie, chamie, gnojku jestes cwany, bo jesteś anonimowy - zafajdany frustrat, bez pomysłu na własne zycie, ciągle siedzący przy kompie, kolegów nierobie nie masz, pewnie z takim przygłupem to nawet durna Kaśka z meliny nie chce się spotykac. To cała o tobie prawda. Boli? Ma boleć!
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan, dupowy jestem- spytoj sie admina, to ci do namiary, jo nie mówie, zenm na łochotnika poszed, tylko że każdego brały, kto sie nadoł wtedy.

    Bolyć zaczyło widze ciebie, bo ci reputacja zesrała, paguny ci odpadły.
  • refluks 03.07.2019
    Czanatan Że Tobie się chce odpowiadać temu czemuś...
  • yanko wojownik 03.07.2019
    refluks, jo to mum podejrzyni, żeś ty, to je drugie kunto betti i na ósmym tyż żem cie widzioł.
  • kalaallisut 03.07.2019
    refluks czyli to Twój kolega :)
  • Czanatan 03.07.2019
    refluks zawsztydziłeś mnie...masz rację. Widać hultaj szuka zaczepki :-) i dać się wciągnąć w pyskówki z takim gównem to wstyd.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    yanko wojownik JASIU!!!! holender jasny.! Na dywanik. W trybie NOW!!! - ZNL
  • yanko wojownik 03.07.2019
    A. Hope.S, Nie podchodź, bo tu siekiery latają, reszta łokiej.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan, mie wstyd z tobu, ale cie nikt nie zatrzymo, baby bedziesz zwoł chłopami (choć te mozęsz, bo to pewno betti), dziewiacje - sodomie bedziesz odpierdoloł, a FASZYZM głosiuł. podlizesz sie kumentarzami a potym bedziesz ich gnojuł, mosz gnój na sum poczuntek - poczuj.
  • refluks 03.07.2019
    yanko wojownik Idż się zlansuj w kiblu.
  • refluks 03.07.2019
    kalaallisut Sporadycznie ostatnio zaglądam, nie znam nowych juzerów. Czajnatałn (Czanatan - lubuję się w modyfikacjach ników) jest mię nieznany. Ale chyba znajduje się między nami wspólny mianownik.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    refluks, gadke mosz podobnu.
  • Canulas 03.07.2019
    Zatem, drogi refie, musim się trwałe rozłączyć we kontaktach. Szerokości
  • refluks 03.07.2019
    Canulas Wnioskuję, że brakło Tobie dla mnie tolerancji, którą dla innych masz pod dostatkiem. Rozumiem. Nie mam żalu. Pozdrawiam.
  • Czanatan 03.07.2019
    refluks - to akurat z snaskrytu ...taki tam anagram-przestawienie liter. Duch z zupy czy chuch z dupy. Larwy jak kuleczki czy k***y jak laleczki? Poza tym szkoda mi czasu i atłasu. Niski poziom, większość to grafomani, czyli typowe forum literackie. Bardzo dobrze niech piszą, bo jakby taki jasiu-wojowniczek pisał gównem po ścianie to dopiero byłby smród. Te forum OPOWI nie jest gorsze ani lepsze, jak liga polska...szmaciarze. Skręciłem kostkę i nie mogę chodzić, więc piszę, może coś od siebie temu społeczeństwu. Jestem przerażony tępotą, zadufaniem i nieuctwem. a najbardziej mnie denerwuje brak logicznego myślenia, zdrowego rozsądku.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan, tak wypierdalaj i nie wracaj - zacząłeś od poniżania i kozaczenia, a tera podkulasz ogon pod dupę i rzucasz pogardą - wszystkich równasz - to co przewidziałem, tylko przyspieszyłem proces. Już tu byli spece od określania grafomanii i zadad moralnych, nowych takich nie potrza - gorzej śmierdzą.

    "Skręciłem kostkę i nie mogę chodzić, więc piszę, może coś od siebie temu społeczeństwu."
    Taaa - a jeszcze godzine tymu chciołeś roztawiac wszystkich.
  • Mane Tekel Fares 03.07.2019
    Bardzo proszę zmienić kategorię utworu.
    Kategoria "Trening Wyobraźni" została utworzona na potrzeby konkursu. Ułatwia to nawigację po zgłaszanych pracach.
    Będę wdzięczny, za przychylenie się do prośby.
  • Mane Tekel Fares 03.07.2019
    Bardzo dziękuję :-)
  • Margerita 03.07.2019
    To jest portal literacki tak przynajmniej mi się wydaje ale to co tu się ostatnio wyprawia to zaczynam w to wątpić ale powyższy tekst mi się nie podoba i pozostawiam go bez oceny
  • Czanatan 03.07.2019
    Dziękuję za przeczytanie...kiedyś może mi podziękujesz.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan, Taaa, aż na ty zwichninty nodze zacniesz skokać.
  • Czanatan 03.07.2019
    Ukarzę cię Jasiu-nie będę odpowiadał na twoje komentarze. To dla ciebie najgorsza z możliwych kar.
  • Bogumił 03.07.2019
    Skręci się ze złości jak go zignorujesz.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    NIe wytrzymiesz boś za głupi. Teraz nei bedziesz łodpowiadoł, a wzcześni kozaczyłeś - morale się rozpierdoliło?
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Bogumił - zapierdalaj do tego wątku http://www.opowi.pl/co-sie-dzieje-z-opowi-a52587/ i zrozum, co właśnie robisz - pochwal się Ozarowi.
  • Bogumił 03.07.2019
    yanko wojownik czy ja tu wyklinaniu jak szewc Jasiu?
  • Czanatan 03.07.2019
    Bogumił wiem o tym. Obojętność dla dziecka albo infantylnego osobnika o niedorozwiniętej osobowości i charakteriopati jest największą karą. Małe dziecko będzie podchodzić i bić cię rączką, byleś nie był obojętny
    Jasiu -Wojowniczek zrobi to samo. Rzuci nocnikiem w ekran.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Bogumił, zrobiułeś? - idź sie pochwol.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan, A ty słuchoj Bogumiła - prawicowo banda mu się rpzpadła, ale słuchoj, bo ci minusów z minuty na minute nabije ta kułalicja - to najbardzi tu ścigany troll , bo inne łokresowe, a łón jak na etacie.
  • refluks 03.07.2019
    Czanatan Całkiem przyjemna pogoda się zrobiła. Nie za zimno, nie za gorąco. Można sobie w ogródku siąść i powiwatować bez ryzyka udaru. Czyż nie?
  • Czanatan 03.07.2019
    refluks. Zbyt zimno nad morzem i wiatr za duży.
  • refluks 03.07.2019
    Czanatan Na Mazurach też powiewa intensywnie. Ja we lubelskiem mam bardzo przyjemną aurę.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    refluks, jako i Betti - ta sama chałupa.
  • Czanatan 03.07.2019
    Ja mieszkam w Kołobrzegu, chyba najzimniejsze jest tu morze na polskim wybrzeżu. Temp.16 i zimny wiatr.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    A żeś pisoł że za łoceanym... - jak wyłazi....
  • Czanatan 03.07.2019
    Jasiu -ciebie buraku należało przeflancować. Jest takie miasto Wietrzne i tam jest polska dzielnica i ja z Kołobrzegu wyjechałem dawno temu i teraz jestem w domu u rodziców. Jarzysz ?
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Ło Kołobrzegu dopiro coś wspómnioł, nie żnij głupa - a jesteś - nie musisz.
  • sensol 03.07.2019
    czanatan - głupi jesteś jak but. nie czujesz tego dlatego, że jesteś głupi jak but
  • Czanatan 03.07.2019
    sensolku-mały, śmieszny pitolku, kim ty jesteś ? Zapyziałym hejterem !
  • Angela 03.07.2019
    Zwabił mnie tytuł, ale pisałeś o oczywistościach, natomiast bitwa pod tekstem, to już inny wymiar świadomości.
    Po kątach bym Was porozstawiała (tak z 80%) i na grochu klęczeć, puki poprawy nie obiecacie i grzeczni nie będziecie.
  • Czanatan 03.07.2019
    Jakie chamstwo odchodzi na chicagowskich albo nowojorskich forach internetowych pisane przez Polaków dla Polaków - to tu jest przedszkolem. Tylko, że tam się kłócą starsi i o politykę
  • A. Hope.S 03.07.2019
    <3
  • A. Hope.S 03.07.2019
    chodziło o Angi i do tej osoby również musisz mieć uprawnienia by móc tak się odnosić.
  • Czanatan 03.07.2019
    A. Hope jaśniej ! Co za uprawnienia?
  • yanko wojownik 03.07.2019
    CHUJU http://www.opowi.pl/co-sie-dzieje-z-opowi-a52587/#comment-460185 i miej odwagę się przedstawić i podać adres zamieszkania, jak miałeś odwagę DZIWKĄ nazwać!
  • A. Hope.S 03.07.2019
    teraz to sobie... mas 12h na przeprosiny ... namiary na ciebie już mam... powodzenia.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    A. Hope.S masz*
  • Canulas 03.07.2019
    yanko wojownik, namiary to przez admina. Już wbijaj w tego peta, bo się nowi użytkownicy wylogowują.
  • Czanatan 03.07.2019
    A. Hope.S- goń się cwelu !
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Czanatan wiesz w ogóle z kim masz do czynienia i do kogo te słowa poszły?
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Czanatan niecę cię martwić, ale kop sobie grób
  • Bogumił 03.07.2019
    Janko, ty wobec Betti wielokrotnie wyrażałeś się wulgarnie, poza tym pan Buczybór nie przeprosił jej za powiedzenie, że ma "marną reputację". Jesteś więc ostatnią osobą mogącą występować w obroni czci "Hoppe". Mógłby to zrobić ewenentualnie zrobic nowo wybrany król opowi, Canu, inaugurując jednocześnie swoje rządy, ewentualnie upoważniony przez niego zastępca Tomek Bordo. Ja oczywiście potępiam takie wyrażenie, w szczególności wobec kobiety, jakiejkolwiek kobiety. Ale domagam się też oficjalnych przeprosin dla Betii. Poza tym, jak tu ktoś ładnie napisał, banowane powinni być tylko użytkownicy naruszający prawo krajowe. A wyzwiska wobec kobiet myślę że wyczerpują znamiona naruszenia prawa krajowego.
  • Canulas 03.07.2019
    Bogumił w tej akurat kwestii nie używaj już mojego avatar, ani się na mnie nie powołuje, bo już za późno. Z Bogiem
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Bogumił Nikt nigdy nie określił Betti jak powyższy Hope, za mojej tu bytności, nikt , nikogo tu tak nie określił. Więc zamknij się.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Czanatan nawet nie potrafisz odróżnić płci i ty do mnie z takim tekstem?
  • jolka_ka 03.07.2019
    yanko wojownik E, z tego co pamiętam to ktoś określił, ale było to dawno i nie za Twoich czasów jeszcze ; d
  • Bogumił 03.07.2019
    Bramy piekielne go nie przemogą ale od ładunków wybuchowych, to legną te posterunki pilnujące wpływów Watykanu. Nadszedł was czas - jeszcze sobie poszalejecie i tym bardziej będziecie kąsać.

    mgielny wierszyk
    Autor: betti
    Czytano 118 razy
    Data dodania: 01.07.2019

    Janku, czy pod tym utworem zapowiadałeś może burzenie kościołów ładunkami wybuchowymi, czy źle interpretuję? Jesteś ostatnią osobą, która ma prawo się tutaj żołądkować.

    Czy też inne twoje przykłady odzywki wobec kobiety, która nie używała takich słów:
    Beti, pierdolisz -yanko wojownik 2 dni temu
  • Czanatan 03.07.2019
    Bogumił ta szajka groziła mi śmiercią. A ja nie wiem czy admin im nie poda moich danych osobowych i czy mi nóż w plecy nie wbiją. Idę z pendrajwem i skopiowanymi groźbami/wpisami do prokuratury i niech sprawa nabiera toku.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Bogumił Jak Kuba Bóg tak Bóg Kubie... zapomniałeś?
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Czanatan proszę bardzo... Aż będę miała zaszczyt...
  • A. Hope.S 03.07.2019
    A. Hope.S pytanie jest... kto był prędzej...
  • Czanatan 03.07.2019
    A. Hope.S nie wiem, nie tłumacz sie. Groziłaś śmiercia i tyle. Morderca Adamowicza też krzyczał, że to przez PO siedzi w więzieniu. Policja jest wyczulona na groźby nie będzie ci do śmiechu jak do domu czy do pracy zapukają mundurowi.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Bogumił. Donosiłeś Bogumiłku - każdy ma prawo. A to moje słowa pod wpływem zadaje się twej prowokacji.

    Betti - jak się odzywała do mnie, jej sprawa się zamkła chyba na razie.
  • Bogumił 03.07.2019
    yanko wojownik Aha czyli bojąc się mnie obrzuciłeś wulgaryzmami Betti. Gratulacje wojowniku dekowniku. Chociaż przeproś.
  • akwamen 03.07.2019
    hi, hi, hi piaskownica robi się za mala ha, ha łopatki poszły w ruch i mamusie wołają hle, hłe
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Od tego zaczniemy, iż ja na opowi jeszcze nikogo nie wyzwał wulgaryzmem, a to potwierdzi wiele osób. nie mieszam się w wiele spraw, ale jeśli o obrażanie osób, które w życiu więcej przeszły niż jakieś wyrostek, w mieście które nie raz miałam okazję zwiedzić... oj przykro mi bracie. może nawet gdzieśmy się tam spotkali, a ty nawet nie wiesz... tylko ja w porównaniu do ciebie jestem przyzwoitą osobą... Czantman… R.I.P dla ciebie.
    Bogumił... ty się lepiej z tego wycofaj... radzę ci.
  • Czanatan 03.07.2019
    Pętaki każdego z nas chroni RODO i podanie przez admin. adresu - to zgłoszenie do prokuratury o wyjawieniu danych osobowych!!!. Kapujecie palanty? A te straszenie, kop sobie grób, w wypadku wyjawienia moich danych to Policja ci zastuka do drzwi z wezwaniem o groźby karalne! Rozumiecie gnojki?! Wyściskajcie się dziewczynki i tego cwela Jasia-Wojowniczka i idźcie spać misiaczki-pysiaczki, parówy.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan. Kobieta miała prawo zareagować skrajnie, użyła metafor. Dobranoc.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Portki się trzęsą? jak to się mówi Bóg cierpliwy ale sprawiedliwy, to nie groźby... to moja wiedza.
  • Czanatan 03.07.2019
    A. Hope.S - Staniesz naprzeciwko mnie i Prokuratora i to powtórzysz?
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan. Stanie i ją uniewinnią.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Czanatan nawet ci się ładnie uśmiechnę w twarz, bo nic na mnie nie masz. To ty wyzwałeś mnie od DZIWKIi. a nie ja ciebie.
  • Czanatan 03.07.2019
    A. Hope.S - Czekaj na list polecony.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Czanatan A poczekam sobie :D
  • Czanatan 03.07.2019
    A. Hope.S Uwierz -NIE DARUJĘ CI ! ODPOWIESZ ZA GROŹBY ! TY I TWOI KOLEDZY !
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan. Na nękanie też są paragrafy, na zastraszanie. Przyszedłeś i zacząłeś od poniżania ludzi, ukazywałeś swoją wyższość, lepszość, wiedzę. Nawet doby tu nie jesteś. Myślisz, że wiesz coś więcej od nas.
    Pani Betti już tu nie wróci szybko.
  • Czanatan 03.07.2019
    yanko wojownik Prokuratura i Policja to nie bandyci i nie można nimi straszyć. Ustaw się w kolejce do Kołobrzegu albo Koszalina. Jesteś drugi po Bez-Nadzienej Hope. Zrozum ja wam tego nie daruję.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan, Stoję gnoju, stoję, ale ty gówniarz musisz być, to i głupi po kres.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    yanko wojownik przez igerk pisany... On nie jest wart.
  • Czanatan 03.07.2019
    yanko wojownik dalej obrażaj, ja kopiuję. Gdzie indziej będziesz się tłumaczył i zrzednie ci mina. Tobie i Hope nie daruję. Przysięgam ! Stać mnie na adwokata.
  • akwamen 03.07.2019
    Czanatan ha, ha mnie też przezywałeś brzydko i przeróżne tortury obiecywaleś he, he, he
  • Czanatan 03.07.2019
    Dziewczynki, gnojki, kłócicie się gdzie indziej. Jasiu ja zachowam te wpisy groźby (ja wyzywałem nie wiedząc kogo) wy groziliście mi śmiercią...a to różnica i teraz zgłoszę to do prokuratury a prokuratura poprosi/zażąda wasze IP( dane miejsca zamieszkania-użytkownika komputera) i mi je poda. Oskarżenie może pójść z Prokuratury. Witaj w Koszalinie! albo z powództwa cywilnego. I tak i tak jesteście na liście Policyjnej. Słabo wam?

    A. Hope.S 23 min. temu
    Czanatan niecę cię martwić, ale kop sobie grób
  • A. Hope.S 03.07.2019
    A czy było wspomniane o mafii? albo mam ludzi?
    O swoim losie decydujesz sam... i właśnie wylosował. moją przepowiednię. Powodzenia.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Nikt Ci nie groził śmiercią, nazwałeś kobietę jak nazwałęś i zareagowała, jak kobieta w takeij sytuacji.
  • Belladonna 03.07.2019
    Czantan, jako osoba, która kiedyś, zrobiła magistra z prawa karnego ocieram łzy rozbawienia :D Polecam hasło "Znikoma szkodliwość społeczna czynu" Mogliby nawet napisać, że Cię zgwałcą analnie, o ile nie trzymają,wielkiego czarnego dildo przy Twoim odbycie o tyle nikt palcem nie kiwnie :D Welcome in real world
  • Czanatan 03.07.2019
    Belladonna ja byłem ciagany po prokuraturze, za to, ze zacytowałem obraźliwe słowa wobec jakieś szyszki. Ja zgłaszam na Policje czy do Prokuratury, ze mi jakaś pani z swoimi znajomymi grozi śmierci i pokazuję wpis i oni palcem nie kiwną? Nie bądź śmieszna. Tu nie chodzi o karę a o to, że mają już w papierach "nasrane". Wystarczy, że "wobec pani A. H toczy się postępowanie prokuratorskie. " A prawo znasz tylko ze szkoły.
  • Belladonna 03.07.2019
    Czanatan bo zniesławiałeś, inny paragraf. Co więcej, poczytałam co Ty wypisujesz. Grozisz sprawami? Na Twoim miejscu bym baaaardzo przepraszała i prosiła o nierobienie screenów, bo to co żeś nawyorawiał to zniesławienia i znieważenia artv212 i 213 kk. Do tego pozwy o straty moralne z KC i masz przejebane tak bardzo, że komornik co miesiąc nie zostawi ci na chleb. Jakie nasrane, że człowiek, który nie umie opanować języka ich zgłosi, no i co?
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Czanatan " ja byłem ciagany po prokuraturze" dopiero będziesz, a to wielka róóżnica

    "Ja zgłaszam na Policje czy do Prokuratury, ze mi jakaś pani z swoimi znajomymi grozi śmierci i pokazuję wpis i oni palcem nie kiwną?" widział ktoś, słyszał ktoś?

    "Nie bądź śmieszna. Tu nie chodzi o karę a o to, że mają już w papierach "nasrane". Wystarczy, że "wobec pani A. H toczy się postępowanie prokuratorskie. " A prawo znasz tylko ze szkoły" ale jakiej bo ne pamiętam, za dużo ich było.
  • Belladonna 03.07.2019
    A. Hope.S to o szkole było do mnie, bo napisałam że mam mgr z karnego :D Taka szkoła - uniwersytet. Wiesz, nic takiego,,Czantan był w prawdziwej prokuraturze i wie lepiej :)
  • Czanatan 03.07.2019
    Belladonna pracowałaś zawodowo! Nie!To się zamknij!
  • Belladonna 03.07.2019
    Czanatan syneczku, zmień ton, bo Ci mamusia z którą mieszkasz da klapsa na gołą pupę i każe płukać buzię wrzątkiem.

    Z drugiej strony nie dziwię się wulgarności i frustracji, to strasznie być takim przegrywem co mieszka z rodzicami
    A co do mojej pracy, to pracuję dłużej niż Ty umiesz mówić. A nie, wróć, Ty, dziecko nie umiesz mówić.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Balladonna … i ty mi to mówisz? Przecież wiem... :D
  • Czanatan 03.07.2019
    Belladonna TAKICH PAPIERKOWYCH MAGISTRÓW TO JEST NA PĘCZKI ! KOMPLEKSY, CZY MANIA WYŻSZOŚCI ? A dziecko... to ty mieć nie możesz, niepłodna jesteś- dlatego się wyżywasz na forum.
  • Belladonna 03.07.2019
    A. Hope.S biedny zakompleksiony keybord warrior ;) Taki smutny chłopaczek, któremu mama daje pomidorową z ryżem a on myśli że coś znaczy. Byłpby mi go nawet żal, bo jakoś tam jest pokrzywdzony. Może upuścili go w niemowlęctwie. No nie wiemy! Może dziesięć razy spadł na ciemiączko. Podobno ludzie po urazach mózgu są bardzo wulgarni, bo wulgaryzmy łączą się mocno z ośrodkiem emocji i łatwiej je wypowiadać niż abstakcyjne słowa. Zobacz, jakie to kaleczne i pokrzywione stworzenie.
  • Kastor 03.07.2019
    Belladonna przecież pisałaś że jesteś etnografem?
  • Czanatan 03.07.2019
    Belladonna Normalna kobieta nie siedzi przed komputerem i nie wdaje się w pyskówki z facetami. Życie ci się nie ułożyło, bo jesteś wredna i zakłamana, nawet nie wiesz jaką szkołę w końcu skończyłaś? Kłamiesz, zaczepiasz facetów, gadasz, bo cię żaden chłop nie chce obleśny paszczurze. To ty jesteś samotna , sfrustrowana, niekochana i stąd te twoje życie... życiem innych osób, bo swego nie masz.. Szpanuj dalej garkotłuku.
  • Czanatan 03.07.2019
    Kastor.... zapomniała, jutro napisze, że jest kosmonautką...Przecież to nierób, cały dzień przy kompie, na mamusi utrzymaniu, dzieci nie ma, mąż zwiał na drugi dzień po ślubie jak ujrzał ją wyrze, brudną , zapijaczoną rozwaloną.
  • Kastor 03.07.2019
    Czanatan w wątku lat pisze też że jest historykiem i etnografem. Dziś jest prawnikiem po magisterce. Ciekawe kim będzie jutro.
  • Kastor 03.07.2019
    Kastor w wątku lato jej własnym. Zapamiętałem to bo dyskusja dotyczyła jakieś durnej sntyklerykalnej petycji.
  • Belladonna 03.07.2019
    Kastor bo tak pracuję. Mam też mgr z filologii polskiej. :)
  • Czanatan 03.07.2019
    Kastor - Mitomanka, pewnie bezrobotna nudząca się stara panna. Koniec z dyskusją z niegodnymi na nasz komentarz. Niech się goni kocmołuch.
  • Belladonna 03.07.2019
    Belladonna a i robię rolnictwo, bo kiedyś chcę mieć ziemię.To jakbym się kiedyś z punktu widzenia wiedzy o hodowli czy zasiewach wypowiedziała
  • Kastor 03.07.2019
    Belladonna Tak, Michał Anioł w spódnicy;)
  • Angela 03.07.2019
    Kastor ooo, a to już więcej niż jednego dyplomu posiadać nie wolno? Ustawa weszła, czy jak?
    Widocznie przegapiłam.
  • Kastor 03.07.2019
    Angela w odpowiedzi pojadę sobie starym Szczurem z Seksmisji „ach te wasze fakultety”.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Czanatan Obluźniłeś koleją osobę… barwo TY!
  • akwamen 03.07.2019
    A. Hope.S zdolny i lubi jak go ciągają po prokuraturach hi, hi ciekawe czy w sanatorium był ha, ha
  • A. Hope.S 03.07.2019
    to co ja widzę żadnej obelgi i wulgaryzmu z mojej strony nie widać...
    Opowi… widzicie albo jestem ślepa?
    czy ja śmiercią grożę??? Nie...
    Przyjdzie kryzka na Matyska... a to jest pisane i udowodnione. Ludzi nie mam by cię zmiotły, o to nie bój żaby... ale ten skrzydlaty nade mną , ma większą władzę niż nick z opwi "Bogumił."
  • yanko wojownik 03.07.2019
    SNL
  • Czanatan 03.07.2019
    Popatrz panie administratorze jak towarzystwo dzięki mnie nabrało kultury .
  • yanko wojownik 03.07.2019
    "Czanatan godzinę temu
    Popatrz panie administratorze jak towarzystwo dzięki mnie nabrało kultury "

    Nie, jak ciebie nie było, to takie było, przez ciebie się popsuło.
  • Czanatan 03.07.2019
    I na koniec, ja to na własnej skórze odczułem jak mnie facet przeczołgał, jak Policja podjechała pd mój zakład pracy. A Prokurator przesłuchiwał mnie w obecności adwokata, tamtego gościa. I zobaczysz pani Nadziejk -jak będziesz przesłuchiwana w mojej obecności i mi podadzą twoje dane a tobie moich nie. I potem wezwą kolejnych twoich kolegów z forum. Do zobaczenia, weź mapę Kołobrzegu i Koszalina.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    i to w ciągu 60 minut tyle się wydarzało? no kurczę rekord! taka sprawa trwa około 7 h.Chłopie więc się zastanów co w ogóle piszesz.
  • Czanatan 03.07.2019
    A. Hope.S mięknie rura ?
    A. Hope.S godzinę temu
    Czanatan niecę cię martwić, ale kop sobie grób
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Czanatan wróć lepiej od początku.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Policje se przypiął na awatar - dziecko...
  • A. Hope.S 03.07.2019
    mam kolejny dowód na twoje obelgi... brawo TY
  • Czanatan 03.07.2019
    Obelgi to nie grożenie śmiercią ! Śpij nie-spokojnie i czekaj na list polecony od Prokuratury. Być może najpierw Policja cię odwiedzi.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Czanatan Śmierć czyha z każdym rogiem... a to wie ko jej spojrzał prosto w twarz... obelgi są pierzą rzeczą w tym kierunku.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan, "Policja cię odwiedzi." Ta w Singapurze, Interpol.
  • Angela 03.07.2019
    " Normalna kobieta nie siedzi przed komputerem i nie wdaje się w pyskówki z facetami." - serio? Ośmielę się mieć inne zdanie.
    Przepraszam że się wcinam, ale widzę to tak: Czanatan, obraziłeś kobietę (ok, po nicku nie wiedziałeś), w sposób najbardziej
    obelżywy, słowem jakie prawa paść nie miało, jeśli jesteś facetem, powinieneś mieć jaja i przeprosić. Nie sztuką jest dalej
    w bluzgi lecieć, bo to odwagi ie wymaga, ot internety.
    Hope zapewne widząc szczerość dobrodusznie wybaczy słowo w nerwach rzucone i bez zastanowienia.
    Nie wiem po co się licytujecie, kiedy tylko na pisaniu się skończy.
    Ok, teraz możecie mnie pożreć za ten komentarz, ale musiałam, ochłońcie proszę.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Angi kocham...
  • Czanatan 03.07.2019
    Nie ! Za swoje słowa jestem gotów odpowiedzieć i ponieść karę. Bez przebaczenia !!!!!
  • Angela 03.07.2019
    A. Hope.S <3
  • Angela 03.07.2019
    Czanatan to Ci napiszę tylko na koniec, żeś zacietrzewiony jak szczeniak, a ja Cię przez chwilę z mężczyzną
    pomyliłam. Mój błąd.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Lecz takie osoby które nie potrafią się inaczej obronić , oprócz bluźnierstwem są karalni.
  • Kastor 03.07.2019
    Hope to wyjaśnij co cię trzyma w przyjaźni z wulgarnym typkiem Jasiem. Stanowicie parę prowokatorów i ty się z jego wulgaryzmami wyraźnie dobrze czujesz.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Kastor obluźniłam ciebie lub innych na portalu w taki sposób?
  • Kastor 03.07.2019
    A. Hope.S trzymasz z wulgarnym typem, stanowicie duet od kilku dni. Czyli się solidaryzujesz z jego bluzgami.
  • Czanatan 03.07.2019
    Ciągnie swój do swego -melina.
  • Czanatan 03.07.2019
    Kastor - co ty tej podejrzanej a niedługo skazanej tłumaczysz ?! Z kryminalistami się zadajesz ?
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Kastor Ten TYP właśnie zamyka twoje bramy do bycia kimś więcej.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Kastor, A dlaczego ty troll. Niczego nikt ci będzie wyjaśniał - kim ty jesteś?
  • Czanatan 03.07.2019
    Panie administrator, a gdzie dla mnie oklaski. Pełna kultura jak wchodzi Czanatan - a nie to do perdla !
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Jak kilku o mnie świadczy, a o mnie nic nie wie… Gratulacje głupoty aby stać się pośmiewiskiem opowi. niech to świat ujrzy!
  • Belladonna 03.07.2019
    A.Hope.S to są naprawdę biedni chłopcy, ośmieszają sami siebie. Przecież to co piszą, to wulgarne niskie kocopoły i jedyne świadectwo jakie dają to ich własne. To tak wygląda ich kultura, inteligencja, obycie i męskość. Ojcowie powinni się wstydzić, że dopuścili by tak nieokrzesane dzieci poszły w świat.
  • Czanatan 03.07.2019
    Co ty wiesz o dzieciach ja ich nie masz ?
  • Bogumił 03.07.2019
    A matki?
  • Bogumił 03.07.2019
    Czy matka Janka wie jaki wulgarny jest jej synuś?
  • Angela 03.07.2019
    Czanatan ja mam, a Ty,dorosły ponoć chłop, zachowujesz się jak pięciolatek
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Masz rację Belladonna. nie warto dla nich mojej uwagi, bo po co? I tak nadejdzie życia kres... kiedy? to leży jedynie w dłoniach opaczności. Dla tych co nie rozumieją mojego języka. Dla tych, którzy jedynie umieją wyzwać kobietę za prawdę dziwką.
  • akwamen 03.07.2019
    Angela witam Cię, Piękna :) :)
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Czanatan jesteś tego pewien? jesteś tego tak pewien by sobie odciąć dłoń, którą to pisałeś???
  • A. Hope.S 03.07.2019
    A. Hope.S o dzieciach?
  • Czanatan 03.07.2019
    Angela nikt nie każe się Tobie zadawać ze mną. Chyba dorosłaś do tego? Ja swoją wartość znam, jestem przystojny, wykształcony, trochę (czasami) wulgarny zwłaszcza dla chamów. skręciłem kostkę, siedzę w domu, na dworze jest zimno i się nudzę.
  • Angela 03.07.2019
    akwamen Dobry Wieczór Panu : )
  • akwamen 03.07.2019
    Angela jak tam wieczór mija? ;) :)
  • Angela 03.07.2019
    Czanatan szlak mnie trafia, kiedy takie zachowanie widzę i nie zwykłam na nie oko przymykać.
    To, że się nudzisz nie jest żadnym powodem, zachowania nie usprawiedliwia w żadnym razie.
  • akwamen 03.07.2019
    sorry mało być Ci :)
  • Angela 03.07.2019
    akwamen tak jak widzisz, wesoło : )
  • akwamen 03.07.2019
    Angela nooo, chyba tak śmisznie to jeszcze nie było hi, hi prokuratura, policja, mafia, papugi :) co te filmy Vegi potrafią z ludzi zrobić ha, ha strach się bać :) :)
  • Angela 03.07.2019
    Czanatan Wulgarności względem kobiety, ŻADNEJ, nic nie usprawiedliwia. To może chamsko zabrzmi, ale
    czy mama Cię tego nie nauczyła?
  • Czanatan 03.07.2019
    Powoli przyzwyczajacie sie do znaku Policji i mnie zwłaszcza bez-Nadzieja i Jasiu.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Cznatan. Poczekajmy, a odczujemy. Sprawiedliwość jest jedna. Pamiętaj... Nie lubię mleczy, dlatego idę dalej.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Już koguta włączyłem nawet.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Już koguta włączyłem nawet.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    yanko wojownik UUUU.... ale niewinnego nawet to nie zniszczy.
  • Canulas 03.07.2019
    Jezu jaki karnawał. Pińcet komentarzy, szeryf ze znakiem policji na avatarze. Ło baden :) 23 ićta spać. Jest Bogumił, jest i Kastor :)
  • akwamen 03.07.2019
    Jest takie powiedzonko hi, hi Ta krowa co dużo ryczy.... i tak dalej ha, ha
  • Czanatan 03.07.2019
    A ty tu po co? Chcesz pogadać o literaturze ?
  • Czanatan 03.07.2019
    To do Kanałowca Canalusa czyli Szambonurka.
  • Canulas 03.07.2019
    Ach, :) brawo milordzie. Mniemam że wikipedia odpalona na okoliczność sypania mundrościami. Zacnie, zacnie, chwali się. +5 do erudycji wpadnie.
  • Czanatan 03.07.2019
    Canulas a kurwa wasza mać jak ogony podkuliliście ! Ja " jadę po bandzie" i o tym wiem. Nie odpuszcze nikomu i nic.
  • Canulas 03.07.2019
    Czanatan, chcesz gadać o literaturze, zacznijmy od podstaw gramatycznych. Nie stawiamy znaków interpunkcyjnych po spacji. Wyproś gości z pokoju, bo Cię rozpraszają.
  • akwamen 03.07.2019
    Czanatan no właśnie gadkujemy sobie hi, hi o mądrościach ludowych przekazywanych z pokolenia na pokolenie ha, ha
  • akwamen 03.07.2019
    Canulas a dlaczego ma wyprosić dopiero zaszedłem na wieczorek literacki hi, hi
  • Czanatan 03.07.2019
    Dlaczego u mnie jest ponad 160 wpisów.? Kończmy to pierdolamento i przejdźmy do literatury.
  • Canulas 03.07.2019
    160 tylko, eeee, po 400 bywało. Lyyypaaa. Baj dziatwa.
  • Kastor 03.07.2019
    Dobra dzieci, siusiu, paciorek i do łóżeczka. Mamusia poczyta bajeczkę przed snem.
  • Czanatan 03.07.2019
    Do zobaczenia w Kołobrzegu. A specjalnie dla "yanko wojowniczek" podaję adres: Kilińskiego 20, 78-100 Kołobrzeg. Mówisz i masz .
  • akwamen 03.07.2019
    hi, hi, hi
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Ale komisariatu, to znam, o twój pytałem - z komisariatu pójdziemy.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    dane zostawiłeś przecież.
  • Canulas 03.07.2019
    Stawiam pakę landynek, że sie wygugluje szpital
  • Czanatan 03.07.2019
    Ja waszych komentarzy nie czytam, szkoda mi czasu. Co takie dzbany mogą napisać ? Durnoty.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan - Zwykły troll ale cham wybitny.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    ty właśnie czytasz, aby mieć dowody na obelgi z mojej czy innych stron.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan. Przeczytałem, że jachty drożeją - masz rower?
  • A. Hope.S 03.07.2019
    yanko wojownik Jacht??? gdzie bo nie widzę?
  • sensol 03.07.2019
    podobno jest świetnym golfistą. chociaż jak były zawody w golfa... to zajął piętnaście miejsc
  • Canulas 03.07.2019
    Drożeją jachty ponoć
  • akwamen 03.07.2019
    Canulas ale staniały tankowce
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Canulas , o szybowcach, nie mam już śmiałości wspomnieć.
  • sensol 03.07.2019
    akwamen za to tanki podrożały
  • akwamen 03.07.2019
    sensol ale duża promocja na boeingi 787
  • sensol 03.07.2019
    akwamen no... ba! ale dużo palą
  • akwamen 03.07.2019
    sensol a tam, ropa trochę staniała :) :) ;)
  • Canulas 03.07.2019
    akwamen, ooo
  • Czanatan 03.07.2019
    Oj jak żałośnie ujadacie kundelki i z tonu spuściliście...cieniuko. Co strach? I prawidłowo. Bez przebaczenia !!!!
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan, A gdzie ta, ukradną ci rower, jak jachty drożeją, to zawsze kradną.
  • sensol 03.07.2019
    yanko wojownik nawet łańcuch nie pomaga. mają takie specjalne cążki saperskie
  • Czanatan 03.07.2019
    yanko wojownik ...Jasiu jaka kultura chłopczyku, już nie chcesz do mnie przyjechać? Przyjedziesz, obiecuję.
  • Canulas 03.07.2019
    Czanatan, nie. Blisko, ale nie tak. Najpierw wielokropek, potem spacja. Jest progres, ale nie rokujesz.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan, Po ten rower, w drugim obiegu tańsze.


    sensol - tak o tym nawet w telewizji kiedyś było.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Czanatan jak już wcześniej mówiłam. Na JASIU trzeba mieć pozwolenie, a ty jesteś poniżej nivewum społeczności opowi. KTO Nazywa YANKO JASIEM i i kto ma pisemne pozwolenie?
  • Canulas 03.07.2019
    Znów niepotrzebne odstępy przed wykrzyknikami. Brak odstępu po wielokopku. Spokojnie. Nie nerwowo.
  • Czanatan 03.07.2019
    Kopiuj -wklej ! Warknij na mnie kundelku :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ty yanko zapłacisz na PCK kilka tysięcy to inaczej będziesz gęgał. Ja mogę, mi nie zależy.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    WOW! WOW! WOW!
  • Angela 03.07.2019
    Żyłka Ci pęknie, albo jakiegoś innego wylewu dostaniesz, jak tak gorączkował się będziesz. Wdech, wydech, powoli,
    a teraz do kuchni po szklankę wody
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan, Po co takie coś jak ty przychodzi na portal literacki - nie no retorycznie - wiadomo - wywalają z innych.
    Nudny jesteś.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    yanko wojownik Jasiu... to nie ten slang. po typowym pl to jest HAŁ HAŁ HAŁ
  • akwamen 03.07.2019
    Angela w połowie pełną :)
  • yanko wojownik 03.07.2019
    HAŁ! HAŁ! HAŁ!
  • Angela 03.07.2019
    akwamen nie, lepiej całą, albo wiadro, bo sobie chłopak zdrowie popsuje, jak tak nerwił się będzie.
    Niech ochłonie.
  • akwamen 03.07.2019
    Angela na wysokie ciśnienie podobno dobrze dziala hi, hi tak ludzie powiadają ha, ha
  • sensol 03.07.2019
    wus wus
  • Czanatan 03.07.2019
    Licz jasiu licz, najmniejsza stawka w USA to jest 15 $ na godzinę. Praca 10 godzin a ceny podobne jak w Polsce, tylko mieszkanie droższe. Ja obraziłem i wiem, ze będę płacił. A wy milionerzy po niedużo 3-5 tys. zł. I krany, karany za obrazę !
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan, Czyń co ci czynić trzeba - tak najlepiej.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    ASU! ASU! ASU!
  • Ogonisko 03.07.2019
    USA! USA! USA!
  • akwamen 03.07.2019
    NYC! NYC! NYC!
  • Ogonisko 03.07.2019
    Wiza na pół roku, ale człowiek tak zapiernicza po te dziesięć godzin dziennie, że nawet nie zauważył jak te dziesięć lat na nielegalu minęło XD
  • sensol 03.07.2019
    amerykanie są najlepsi. w kosmosie również
  • Ogonisko 03.07.2019
    Podobno gdy stacja kosmiczna przelatuje nad Kołobrzegiem to zrzucają im czekoladę XD
  • Canulas 03.07.2019
    Ogonisko hahahaha :)
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Ogonisko, Wiem już dlaczego mnie nie dają.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Znaczy - te - nie zrzucają.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Ogonisko mjuz wiem kto jest winowajca braku kakao i fioletowej krowy :)
  • yanko wojownik 03.07.2019
    a nawet w innych dziedzinach.
  • A. Hope.S 03.07.2019
    To się wie chłopaki S I Y
  • akwamen 03.07.2019
    szczegolnie na naszych drogach hi, hi, hi
  • sensol 03.07.2019
    i koszykówkę mają na najwyższym poziomie
  • sensol 03.07.2019
    taki Jordan na przykład
  • Canulas 03.07.2019
    Albo Muresanu, chyba Florian, ale nie pamiętam. Tyle że baseball niebezpieczny, bo przy home runie można tą twardą piłką, tak prosto, z całej siły... no wiadomo
  • Czanatan 03.07.2019
    Dobranoc, śpijcie spokojnie ! Jutro się przejdę i bez-Nadzieja Hope dostanie polecony z Prokuratury, (ciekawe której?) i ciebie Jasiu też zgłoszę (współudział...może przejdzie?) A co mi tam. Groźby morderstwa i nie wiem z kim Hope się przyjaźni i się zmówiła, przecież nie sama. Niech Policja dochodzi. Ja nie straszę. Zapytajcie prawnika, prawdziwego.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan "dochodzi" To chodzi o orgazm.
  • Ogonisko 03.07.2019
    Dziesięć godzin przyjacielu zapierniczasz, i masz jeszcze masz czas gdzieś pójść ? XD
  • Angela 03.07.2019
    Mnie też zgłoś, wiadro kazałam Ci przynieść, mogłeś się przecież potknąć i utopić.
  • akwamen 03.07.2019
    Angela ja z Tobą!!!!! :) :)
  • yanko wojownik 03.07.2019
    "Zapytajcie prawnika, prawdziwego"

    Pisałeś wredne komentarze pod tekstem takiego, ale to detal..

    A Misia można spytać - takiego pluszowego?
  • Angela 03.07.2019
    akwamen to będzie raźniej : ))
  • akwamen 03.07.2019
    Angela brawo my!
  • Czanatan 03.07.2019
    yanko wojownik zwiedzisz Kołobrzeg, co się martwisz:-) może za drugim razem Koszalin. Nie odpuszczę !
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Czantaan. Miłej nocy życzę o ile da ci sumienie spać.
  • akwamen 03.07.2019
    Czanatan a bilet postawisz? hi, hi, hi
  • A. Hope.S 03.07.2019
    akwamen Nie wszyscy na niego zasługują.
  • Angela 03.07.2019
    A. Hope.S a to w ogóle wie do czego służy?
  • akwamen 03.07.2019
    A. Hope.S uważaj, zaraz spyta aco to sumienie? hi, hi
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Angela PAN CZ? chyba raczej nie, jak widać.
  • akwamen 03.07.2019
    A. Hope.S zawsze jestem poszkodowany .....;( hi, hi
  • yanko wojownik 04.07.2019
    Czanatan, "Nie odpuszczę !" A my też.
  • A. Hope.S 04.07.2019
    akwamen wcale bym się nie zdziwiła. On i jego sumienie to dwa inne pola przyciągania hi hi
  • Czanatan 03.07.2019
    Idiotów nie zgłaszam :-)) zwłaszcza niedo..stukanej Andzelki i Akwa-szambonurka.
  • akwamen 03.07.2019
    szkoda.... :( a tak sie cieszyłem ;(
  • Angela 03.07.2019
    Moje imię z błędem napisałeś synu : /
  • akwamen 03.07.2019
    Angela on po takiemu nie umi hi, hi
  • Angela 03.07.2019
    Ale ty biedny i samotny musisz się czuć, sami idioci dookoła.
  • Angela 04.07.2019
    Paczajta ludkowie, stukniętą się okazałam, to i chyba powinnam się cieszyć, bo jak dotąd za nudną i do przesady
    opanowaną uchodziłam. Dzięki : D
  • yanko wojownik 04.07.2019
    Angela, "...się okazałam," to jesteś całkiem nasza?
  • Angela 04.07.2019
    yanko wojownik : D
  • Angela 04.07.2019
    yanko wojownik ale musicie przyznać, opanowana jestem, jeszcze mu nie nawrzucałam, obelg
    nie użyłam odnośnie jego inteligencji, ani nic. A kusi.
  • yanko wojownik 04.07.2019
    Angela, Przyznajemy i jesteś podziwiana i dlatego, to nie tylko przez nas.
  • Ogonisko 03.07.2019
    Coś czuję, że szybciej znajdziecie trochę ryby w tej nawałnicy panierki w restauracji w Kołobrzegu, niźli wezwanie w skrzynce xD
  • akwamen 03.07.2019
    zaraz się okaże że nikogo nie będzie pozywał bo wszyscy albo idioci albo szambonurki ha,ha
  • Czanatan 03.07.2019
    Zakład?!
  • Czanatan 03.07.2019
    akwamen jeszcze raz wam odpowiadam, co innego wyzwiska na forum - a co innego grożenie śmiercią ! Jarzysz cymbale ?!
  • akwamen 03.07.2019
    Czanatan tiaaaa i kto to sprawdzi, co ty frajera strugasz ? ha, ha
  • akwamen 03.07.2019
    Czanatan a ty bębnie jarzysz co piszesz? ha, ha
  • Ogonisko 03.07.2019
    Z portalu dla początkujących i lubiących pisać wprost na wokande xD Gościu, ziomalki gdy sobie przeczytają na komendzie wszystkie wpisy - pod twoim tekstem - to się im paralizatory ze śmiechu rozładują.
  • Czanatan 04.07.2019
    Ogonisko drugi debil, jaki śmiech ? Cha-cha-groźenie śmiercią to śmiech...idiota. Acha-cha. Nic ich obchodzą wszystkie wpisy, sprawa dotyczy TYLKO jednego wpisu. Rozumiesz niedorozwoju?
  • Ogonisko 04.07.2019
    Czanatan Posłuchaj mnie koleżko od kolekcjonowania azbestu. Po pierwsze nie wyzywam cię, i nie brałem udziału w tym waszym obrzucaniem się ścierwem. I nie życzę sobie tego. Prostaku.
  • akwamen 04.07.2019
    Bojmy się! portkami trzęśmy! Modlitwy odprawiajmy...... ale zaraz zaraz a dlaczego jeszcze on tu gada zamiast na policję donosić? Każda minuta cenna przecież hi, hi
  • Czanatan 04.07.2019
    Ogonisko - to goń się z mego forum pastuchu!
  • Ogonisko 04.07.2019
    Czanatan to nie jest twoje forum nieudaczniku xD
  • Ogonisko 04.07.2019
    "Jeżeli jesteś chory, to nie jesteś zdrowy" takim typem człowieka jesteś, głębokie myśli xD cytat od ciebie.
  • yanko wojownik 04.07.2019
    Czanatan - Fikcja literacka - taki portal.
  • yanko wojownik 04.07.2019
    Czanatan, "goń się z mego forum" - zapytaj właściciela ile ci odstąpił.
  • Ogonisko 04.07.2019
    Coż, zapewniłeś dzisiaj nam rozrywkę Kołobrzeganinie z Szikago. Pa. Jak to kiedyś usłyszałem na plaży w Kołbrzegu - kto nie umie tutaj łowić ryb to rwie azbest w USA xD
  • Ogonisko 04.07.2019
    Coż, zapewniłeś dzisiaj nam rozrywkę Kołobrzeganinie z Szikago. Pa. Jak to kiedyś usłyszałem na plaży w Kołbrzegu - kto nie umie tutaj łowić ryb to rwie azbest w USA xD
  • akwamen 04.07.2019
    Czany tany jak tam z tą twoją fantazją kryminalną jest? weź pogadaj trochę hi, hi nie bądz taki.... hi, hi
  • Czanatan 03.07.2019
    No debilu, polecony wezwanie do stawienia sie Prokuraturze w dn. takim a takim o godz. . A przedtem Policja na zlecenie Prokuratury przeprowadzi wywiad środowiskowy. Tak to działa. Mnie to nic nie kosztuje i niczym nie grozi. A co innego Hope i jej kompanom.
  • Ogonisko 03.07.2019
    Nazwałeś mnie debilem?
  • Ogonisko 03.07.2019
    Nazwałeś mnie debilem?
  • akwamen 03.07.2019
    Czany tany ty masz jakieś fantazje z tą prokuraturą i policją? To się da leczyć..... hi, hi
  • akwamen 03.07.2019
    Ogonisko nzawał Cię jestem świadkiem ! hi, hi
  • A. Hope.S 03.07.2019
    Ogonisko oj tak zawał cię debilem.. kolejny dwód. już został zanotowany przez mojego prawnika.
  • Czanatan 04.07.2019
    A. Hope.S mego prawnika ;-))) siedzi obok ciebie i ci dyktuję. O do zobaczenia w Kołobrzegu. Puk-puk. Kto tam? -Policja? Czy to pani komputer o nr...? Czy to pani napisała w dn. o godz...wesoło, co nie?
  • Czanatan 04.07.2019
    Ogonisko kilka razy, musze powtarzać?
  • A. Hope.S 04.07.2019
    Czanatan PUK PUK… PUKNIEJ SIĘ W GŁOWĘ... wszystkie zebrane dowody świadczą o jednym. w dodatku jest tyle świądów… hmmm…
  • yanko wojownik 04.07.2019
    Czanatan "Czy to pani komputer o nr..." - nie Chiński, bo teraz wszystko Chińskie i koło brzegu statki.
    - Kołobrzegu.
  • Ogonisko 04.07.2019
    Czanatan nie, nie musisz powtarzać, już zapamiętałem - że miałeś problemy z policją za wrzucane przez ciebie treści do internetu xD
  • A. Hope.S 04.07.2019
    jakos jeszcze nikt nie przylazł. czekam na nich i nic.
  • akwamen 04.07.2019
    próżne Twe dziewcze czekanie hi, hi
  • A. Hope.S 04.07.2019
    akwamen hi hi :D
  • Czanatan 04.07.2019
    Ja to na własnej skórze miałem za mniejsze głupstwo, za cytat, Jazdę miałem pół roku. Wszystko sprawdzili. Przyjemnie nie było jak Policja podjeżdżała pod dom. A potem jazda do prokuratury . Nie było cha-cha mi do śmiechu. Do mnie po 3 tygodniach dopiero dotarł polecony.
    Artykuł 190 kodeksu karnego
    § 1. Kto grozi innej osobie popełnieniem przestępstwa na jej szkodę lub szkodę osoby najbliższej, jeżeli groźba wzbudza w zagrożonym uzasadnioną obawę, że będzie spełniona, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

    Jest paragraf ? Cha-cha......znajdzie się człowiek.
  • Czanatan 04.07.2019
    Nie wywiniesz się.
  • akwamen 04.07.2019
    toś ty już recydywa hi, hi
  • Ogonisko 04.07.2019
    Ahahahhahahaha
  • akwamen 04.07.2019
    wyświechtane frazesy ha, ha
  • Ogonisko 04.07.2019
    To kolega już z doświadczeniem xD I jak to było po drugiej stronie?
  • Ogonisko 04.07.2019
    To kolega już z doświadczeniem xD I jak to było po drugiej stronie?
  • Ogonisko 04.07.2019
    Można wiedzieć, cóż to za cytat takie kłopoty koledze wywołał?
  • Ogonisko 04.07.2019
    Można wiedzieć, cóż to za cytat takie kłopoty koledze wywołał?
  • yanko wojownik 04.07.2019
    "Jest paragraf ? Cha-cha......znajdzie się człowiek." Pani Betti tak miała.
  • yanko wojownik 04.07.2019
    DAjcie cytaT!
  • Ogonisko 04.07.2019
    Ale poważnie zaskarżyli cię z tego:
    Artykuł 190 kodeksu karnego
    § 1. Kto grozi innej osobie popełnieniem przestępstwa na jej szkodę lub szkodę osoby najbliższej, jeżeli groźba wzbudza w zagrożonym uzasadnioną obawę, że będzie spełniona, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
    Co to był za cycta? przyznaj się xD na pewno nic w stylu "...i już ryby i już grzyby są na stole, za te ryby kolędo domowa naszej mamie będziemy dziękować".
  • Ogonisko 04.07.2019
    Ale poważnie zaskarżyli cię z tego:
    Artykuł 190 kodeksu karnego
    § 1. Kto grozi innej osobie popełnieniem przestępstwa na jej szkodę lub szkodę osoby najbliższej, jeżeli groźba wzbudza w zagrożonym uzasadnioną obawę, że będzie spełniona, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
    Co to był za cycta? przyznaj się xD na pewno nic w stylu "...i już ryby i już grzyby są na stole, za te ryby kolędo domowa naszej mamie będziemy dziękować".
  • Canulas 04.07.2019
    Ogonisko, hahahha. Ja pierdzielę.. Też jesteś dobry :)))
  • Ogonisko 04.07.2019
    pozwali cię z jednego ze słynnych szikagowskich forów? O których pisałeś, że nie tylko dżentelmeni tam się pojawiają,?
  • Czanatan 04.07.2019
    Bądź pewna -dotrzymam słowa !
  • akwamen 04.07.2019
    nie strasz nie strasz bo sie zesrasz hi, hi
  • Canulas 04.07.2019
    Ty, jak już "szczeliłeś" avatara z odznaką, to jeszcze w: o mnie se wpisz "iiiooo-iiiooo"
  • akwamen 04.07.2019
    Canulas a chciał być zawsze policmajstrem ale nie pykło chłopcowi hi, hi
  • A. Hope.S 04.07.2019
    tylko winny próbuje się wykręcić ze swojego czynu.
  • akwamen 04.07.2019
    ale bajki lubi opowiadać hi, hi
  • Czanatan 04.07.2019
    a jak byłaś karana albo zła opinia...dupa zimna...jedziesz, jedziesz. Wesoło?
  • akwamen 04.07.2019
    czany tany marzysz na jawie?
  • A. Hope.S 04.07.2019
    no co za pech la Pana penie CZ.... ten kto raz ma nasrane w papierach temu tyłek bardziej drży..
  • akwamen 04.07.2019
    A. Hope.S a przystojny ponoć i ponętny......... hi, hi, i dwa lata tam był..... ciekawe, ciekawe
  • yanko wojownik 04.07.2019
    Czanatan. Twojego komentarza już nie ma, ale na screenach jest i dużo więcej.
  • yanko wojownik 04.07.2019
    Czanatan. Chciałeś rządzić, dyktować warunki, a szczekasz i się odgrażasz - autorytet jak błysk - ślepił, ale szybko zgasł.
  • A. Hope.S 04.07.2019
    yanko wojownik uuuuuu… podwójny pech dla pana CZ. usuwa własne ścieżki zbrodni... UUUUU... Tez to dopiero ma pan CZ problem. Niegrzeczny z niego chłopczyk.
  • A. Hope.S 04.07.2019
    A twoeje słowa Czantan jest tak samo puste jak twój portfel.
  • A. Hope.S 04.07.2019
    śmieje się ten, kto śmieje się ostatni. Pamiętaj te słowa. przejdzie ten dzień... kiedy? To wie tylko jedna osoba. Która czuwa nad płonącą świecą istnienia. A nią nie jest nikt z ludzkości tylko twoja wola oraz gryzące nas sumienie.
  • A. Hope.S 04.07.2019
    MOJE JEST CZYSTE< bo nikogo tu nie wyzwałam od kobiet lekkich obyczaj. Wstydź się swojego języka i obrażania innych.
  • akwamen 04.07.2019
    e tam , dzieciak naoglądał się kryminalnych i innych detektywów i teraz lata ze sraczką. Idę spać! O!
  • stefanklakson 04.07.2019
    https://www.youtube.com/watch?v=NqbvvIDqzvc
  • Canulas 04.07.2019
    Piękne
  • Ogonisko 04.07.2019
    Klasyka.
  • Mane Tekel Fares 04.07.2019
    Używanie symboli policyjnych w celach innych, niż wykonywanie czynności służbowych, jest przestępstwem ściganym z urzędu.
  • Abbadon 04.07.2019
    Kocham jak ten człowiek w ogóle pominął kompletnie całą historię Ameryki i walki o prawa dla czarnych, pochodzenia słów, rozumienia słów, kultury, rasizmu, aktywizmu, czy właściwie czegokolwiek, co nie pasowało mu do teorii. Właściwie, to pominął kompletnie cokolwiek, co wprowadzałoby coś do dyskusji na temat CZEMU ludzie nie chcą nazywać czarnych czarnymi. Po prostu uznał, że to idioci i tyle. Najwygodniej.
    Słuchaj, też uważam, że nie nazywanie czarnych czarnymi to lekka przesada, ale jeśli twoje rozumowanie w ogóle dopuszcza stwierdzenie, "to wymysł białych idiotów" to z miejsca tracisz całe moje zainteresowanie. Twoje argumenty po prostu nie mają od teraz sensu.
  • Abbadon 04.07.2019
    Ps. Okej, przyjmijmy na chwilę, że masz rację. Że geje SĄ w istocie chorzy. I co teraz? Przecież tego nie da się "wyleczyć". Więc co zrobisz? Jak się nimi zajmiesz?
  • Aisak 04.07.2019
    https://m.youtube.com/watch?v=kGXEwTVDo04

    Co ten portal ma w sobie, że przyciąga mongoły?
    Nie mam, kurde, pojęcia.
    Szkoda.
  • Alijar 05.07.2019
    Zajrzałam tu, bo znalazłam pod swoim tekstem komentarz Cz umieszczony tam wyraźnie przez pomyłkę. Z rosnącym obrzydzeniem czytałam powyższą dyskusję. Oczywiście nie całą. Nie dawajmy się wciągać w pyskówki, nawet gdy mamy dobre argumenty dotyczące tematu. Po prostu nie komentujmy takich tekstów. Milczenie też jest komentarzem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania