Miłość czy zauroczenie ? #1

Właśnie wróciłaś ze szkoły. Jesteś zmęczona, ale nie możesz przestać o nim myśleć. O Maćku, który doszedł niedawno do twojej szkoły i klasy. Od pierwszego dnia, w którym go spotkałaś spodobał Ci się i wiedziałaś, że ma on to coś, czego nie znajdziesz w innym chłopaku. Myślisz, że nie masz u niego żadnych szans, dlatego że każdej dziewczynie z klasy się podoba. Leżysz na łóżku i nie wiesz co ze sobą zrobić. Chciałabyś gdzieś wyjść, lecz nie masz za dużo przyjaciół z którymi chciałabyś podzielić się swoimi uczuciami. Postanowiłaś wejść na facebooka. Nagle zobaczyłaś, że masz jedną wiadomość. Jesteś ciekawa kto mógłby do Ciebie napisać, bo rzadko ktoś pisze. Zaskoczyło i ucieszyło Cię to, ponieważ napisał do Ciebie Maciek. Przywitał się, i zapytał czy też Ci się nudzi, i czy chciałabyś przejść się z nim na spacer. Oczywiście się zgodziłaś, gdyż wtedy tylko o tym marzyłaś. Po 15 minutach przyszedł pod twój dom. Ubrałaś się i szybko poszłaś z nim do pobliskiego parku. Spacerowaliście i rozmawialiście bardzo miło. Po dwóch godzinach spędzonego czasu chciałaś już pójść do domu, ponieważ robiło się ciemno. W tej chwili Maciek nie chciał abyś sama wracała do domu, więc postanowił Cię odprowadzić. Podziękował za mile spędzony czas razem i zaproponował następne spotkanie. Tego dnia byłaś szczęśliwa, jak nigdy dotąd.

 

Mam nadzieję, że opowiadanie Wam się spodobało. Oczywiście będzie więcej części. Opowiadania będę dodawała co kilka dni, jeśli wyrobię się w czasie :) Dziękuję, że mogłam chociaż z Wami podzielić się moim opowiadaniem ;)

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • NataliaO 30.04.2016
    szkoda,że nie rozpisałaś się bardziej zwłaszcza kiedy doszło do spotkania; taka notka Ci wyszła; 3:)
  • Kaśka15 30.04.2016
    Tak, wiem .... W następnej części obiecuję że się bardziej rozpiszę i będzie ciekawsze :)
  • Pan Buczybór 20.11.2016
    To brzmi jak przypominanie ostatnich wydarzeń osobie z amnezją. Pierdolone 0.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania