Miasto-Ogród, Przemarsz Tłumu, Aktywista Lecący Balonem, Sztorm, Tragedia i Dzielnica Przyczep Kempingowych

"Miasto-Ogród, Przemarsz Tłumu, Aktywista Lecący Balonem, Sztorm, Tragedia i Dzielnica Przyczep Kempingowych"

 

Nieduże miasto-ogród, centralno-zachodnia część kontynentu, środek dnia, sierpień 2007.

 

Przez dzielnicę znajdującą się między gwarnym centrum a spokojnymi przedmieściami przeszedł tłum liczący około tysiąc osób. Kilkoro miejscowych spytało ich, skąd przychodzą i do jakiego miejsca zmierzają, a migrujący ludzie odpowiedzieli, że idą ze wschodniej części kontynentu do zachodniej w poszukiwaniu lepszego miejsca do życia, po czym poszli dalej.

 

Ocean, niedaleko zachodnich wybrzeży kontynentu.

 

Tymczasem, od strony oceanu w kierunku zachodnich wybrzeży kontynentu nadlatywał balonem znany i lubiany, pro-ekologiczny aktywista i celebryta, pochodzący z Dalekiego Południowego Zachodu. Na horyzoncie było już widać ląd, kiedy nagle zerwał się silny sztorm i szybko nadeszła trąba powietrzna, która następnie wciągnęła balon w turbulencję po czym rozbiła go o przybrzeżne skały, porośnięte glonami i wodorostami. Spełniła się jedna z najgorszych obaw wielu ludzi z całej północno-zachodniej części planety: skutek katastrofy był niestety śmiertelny.

 

Nieduże miasto-ogród, kilka dni później, wschód słońca.

 

Czworo dobrych znajomych w wieku po dwadzieścia kilka lat, a dokładniej dwóch kolegów i dwie koleżanki, weszło w obszar nietypowej dzielnicy na przedmieściach, składającej się z kilkudziesięciu długich przyczep kempingowych, w mniejszym lub większym stopniu różniących się kolorami. Podeszli do pomarańczowo-złoto-zielono-niebieskiej. Jeden z kolegów powiedział, że ten egzemplarz należał do pro-ekologicznego aktywisty, który kilka dni wcześniej zginął podczas sztormu u zachodnich wybrzeży kontynentu. Następnie otworzył drzwi, a wtedy czworo znajomych weszło do środka i usiadło na kanapach, zastając na miejscu kolejnych swoich dwóch kolegów i dwie koleżanki. Każde z nich miało również po dwadzieścia kilka lat. Jeden z tych, którzy znajdowali się wewnątrz od dłuższego czasu, powiedział wszystkim pozostałym znajomym, że w ostatnich kilku latach zwiedził już kilka przyczep kempingowych należących niegdyś do znanych i lubianych osób, takich jak piosenkarze, instrumentaliści, raperki i malarki.

 

Koniec.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania