Poprzednie częściMax na tropie wstęp

Max na tropie rozdział 6

Rozdział 6

 

Śledztwo cz 6

 

Detektyw po dziesięciu minutach dociera na obrzeża miasta i widzi, że z niebieskiego auta wysiada Linda. Po krótkim namyśle postanawia, że podąży za nią, aby sprawdzić, co się tam dzieje. Cichutko otwiera drzwi i wkracza do wnętrza zrujnowanego budynku. Po kilku korytarzach udaje mu się ją namierzyć - znajduje się w małym, zaniedbanym pokoju, gdzie prowadzi rozmowę z mężczyzną w czarnej marynarce z walizką.

Detektyw podgląda ich przez pękniętą ścianę, starając się pod słuchać jak najwięcej informacji.

W pewnej chwili słyszy, że ktoś zbliża się, szybko się chowa, aby nie zostać przyłapanym. Gdy jest pewny, że nikogo nie ma, wtedy wchodzi do pokoju.

Wzrokiem rozgląda się w pewnej chwili i zauważa telewizor starej daty, który stał na szafce. Podchodzi do niego, wyważa kłódkę łomem. Na półkach widzi pełno filmów DVD, które wsadza do reklamówki, po czym opuszcza budynek.

Po powrocie do mieszkania wkłada od razu film do odtwarzacza i siada na kanapie. Na pierwszym video widać nagą kobietę przykutą do drewnianego łóżka.

Max, pomimo że sceny są drastyczne, ogląda do końca, po czym chowa do pudełka.

Następnie wsiada do samochodu i zawozi na komisariat policji, gdzie zostawia razem z danymi ofiar.

Po powrocie udaje się do biura z miejsca podchodzi do wąskiej szafki i wyciąga segregatory z zamkniętymi, już sprawami, które umieszcza w czarnym worku i wynosi do auta.

Gdy biuro jest, już puste wraca do mieszkania, zamykając za sobą drzwi.

Wyciąga, z pod łóżka walizkę, do której pospiesznie wkłada rzeczy tak jest pochłonięty, że nie słyszy, jak ktoś wchodzi.

— Wyjeżdża pan?— pyta Linda.

Max, aż podskakuje na dźwięk kobiecego głosu za plecami odwraca się i widzi, jak Linda Sims celuje do niego z pistoletu.

 

— Tak wybieram się na urlop.

— Obawiam się, że będzie to niemożliwe.

— Dlaczego?— zapytał Max.

— Ponieważ bez mojej zgody nikt nie wyjdzie, ani nie wiedzie do miasta.

— Kin ty właściwie jesteś Linda?

— A co cię to interesuje im mniej o mnie wiesz, tym lepiej.

Niespodziewanie zza pleców kobiety wyłonił się Hans. Max jest zszokowany tym, że jego przyjaciel oraz najlepszy glina jest na usługach mafii.

— Kochanie o nic się nie martw ja się nim zajmę.

— Mam nadzieję.

Linda wychodzi z pokoju, zostawiając Hansa z Maxem detektyw rzuca się na przyjaciela i próbuje wytrącić mu pistolet.

Mężczyźni zaczynają się ze sobą szarpać i pistolet  wypala raniąc Hansa w ramię, s ten z bólu upada na kolana.

Dąbek szybko zamyka walizkę bierze kluczyki, pistolet, po opuszczeniu kamienicy ukryty za kioskiem wzywa policję i pogotowie, po czym wsiada i odjeżdża..

Następne częściMax na tropie rozdział 7

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (284)

  • Margerita 2 miesiące temu
    ten początek został napisany przez talkai info
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Ciekawe jak na t3 poprawili...
  • Margerita 2 miesiące temu
    nie poprawili bo nie prosiłam sztuczna inteligencja
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Margerita, a czemu ich nie prosisz o pomoc?
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Grafomanka, Bo trzeba dotrzymywać kroku nowym technologiom, być na czasie z nowinką techniczną, to zawsze tak poprawi, ż będzie na pewno dobrze, a nie hołdować starym zasadom, że nie ma artysty, jak nie grają; narkotyki, wóda, prochy, papirochy... Bije w dzwon duch przemian (komu on bije? - przeżytkom...), precz od dziś ze starym światem, AI prowadzi ku oświeceniu. Nie chcieliście pomagać, to nie, to sobie Madź poszła tam, gdzie nie ma, że nie, AI nie narzeka, pomaga.
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    wikindzy, czyli znalazłeś Mar przyjaciela... No pięknie, wreszcie odpoczniemy.
    Czy dobrze?
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Grafomanka, Tak, ma najlepszego przyjaciela, zawsze miły, chętny do pomocy, uczynny... Dlatego my dla Mardź nie jesteśmy już potrzebni, może nas totalnie olewać i rozliczać za przeszłość i racja jest po jej stronie, bo jak nie, to mamy w ryj, że AI!
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Grafomanka, "Czy dobrze?" To pytanie pozostaw bytom, które potrafią odpowiedzieć na nie bez pudła.
  • Margerita 2 miesiące temu
    wikindzy a tak na marginesie czy talkai dobrze poprawił początek?
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Margerita, Nie wiem, podobno jest to bardzo dobre narzędzie, zapewne więc tak.
  • Margerita 2 miesiące temu
    wikindzy a kto ci mówił o tym programie?
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Margerita, Ziomale z netu.
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Wciąż jest ulepszany, więc będzie coraz doskonalszy.
  • Margerita 2 miesiące temu
    wikindzy rozumiem
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Margerita, Masa ludzi korzysta, nie powinno być problemu, za jakiś czas będzie więcej korzystających z tego niż z facebooka.
  • Margerita 2 miesiące temu
    wikindzy to na pewno
  • Margerita 2 miesiące temu
    Znów 8 jedynek
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Marg

    Stawiam piątaka, żeby Ci smutno nie było, no, się uśmiechnij, wiosna nadchodzi ( •◡-)-♡
  • Margerita 2 miesiące temu
    Szpilka dzięki
  • wersyisłowabiegłe 2 miesiące temu
    Takie baranki jak Szpilka stworzyły tego potwora, więc nie dziwcie się obywatele, że tu jej najlepiej
  • Margerita 2 miesiące temu
    wersyisłowabiegłe przepraszam bardzo kogo nazywasz potworem?
  • Szpilka 2 miesiące temu
    wersyisłowabiegłe

    Nie miałaś się czasem ode mnie odpieprzyć, pierTolcu totalny?
    IĆ do psiapsioła, niech cię osr@, skoro tak za gównoburzą tęsknisz.
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Margerita

    To ta pierTulnięta martyna się przebrała, a sama Ci teksty poprawiała, już całkiem jej się we łbie popierTuliło, co za dzban!
  • Margerita 2 miesiące temu
    Szpilka nie wiedziałam że to betti
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Margerita A co ty wiesz?
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Margerita

    Ona, tęskni za czasami, gdy gównem wszystkich obrzucała, strasznie jej nie na rękę obecny spokój.
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Szpilka A to Martyna szaleje?
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    wesrsyslowa...
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Skrytokret

    No, żyć beze mnie nie potrafi i tylko ona taka chorobliwie zawziona - nie wspominam o niej, omijam szerokim łukiem, a i tak ci to lezie przed oczy. Trzeba wyzwać od najgorszych kurwignatów, to się odczepi na jakiś czas.
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Margerita, Musisz ją ścignąć, bardzo nieładnie się zachowała, ta Elisabeth.
  • Margerita 2 miesiące temu
    wikindzy znajoma potwierdziła że dobrze jest ten początek poprawiony
  • wersyisłowabiegłe 2 miesiące temu
    Szpilka stwierdzenie faktu to nie jest żadna zbrodnia, ale że akurat twoje durne posunięcia są tematem tegoż - no cóż ja mogę na to poradzić?
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Margerita, AI wszystko robi dobrze, pewnie lepiej od ZielonoMi.
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Szpilka, Szpilko Józefino K. Wysunięto wobec Ciebie zarzuty. Proszę stawić się w miejscu https://www.opowi.pl/forum/pitolenie-137-marcowe-uniesienia-w1673/ i ustosunkować.
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    wikindzy Masz absolutną rację. :)
  • wikindzy 2 miesiące temu
    ZielonoMi, To ta technologia ją ma, ja też tylko potwierdzam.
  • Margerita 2 miesiące temu
    wikindzy a czy jest aplikacja talkai info?
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Margerita, Narzędziem wprowadzania nowych standardów w świecie informatyki i nie tylko, ma upraszczać życie i pracę.
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Margerita, wersyislowabiegle to nie jest mój nick, ale do głupich ten fakt nie jest w stanie dotrzeć i wypisują jakieś "prawdy" z dupy...

    To tyle w temacie
  • Szpilka 2 miesiące temu
    wikindzy

    Józefina, ale ładne imię ◉‿◉

    Ani myślę się stawiać...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    w tym miejscu,

    wszelkie roszczenia mogę oddalić tutaj. Howgh! (ง'̀-'́)ง
  • Szpilka 2 miesiące temu
    wersyisłowabiegłe

    Ależ możesz poradzić, wystarczy nie wpierTalać się między wódkę i zakąskę, gdy nikt cię do stołu biesiadnego nie zapraszał.

    Jesteś wyjątkową kanalią, bo poprawiałaś teksty Marg, a od jakiegoś czasu jeździsz po niej jak po łysej kobyle. Tfu!
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Grafomanka

    Takie prawdy z dupy jak ty cała z dupy, tylko ty przyłazisz na zabawę Stylowego i bruździsz, nikomu innemu zabawa nie przeszkadza, bo niby dlaczego miałaby? Nie łamie regulaminu, a wręcz przeciwnie - portal po to jest, żeby sobie twórczo swawolić.
    Miejsca na portalu dla każdego jest dość, ale nie, ty musisz wszędzie to zakłamane ryło wepchnąć, a jak po nim dostaniesz to zaraz kwik, że kobietę biją. To zachowuj się jak kobieta, a nie jak świnia!
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Szpilka, pilnuj swoich hemoroidów i odpiorkaj się ode mnie. Ciebie gówno obchodzi gdzie zostawiam komentarz, to moja sprawa a nie twój zasrany interes.

    Nudzisz się i dlatego mnie zaczepiasz?

    Samolotu się czep!
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Grafomanka

    własnego głosu się wyparłaś, ty trolliszczu pierTulnięty!
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Upierdolila sobie debilka, że wersyislowabiegle to ja i kołtun nie rozumie, kiedy piszę, że nie mam z tym nickiem nic wspólnego... Jprd.
  • Szpilka 2 miesiące temu
    uważaj na słowa, ty opowijski kurFignacie! tfu! zakłamne ryło wszystkim życiory pisze. do roboty się weź, ty ryju leniwy!
  • Szpilka 2 miesiące temu
    *życiorysy
  • Szpilka 2 miesiące temu
    po tym stylu bublowatym cię poznać i pleceniu głupot, dzbanie, możesz się nawet za kocie gówno przebrać i tak każdy pozna, że to ty!

    a teraz precz!
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Zmień lekarza, bo wali ci równo na dekiel...

    Poza tym tak potrafisz poznać czyjś styl pisania jak piszesz wiersze... czyli beznadziejnie

    Co za ciemnogród...
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Grafomanka Kocham was za szczerość jaka płynie z waszych ust
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Grafomanka

    Pocałuj mnie w (‿ˠ‿), tylko to ci dobrze wychodzi.
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Skrytokret, kuźwa, bierzesz te Nicki jak gumę do żucia, wypluwasz a za tymi nickami wariatki się snują i szukają mózgu w dupie... Ale czemu pode mnie się podpinasz?
    Lubisz takie akcje...
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Heheheheh, twoja głupota bije na kilometr, jako przebieraniec też chrzanisz od rzeczy. Do książek, dzbanie!
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Szpilka, niech cię jakiś zachlany ryj całuje, tylko taki może być odporny na smród...
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Hahahaahah, metafora według dzbana to wznoszenie się na wyżyny. Hahahaha, no ty się wznosisz na wyżyny własnej głupoty!
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Szpilka Walka zażarta, ale szpilka lepsza póki co
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Grafomanka spada tobie forma
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Skrytokret

    PierTolca ma baba na moim punkcie, przebiera się i podsrywa, no w końcu trzeba jej w ryło przylutować, dobrym słowem ten popapraniec nie rozumie, żeby się odpieprzył.
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Szpilka Jesteś w formie trzeba przyznać
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Skrytokret, nie spada, po prostu nie ma dla kogo się produkować...
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Grafomanka Szpilka jest dziś na fali, połyka ciebie w całości.
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Skrytokret

    Eeee tam, wolę sympatyczną atmosferę, niestety z niekórymi się nie da na pokojowej stopie żyć, bo się nudzą, ja to nawet rozumiem, bo nuda to rodzaj cierpienia, ale czy to ja jestem temu winna?
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Szpilka Jasne, jasne xD
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Skrytokret

    Jak słońce, widziałeś, żebym ja tu z kimś wojowała na noże? Nie, bo nikt mnie nie zaczepia i mi nie podsrywa, tylko ta wymieniona wyżej.
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Szpilka To łańcuch wzajemnych zależności
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Skrytokret, niech jej w boczki pójdzie... a tak na serio to chyba źle jej ktoś w pracy dogodził i szaleje teraz... na portalach
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Skrytokret

    weź przestań, naprawdę mi to babsko obrzydło, tak mało userów zostało przez to agresywne babsko i jeszcze jej mało, sama tu zostanie i sama siebie zagryzie, czego jej szczerze życzę!
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Szpilka Wypełniacie się idealnie energetycznie.
  • Szpilka 2 miesiące temu
    i jeszcze, żeby to durne babsko coś ciekawego miało do powiedzenia - teksty te same, jakby ją demencja zżerała, wszystkie baby to prostytutki i brzydkie krowy, tylko ona piękna jak obsrana muszla klozetowa. Tfu, tylko rzygnąć!
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Skrytokret Dziewczyny są w dechę. Bo taka nuda wieczorem.🤣
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    ZielonoMi Bardzo lubię ich starcia, zawsze miło czytać
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Jakbym się wybitnie udzielała, a mnie ostatnio nawet komentarzy nie chce się i czytać też tych produkcji grafomańskich...

    Łukaszenko weż nie podjudzaj, bo żenada...
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    nie chce się pisać*
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Co ja na to poradzę, że jakieś zagraniczne wieśniary są paskudne? No kuźwa, jeszcze trochę to i za brak słońca do mnie będzie przygłup miał pretensje... idę stąd!

    Nudy...
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Nie jestem Łukaszenko
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Skrytokret, nie kłam, bo nieładnie, ale jakieś zagraniczne odpady toksyczne nawet uwierzą...
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Wstawia idiotka wszystkim jedynki, bo ma nadzieję, że mnie o to oskarżą, a że komentarzy nie piszę, to nie może dogodzić sobie wstawianiem innym jedynek... debil to debil
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Hahahahaha i ciekawa rzecz, że ta piękna jak zarzygana klapa od sracza ciągle sama jak kupa w lesie, hahahahaha 🤣🤣🤣
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    trzeba się szanować i cenić szpilka, a nie jak ty brać jakiegoś gównojada byle tylko chciał... tu nie zagranica!
  • Szpilka 2 miesiące temu
    A nie, sorry, jeden na nią sr@ł, hahahahaah, no ale nasr@ł i poszedł sobie, mimo że z ochotą łykała kał 🤣🤣🤣
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Grafomanka

    Hahaahahah, no widziałam, jak się ceniłaś, sr@ł na ciebie przy całym portalu, a ty łykałaś, ty gównozjadzie!
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Szpilka, ciekawe co ty połykasz, że gównem ciągle jedziesz? No ale ja jednego miałam na oku, a ty chyba z ledwością wyrabiasz, stąd wściekłość na wszystko co się rusza... ale że ktoś może ciebie chcieć, chyba że ryj gazetą zakrywa...
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Grafomanka

    Tfu, tania sucz, co na każdego chłopa leci, nawet na takiego, co na nią sr@!
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Na ciebie wszyscy srają, no może poza Zdzichem, który też lubi tanią 'poezję'
  • Szpilka 2 miesiące temu
    nie powtarzaj po mnie, ty tępy dzbanie! gównozjadem zostaniesz do końca już. sr@ł na ciebie, a ty się zarykiwałaś jak tania sucz!
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Szpilka, na ciebie też srał, bo on na wszystkich sra, ale ty chyba to lubisz, bo gładko przechodzisz przez jego klony i jeszcze piszesz z nim z atencją...

    Widzisz, co zrobiłeś łukaszenko?

    Możesz być z siebie dumny!!!
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Hahahaahah, nie dość, że durna, to jeszcze wścieku macicy dostała, jak to nieszczęścia po ludziach chodzą, ale ciebie mi wcale nie szkoda 🤣🤣🤣
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Zazdroszczę wam, że macie siebie...
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Szpilka, idę, bo weszłaś na poziom burdelu... z łukaszenką teraz popisz!

    Miłego wieczoru!
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Grafomanka

    Ale na ciebie wyjątkowo wielką hałdę nasr@ł, musisz być wyjątkowym egzemplarzem, gratuluję 🤣🤣🤣
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Grafomanka Szpilka wygrywa przez techniczny nokaut
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Szpilka, nie sądzę że na ciebie mniej... i w sumie od razu odgadł czym się za tą zagranicą zajmujesz. Zresztą po tym twoim pisaniu, to każdy widzi...
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Grafomanka

    Jeszcze mi powiedz jak przez telefon - niech się odyebie! iĆ i poruty tu nie rób z twoim dobrym wychowaniem i wykształceniem.
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Fakt, nie ma lepszej od niej jeżeli chodzi o burdelowy język... przegrałam i odchodzę
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Grafomanka

    Hahahaha, ależ ja mam to sranko na ciebie, pokaż mi na mnie? no twoje pisanie to chodząca demencja, IĆ I SIĘ NIE BŁAŹNIJ WIĘCEJ!
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Grafomanka

    i się tak nie wstydziłaś do faceta takim rynsztokiem jechać? kim ty jesteś?
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Szpilka, jakby ci to powiedzieć... dosyć często mówię facetom, żeby się odczepili, po prostu nie biorę tego, co pcha się w ręce.
    Rozumiem, że może być ciężko zrozumieć ci tę zawiłość, ale innej prawdy nie ma.

    A teraz, powiedz słonko, nie zapłacił ci i przeleciał, że taką wścieklizną jedziesz?
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Grafomanka Nie idź w urojenia, jestem pewien, że nikt na portalu nie miał ochoty na ciebie...
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    łukaszenko, to są twoje urojenia, ja tam wiem, co ludzie do mnie piszą...
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Grafomanka Chcą ruchać we wszystkie otwory?
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Skrytokret, no i wylazł z ciebie kolega szpilki z burdelu... pięknie!
    Nie zmieniaj się!
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Grafomanka

    stara wywłoko, to ty jesteś samotna i latasz za chłopmi, to że ty się gziłaś na saksach za kasę, nie znaczy, że wszystkie tak robią, inne znają języki i nie muszą się pieprzyć jak ty nieznająca żadnego języka, no chyba frajerów, których przyjmujesz 🤣🤣🤣
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Szpilka, nie rozśmieszaj mnie... hahahahaha
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Skrytokret

    ahahahah, nasr@ć tylko, też bym na nią chętnie nasr@ła 🤣🤣🤣
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Szpilka, popisz z łukaszenką, język ten sam, powinniście się dogadać... i może ci dogodzi, i nie będziesz musiała tak wściekle atakować.

    W sumie to fajny temat na jakąś opowieść, oczami wyobraźni już to widzę...
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Grafomanka No sama piszesz, że masz wzięcie...
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Grafomanka

    Tak zrobię, jak radzisz, czyli sr@m na ciebie! Paszła w peacedo!
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Skrytokret, i sama piszę, że to olewam... na szczęście mogę.

    A ta jeszcze coś pisze... Zielona, bawisz się dobrze?
    Dla mnie to żenujące, z jakiego chlewu są ci ludzie? Gdzie to się wychowywało?
    Masakra totalna...
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Grafomanka

    to twój psiapsiół, tak mu w dupę właziłaś, aż nasr@ł na ciebie, hahahahaah, jaka gorliwa, dupoliz!
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Grafomanka nagle odpaliła kulturę, fajnie móc tak włączać i wyłączać kiedy się chce
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Tak, i co jeszcze szpilka ciebie boli? Skoro mój psiapsiół, to co ciebie on obchodzi, też szukasz przyjaźni? Mogę ci kogoś polecić, sprawdzony, możesz mi wierzyć...
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Grafomanka

    ja mam w domu najlepszego chłopunia na świecie, a na imię ma Fidelio, nie projektuj na mnie własnych niedostatków!
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Grafomanka, "z jakiego chlewu są ci ludzie?"

    Literaci - bohema...
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Teraz poziom nieco wyrównany
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Dziewczęta powinny pobierać opłaty za kabaret opowi. Idzie ze śmiechu pęc.🤣🤣
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Dają czadu, nie ma co
  • Szpilka 2 miesiące temu
    ZielonoMi

    To wcale nie jest śmieszne, pierTulnięta wielu userów stąd wygryzła.
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Szpilka Przecież wiem. Taka już chyba jej natura.
  • Kieślor 2 miesiące temu
    Szpilka ty też się złociutka do tego dokładasz, dając pożywkę swoimi jakże inteligentnymi docinkami pannie Grafomance. Jesteś bardzo niegrzeczna, a fe, fe, fe
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Kieślor

    Prawda, a fe, gównoburza tylko z tego 😐
  • Szpilka 2 miesiące temu
    ZielonoMi

    wiesz, dlaczego tak długo sobie pozwala na trollowanie? bo ma popieraczy, którzy jej w dupę włażą, gdyby każdy po jej wyskoku zasadził jej kopa, to by na dupie cicho siedziała.
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    ZielonoMi ty zdrajczynio!
    Widzisz, co ta jędza pisze, a ty na mnie jeszcze? Zapamiętam...
  • Kieślor 2 miesiące temu
    Szpilka ujarzmij w te pędy rządze niszczycielskie w słowie i przyjmij na wieki, że taka kolej rzeczy iż Grafomanka będzie Grafomanką. Nie ma idealnego ustroju, a już na pewno nie jest nim bezkrólewie, ahoj!
  • Kieślor 2 miesiące temu
    Grafomanka zrewiduj poglądy złociutka, to jest forum internetowe a nie towarzystwo wzajemnego umilania sobie życia, ty jako jeden z filarów zaprzeczenia tegoż winnaś wiedzieć to najlepiej, całuski!
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Kieślor, ja ciebie też serdecznie pozdrawiam...
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Kieślor

    Darzbór, a czy ja jej bronię być grafomanką? Niech się tylko odfika ode mnie, a spokój niebiański zapanuje 😀
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Grafomanka Czy ja na Ciebie? Stwierdzam fakty.
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    ZielonoMi No trochę jej pojechałaś podsumowaniem
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    ZielonoMi, fakty? Faktem jest, że widziałaś kto kogo zaatakował i prowokował... ale masz rację, trzymaj stronę szpilki, ja nie potrzebuję nikogo, tylko czasami trochę przykro, kiedy ktoś tak ocenia, ale nie przejmuj się, jedynek z tego powodu stawiać ci nie będę...

    Do miłego!
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Skrytokret Nie miałam takiego zamiaru, poza tym ona dobrze wie, że wywołała niejedną wojnę. Stwierdzam to obiektywnie i z czystym sumieniem.
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Grafomanka Ja się nikogo nie trzymam, źle to odebrałaś.
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    ZielonoMi Dowaliłaś jej aż padła na kolana, serio tego nie widzisz?
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Skrytokret Doprawdy? Na kolana to się w kościele staje.
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    ZielonoMi, przewiń do przodu i spr kto kogo zaatakował. Ja nie mam nicku wersyisłowabiegłe, to nick łukaszenki. Zresztą to chyba nawet nie o to chodzi, tylko o dowalenie mi, bo piszę prawdę w komentarzach na temat tekstów, a ona myśli, ma nadzieję, że pisze dobrze, a pisze kalką z wielkich, to żadna poezja.

    Po co ja to piszę, przecież mi wisi, kto i jakie ma o mnie zdanie...
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Grafomanka Na kolanach kobiety nie tylko w kościele stają ;)
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Grafomanka

    no i co mi krowo dupę obrabiasz, jaka kalka? parafraza to żadna kalka, ty jesteś
    poyebanymiwersami, bo takim nieukiem Łukaszenkow nie jest jak ty!

    ty piszesz jak pierTulnięta z demencją, ten sam temat - podlir to ty, który ślozy leje nad jakimś bubkiem. swoim huyowym pisaniem się zajmij, ty ryju zakłamny, który nawet parafrazy nie zna!
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Grafomanka Ale piękna, zachowujesz się często, jakbyś była nieomylna, pisała najlepiej pozjadała wszystkie rozumu, itepe, i tede; i tu musisz przyznać mi rację. I stąd potem te kłótnie. Pamiętasz naszą spinę? Poszło o to samo. Tekst z naturą nie miał Ci odjebać, absolutnie.
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Dojebać*
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    ZielonoMi Świetnie to rozegrałaś, zjadłaś ciastko i próbujesz mieć ciastko? xD
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    ZielonoMi, nie pamiętam i nie chcę pamiętać kłótni o jakieś durne teksty. W życiu jest dużo ważniejszych spraw niż pisanie. Można się tym bawić ale bez szału i pretensji do Nobla z dziedziny literatury.

    Zawsze wypowiadam się we własnym imieniu i nie każdy musi liczyć się z moim zdaniem. Wystarczy to napisać, a nie toczyć armaty, bo komentarz się nie podoba. To portal literacki, przedszkole chyba każdy ma za sobą...

    Cieszę się, że takie stanowisko przyjęłaś, z punktu widzenia psychologicznego jest to ciekawe i dziękuję ci za tę garść wywodów. Przyda mi się.
  • jarrosław 2 miesiące temu
    ZielonoMi

    i dojebałaś jak trzeba tej wywłoce spod szaletów
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Skrytokret Majaczysz, jedz mniej cukru.
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    ZielonoMi Nie zgrywaj teraz niewiniątka
  • jarrosław 2 miesiące temu
    Grafomanka
    Masz sporo na sumieniu
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Skrytokret Nie przelogowujesz się? Na skrytokret już żetony wyczerpane. Miga czerwona dioda, nie widzisz?
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    ZielonoMi To napisałaś jej to z przyjaźni?
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Aż strach pomyśleć co piszesz wrogom hahahahaha
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Skrytokret Idź już spać, odpocznij, sagan przemęczony.
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    ZielonoMi Napisz jeszcze jedno dobre słowo Martynie i idę xD
  • wikindzy 2 miesiące temu
    ZielonoMi, "Na kolana to się w kościele staje."

    Chciałbym to zobaczyć, dotychczas widziałam tylko jak klęka, ale dawno nie praktykuję, pewnie była ewolucja obyczaju.
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    wikindzy Dumna kobieta stoi na kolanach, czego by przy tym nie robiła xD
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Skrytokret, Dochodziły mnie słuchy, że obecny wódz Watykanu to odważny reformator.
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Mam popieraczy... o matko i córko!

    Jaja jak berety...
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Tekst Mar w koncu na coś się przydał
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    A to akurat fakt... można poznać ludzi. A to już cenne
  • Kieślor 2 miesiące temu
    Grafomanka lubisz lizać stópki łukaszence?
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Kieślor, uwielbiam, masz coś przeciwko?
  • Kieślor 2 miesiące temu
    Grafomanka zmieniasz narrację, a szkoda, już prawie uwierzyłem, że to ty masz rację
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Kieślor, prawie robi wielką różnicę...
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Ten Łukaszenko to ma wzięcie dopiero....
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    że też diabli go nie wezmą...
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Grafomanka Nieodwzajemniona miłość?
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Skrytokret, dlaczego od razu miłość? Kto dzisiaj w miłość wierzy?
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Grafomanka Czyli poszczuł wężem i nie wszedł do jamy?
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Skrytokret, dlaczego? Nie może już, tylko pogaworzyć pozostało?
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Grafomanka Może tylko przy tobie mu nie stawał
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Skrytokret, myślę, że jemu przy żadnej już nie podskoczy... ale nie mów nikomu
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Grafomanka Mogłaś mu córkę podesłać i sprawdzić czy przy młodej dygnął
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Skrytokret, ona nie lubi zużytych podnożków... wdała się w mamę
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Grafomanka Oby nie!
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Skrytokret, nudzić zaczynasz... jak zawsze po jakimś czasie.

    Papatki!
  • Margerita 2 miesiące temu
    SPOKÓJ!!!!!
  • Kieślor 2 miesiące temu
    spadówa, to nie twoje podwórko tylko ogólnodostępna przestrzeń forum opowi, gdzie każdy może pisać co chce i kiedy chce
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Nie krzycz sikso pusta
  • wikindzy 2 miesiące temu
    I z duchem Twoim.
  • Margerita 2 miesiące temu
    MÓJ PROFIL MOJE PODWÓRKO I WYPAD MI STĄD, ALE JUŻ!!!! SAM JESTEŚ PUSTY CHUJ
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Do swojej dupy się tak możesz zwracać
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    😱😱😱 Mar, ostro dajesz czadu!👍👍
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    ZielonoMi Jak tam monster dildo? Światło nie przygasa od poboru prądu?
  • Margerita 2 miesiące temu
    Skrytokret grzeczniej synku lub córeczko grzecznie a teraz do kąta marsz!!!!
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Margerita Puknij się w ten pusty łeb
  • Margerita 2 miesiące temu
    Skrytokret SAM MASZ PUSTY ŁEB
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Margerita I jeszcze do tego masz śmierdzące gacie
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Skrytokret Ale suchar, gratuluję.
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    Mówi mi Karol Strasburger
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Margerita Tak, Mar, nie dawaj się. Przylezie taki i gęga - gę, gę, gę...😉
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Skrytokret Pasuje jak ulał.
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    ZielonoMi Jeszcze jesteś nabrzmiała?
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Skrytokret Oczywiście, durne pytanie.
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    ZielonoMi Spróbuj z facetem kiedyś ;)
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Skrytokret Wolę kobiety.
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    ZielonoMi Czyli brzydka jesteś?
  • Skrytokret 2 miesiące temu
    żartuję, pewnie jesteś piękną kobietą, jak każda na portalu. Spadam spać
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Skrytokret Bardzo. Wręcz straszna, zamykaj więc dobrze okna i drzwi.
  • wikindzy 2 miesiące temu
    ZielonoMi, Facet przebrany za kobietę przejdzie?
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Brzydki.
  • wikindzy 2 miesiące temu
    Jak brzydka kobieta, brzydszy.
  • Margerita 2 miesiące temu
    Skrytokret a ty masz zgniłego chuja fuj śmierdzi on nawet przez monitor
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Margerita 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Margerita I potem się dziwi, że net zanika. Modem skwaśniał. 😅
  • Margerita 2 miesiące temu
    ZielonoMi 😂
  • wikindzy 2 miesiące temu
    ZielonoMi, Zmodernizował się?
  • wikindzy 2 miesiące temu
    ZielonoMi, O podrzucenie tu kilku zdań dla Marg posądzałem Ciebie lub AI, skreślam AI.
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    wikindzy Tu akurat się mylisz, to wyłącznie słowa Mar.
  • wikindzy 2 miesiące temu
    ZielonoMi, Zatem bardzo kreatywna jest w stanach emocji...
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    wikindzy Potrafi być.😁
  • wikindzy 2 miesiące temu
    ZielonoMi, Powinna łapać ten stan kilka razy dziennie i zażywać coś na podtrzymanie.
  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    wikindzy Tak jest.
  • Margerita 2 miesiące temu
    ZielonoMi 😂😂
  • Mak 2 miesiące temu
    Tekst pani Margerity nie do przyjęcia, ale to co pod nim to już obrzydliwość nad obrzydliwościami. Tak nie powinno się rozmawiać nigdzie, a już na pewno nie na portalu literackim. Skandal. Nie wstydzicie się za siebie, za swoje słownictwo? Wiedzcie, że daliście świadectwo o samych sobie. Z takimi osobami nie chcę mieć nic wspólnego. Przeczytajcie to jeszcze raz, a może ujrzycie, co sobą reprezentujecie i nic Was nie tłumaczy. Nieważne kto kogo zaatakował, jesteście sobie równi.
  • Margerita miesiąc temu
    Przepraszam bardzo a to dlaczego mój tekst jest nie do przyjęcia co w nim jest takiego złego no słucham?
  • Mak miesiąc temu
    Margerita widzę, że lubi pani nabijać z czytelnika.
    Wszystko jest w nim nie do przyjęcia. Jest w nim tyle błędów, że przyprawiają o zawrót głowy. Nie zamierzam marnować czasu, by je wytknąć.
  • Margerita miesiąc temu
    Mak początek jest dobrze
  • SwanSong miesiąc temu
    Margerita Nie, nie jest, ale błędów jest tam i tak mniej niż zazwyczaj. Tylko skoro to pisało AI, nie wstyd ci, że piszesz gorzej od komputera? Mogę polecić AI, aby napisał mi historię detektywistyczną i wyjdzie lepsza niż twoja.
  • Margerita miesiąc temu
    SwanSong ZielonoMi powiedziała że mam dobrze
  • SwanSong miesiąc temu
    Margerita Ale nie masz.
  • Margerita miesiąc temu
    SwanSong jak nie mam jak początek mam dobrze bo sprawdzałam na interpunkcja.pl
  • SwanSong miesiąc temu
    Margerita Żaden program nie zastąpi autora. Nie widzisz błędów i myślisz, że program znajdzie je za ciebie? Nie ma szans.
  • Mak miesiąc temu
    Margerita niestety nie.
  • Margerita miesiąc temu
    SwanSong wiem, ale to mi pomaga w stawianiu przecinków
  • czydobrze miesiąc temu
    Margerita

    Zwaliłaś na ZielonoMi i jesteś w porządku?
  • Margerita miesiąc temu
    czydobrze ja tylko powiedziałam że powiedziała że jest początek dobrze
  • SwanSong miesiąc temu
    Margerita Przecinki to nie jedyne błędy. Ty nie widzisz błędów nawet oczywistych. Ile razy czytasz tekst po napisaniu? Ile czasu dajesz mu odleżeć przed publikacją?
  • Szpilka miesiąc temu
    Mak nam strzelił umoralniającą gadkę, tu już taki jeden filozof był, który nie odróżniał bańdziora od ofiary, wychodził z założenia, że ofiara sama sobie winna, skoro pozwala się bić.

    Ty też dałeś świadectwo o sobie, uważam, że masz kręgosłup moralny ulepiony z łajna.
  • Mak miesiąc temu
    Szpilka niestety pani nie ma kręgosłupa moralnego, a łajno wylewa się z pani strumieniami. Ohydne.
  • Szpilka miesiąc temu
    Mak

    Pan też jest ohydny w tej swojej hipokryzji. Dziwne, skoro łajno się strumieniami leje, to co pan tu jeszcze robi, panie nieufajdany łajnem?
  • Mak miesiąc temu
    Szpilka chciałem tu coś opublikować, lubię pisać, w tym roku zdaję maturę z rozszerzonego polskiego, później chciałbym iść na polonistykę. Nie będę jednak tu nic publikować po przeczytaniu pani i pani Grafomanki komentarzy. Nie wszystkich. Wystarczył mi początek Waszej wymiany zdań. Nie jestem masochistą. I dlaczego tak się pani denerwuje, jeśli sama pani to wszystko sprowokowała swoim wulgarnym językiem.
  • Mak 2 miesiące temu
    Administracja powinna zrobić z tym porządek. W takim gnoju słownym nie można przebywać. Żegnam. Uwłaczajcie swojej godności do woli.
  • Akwadar miesiąc temu
    Dobra duszyczka z Ciebie, Maku...
  • Margerita miesiąc temu
    Akwadar witam
  • Akwadar miesiąc temu
    Margerita cześć, Kwiatuszku
  • Margerita miesiąc temu
    Akwadar czy mam dobrze początek?
  • Mak miesiąc temu
    Akwadar duszyczka czy dobra... Nie wiem. Marzę jednak o takim portalu, na którym będzie można wstawiać teksty, rozmawiać o nich w kulturalny sposób, uczyć się z komentarzy, pomagać innym. Na którym nie obrzucą błotem, nie będą używać wulgaryzmów, będzie szczerość, ale nie będzie hejtu czy nieszczerego chwalenia, by ktoś inny się odwdzięczył. To utopia.
  • Akwadar miesiąc temu
    Mak ano utopia, więc po co się żegnać
  • Akwadar miesiąc temu
    Margerita nie bardzo, Kwiatuszku
  • Mak miesiąc temu
    Ano...
    Pozdrawiam.
  • Margerita miesiąc temu
    Akwadar a co mam źle,?
  • czydobrze miesiąc temu
    Margerita

    Prawie wszystko
  • Margerita miesiąc temu
    czydobrze Max, pomimo że sceny są drastyczne, ogląda do końca, po czym chowa do pudełka. Ale to mam dobrze?
  • czydobrze miesiąc temu
    Margerita

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • Margerita miesiąc temu
    czydobrze co w tym jakiego śmiesznego?
  • czydobrze miesiąc temu
    Margerita
    Margerita 19 min. temu
    czydobrze co w tym jakiego śmiesznego?

    źle
  • czydobrze miesiąc temu
    Co w tym takiego śmiesznego?

    dobrze
  • Margerita miesiąc temu
    czydobrze Po powrocie do mieszkania wkłada od razu film do odtwarzacza i siada na kanapie. Na pierwszym video widać nagą kobietę przykutą do drewnianego łóżka.a tu,?
  • SwanSong miesiąc temu
    Margerita I będziesz o każde zdanie pytać? Żałosne.
  • Szpilka miesiąc temu
    Zamiast urządzać połajanki, zacznij działać, panie mądrujący i roszczeniowy, na gotowe każdy by chciał!
    Napisz do admina, przedstaw sytuację, wskaż winnych hejtowania i trollowania, zobaczymy, co wskórasz, zapewne nic, a ja wtedy nawrzucam Ci od nieudaczników (¬_¬ )
  • Mak miesiąc temu
    Szpilka pani tylko umie komuś nawrzucać. Lepiej, aby pani posłuchała moich rad i zachowywała się, jak na kobietę przystało. Każdy, kto przeczyta to, jak pani zwracała się do pani Grafomanki, nie będzie miał wątpliwości, że nie ma pani kultury. Za grosz.
  • Szpilka miesiąc temu
    Mak

    Grafomanka to stara hejterka i trollica, dwa bany już dostała za niewyparzoną gębę, wielu stąd odeszło przez tego wuglarnego babsztyla. Daj SE pan siana z tą pustą gadką.
  • Szpilka miesiąc temu
    Mak

    Aha, zapytaj się jej, czy jest ktoś na portalu, kogo nie wyzwała od śmieci, prostytutek, pijaków itd.
  • Mak miesiąc temu
    Szpilka to proszę się do mnie juz nie zwracać.
  • Mak miesiąc temu
    Szpilka nie zamierzam się nikogo pytać. Wystarczy mi to co powyżej.
  • Szpilka miesiąc temu
    Mak

    Bardzo chętnie, a ja proszę, żeby się nie mieszać i nikogo nie umoralniać, gdy się realiów nie zna.
  • jarrosław miesiąc temu
    Szpilka
    Nie uważasz, że jest to nowe przepoczwarzenie się Martyny?
  • jarrosław miesiąc temu
    Mak
    Więcej obiektywizmu maleńka
  • Szpilka miesiąc temu
    jarrosław

    Nie ma znaczenia, skoro zachowuje się jak cywilizowany człowiek ◉‿◉
  • Mak miesiąc temu
    Szpilka wystarczy wejść na kilka pani komentarzy.
  • Mak miesiąc temu
    jarrosław czytałeś te komentarze?
  • Szpilka miesiąc temu
    Mak

    Niech szanowny Mak wejdzie na komentarze Grafomanki też, poza tym strasznie szanowny Mak tendencyjny, mam rozumieć, że to ja jestem ta zła, a Grafomanka święta?
  • Akwadar miesiąc temu
    Mak a czyje komentarze jeszcze czytałaś? skupiłaś się tylko na tych pod tekstem Kwiatuszka?
  • Szpilka miesiąc temu
    Mak

    Proszę, tu jest początek zadymy i kto kogo stale zaczepia i prowokuje:

    https://www.opowi.pl/poezja-niedzisiejsza-a89810/#comment-835594

    Grafomanka 3 miesiące temu
    Uśmiałam się. Jakie 'piękne i wzniosłe' przykłady do nauki pisania poezji. Tylko brać i na bazie tworzyć.
    Niech kicz nie umiera...
    To zainteresowania ma Szpila... tylko w jedną stronę. Bardzo kobiecą... hahahahaha
  • jarrosław miesiąc temu
    Mak
    Poczytaj sobie pod innymi tekstami komentarze tej kulturki, to pogadamy
  • Mak miesiąc temu
    Akwadar ta wymiana zdań mi wystarczy. Wcześnie też coś mi wpadło w oczy. Tu jest okropnie. Do widzenia, panie Akwadar.
  • Akwadar miesiąc temu
    Mak czemu do widzenia?
  • Mak miesiąc temu
    Szpilka obie panie mnie zniechęciły. Obie. Ale odpowiadam pani, bo ta druga osoba nic.do mnie nie napisała.
  • Mak miesiąc temu
    Akwadar nie podoba mi się tu. Nie tak sobie wyobrażałem portal literacki.
  • Szpilka miesiąc temu
    A jest całe mnóstwo takich zaczepek, zatem to nie tak, że ja sobie wymyślam i komuś ubliżam, bo mam ochotę sponiewierać, ja bez powodu i niewinnych nie poniewieram.
  • Akwadar miesiąc temu
    Mak ale brniesz dalej Maku, chociaż żegnałeś się siedem godzin temu, co Cię tu zatrzymuje?
  • Mak miesiąc temu
    Akwadar odpowiadałem z grzeczności na komentarze. Nie wylogowałem się. Przepraszam, ale teraz już się wyloguję.
  • Akwadar miesiąc temu
    Mak z grzeczności do niekulturalnych?...
    nie trzeba wylogowywać się, aby nie odpowiadać, a poza już pewnymi nieprzyjemnymi komentarzami, może jednak warto byś opublikował tutaj coś.
  • jarrosław miesiąc temu
    Mak
    Miesiąc jesteś i zachowujesz się jak stary user. Jesteś klonem
  • jarrosław miesiąc temu
    Mak
    Pierdolamento tak nam znane maleńka
  • wikindzy miesiąc temu
    Mak, Czy Pan może jest małżonkiem Johnnego? To bardzo miły i kulturalny chłopiec - był podobno, kiedyś, tak się zapowiadał, a przynajmniej można było mieć nadzieję.
  • Margerita miesiąc temu
    Akwadar Po powrocie do mieszkania od razu wkłada film do odtwarzacza i siada na kanapie. Na pierwszym video widać nagą kobietę przykutą do drewnianego łóżka. Czy dobrze?
  • wikindzy miesiąc temu
    Mak, Debilowo? Myśli Pan, że to tutaj, napis na dworcu wskazywał? Możliwe, że to sprawka młodzieży - ten napis, acz... Ważna jest asymilacja.
  • wikindzy miesiąc temu
    Margerita, Mardź załóż bloga i pytaj szerzej.
  • Akwadar miesiąc temu
    Margerita ja to się nie znam za bardzo, inni bardziej są mądre ode mnie
  • wikindzy miesiąc temu
    Mak, Sprawiał wrażenie? Rozczarowuje?
  • Grafomanka miesiąc temu
    Bawicie się? Fajnie. Miło poczytać... I ile domniemań i podejrzeń.
    Przybywa mi klonów... Lubię to, nie ruszę nawet paluszkiem, a tu ukrywam się niby pod facetami... Dobre!
  • wikindzy miesiąc temu
    "tu ukrywam się niby pod facetami..."

    Gang bang? I... - czy dobrze? Niski budżet, czy jest dodatkowa fabuła?
  • Grafomanka miesiąc temu
    wikindzy, fajnie wyszło... Dwuznaczność bywa piękna
  • jarrosław miesiąc temu
    wylogowałaś się z Maka maleńka
  • jarrosław miesiąc temu
    Grafomanka
    Przeżywasz orgazm?
  • wikindzy miesiąc temu
    "Otoczyły nas dzikie bestie, otoczyły nas gończe psy. Otoczyły nas dzikie bestie, otoczyli nas ludzie źli..."
  • wikindzy miesiąc temu
    Zaprowadziliśmy chaos w umyśle Mardź, teraz mogłaby trzasnąć jakieś dzieło na miarę Dziadów, ale gdyby nocą pisała i pojadała po trochu prozaku (teraz pod nazwą handlową fluoksetyna).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania