Poprzednie częściMiłość czy zauroczenie ? #1

Miłość czy zauroczenie ? #2

Następnego dnia ku twojemu zaskoczeniu ujrzałaś Maćka przed swoim łóżkiem. Zastanawiałaś się jak mógł wejść do Twojego pokoju, ale dla Ciebie to nie było najważniejsze gdyż sam jego widok Cię uszczęśliwił. Zaczęliście rozmawiać:

-Hej-przywitał się Maciek

-Heej ...

-Pomyślałam, że przyjdę po Ciebie i razem pójdziemy do szkoły. Chyba nie jesteś z tego powodu na mnie zła ?

-Nie jestem zła, w sumie to mogę pójść :)

-Mam takie pytanie .... Masz chłopaka ?

-Nie

-Żartujesz tak piękna dziewczyna jak Ty niema chłopaka ?!

-Ja ?! Piękna ?! To ty chyba ze mnie w tej chwili żartujesz ...

-No ja mówię prawde, nie żartuję.

-No mam nadzieję że nie żartujesz ... Niemam chłopaka, ponieważ kocham się od dawna w takim chłopaku.

-Aa w jakim jeśli można wiedzieć ?

-W TOBIE ! <3

-No wiesz ... może mi nie uwierzysz ale ja w Tobie też ! <3

Łzy płynęły Ci z radości.Czułaś się jak byś była w jakimś romantycznym filmie. Maciek mocno Cię przytulił i pocałował. Byliście ze sobą bardzo szczęśliwi do czasu, gdy poznałaś swoją nową przyjaciółkę-Natalię. Była ona bardzo atrakcyjną osobą. Chłopacy uganiali się za nią, ale nie myślałaś, że jest zdolna do tego, aby poderwać Twojego chłopaka. Po jakimś czasie Twój chłopak zaprzyjaźnił się z Natalią i zaczął lepiej dogadywać się z nią i spędzać więcej czasu niż z z Tobą. Czułaś się odrzucona. Przy kolejnym spotkaniu pokłóciliście się Chodziło o Natalię ... Maciek zaczął Ci nie odpisywać na sm-sy i ignorować w szkole. Lekcje się skończyły więc zamierzałaś pójść do domu. Przypadkiem, idąc ze szkoły zobaczyłaś całujących się razem-Natalię i Maćka. Podeszłaś do nich, spojrzałaś mu w oczy, i odbiegłaś z płaczem.

 

Proszę o ocenianie tego opowiadania w komentarzach

Następne częściMiłość czy zauroczenie ? #3

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (44)

  • nagisa-chan 01.05.2016
    Sorki dałam 1 ponieważ o wiele za wczesny rozwój akcji 0.0 i dałaś emotki w dialogach zamiast opisać uśmiech nikt nie jest tak bezpośredni może żeraniu jak pisze ją twoja rówieśniczka xD
  • nagisa-chan 01.05.2016
    Zerknij*
  • Kaśka15 02.05.2016
    Aaa ...
  • Haru 02.05.2016
    Nawet moja 12-letnia siostra pisze lepiej.
    CO SIĘ OSTATNIO DZIEJE Z OPOWI? Chwilowo wygląda jak pamiętniki niedorośniętych nastolatek, które przez zatracenie się w portalach społecznościowych, zapomniały, że emocje to nie emotikony, a opowiadania to nie fragment facebook'owego czatu (zresztą bardzo ubogiej i żałosnej konwersacji, nawet jak na internet).
    Ech...
  • Kociara 02.05.2016
    Haru spokojnie bo się dziewczyna załamie, nie wszyscy są świetni w pisaniu, może chciała po prostu sprawdzić jak ją ocenimy :)
  • nagisa-chan 02.05.2016
    Kociara stu procentowa zgoda ^w^
  • Haru 02.05.2016
    Kociara Ugh, przepraszam, tu nie chodzi o to, czy ktoś ma talent, czy nie... Tylko o tą płytkość opowiadań!
    Ale okej. Będę milczeć, nie chcę sprawić nikomu przykrości, naprawdę. Tylko krew się we mnie gotuje. ;-;
  • Kociara 02.05.2016
    Haru nie wszyscy są zdolni do jakiś wielkich myśli które zawierają później w opowiadaniach czy w wierszach
  • Haru, myślę że jednak przesadzasz. Może po prostu nie wiesz jak czytać to opowiadanie i swoją frustrację przelewasz w komentarzach? Ewidentnie widać że dziewczyna dostosowywuje się do oczekiwań współczesnego świata, nikt nie ma teraz czasu na czytanie. Dlatego ważne jest - krótko a tresciwie. Tu to znajdujemy. Dodatkowo zobrazowanie emocji za pomocą emotikonek- cudownie! Widać tu inspiracje modernizmem i stosowanie graficznej strony utworu do przekazania czegoś.
  • Haru 02.05.2016
    Resonderoporopacja ACH TA WSPÓŁCZESNA LITERATURA! XD
    Masz rację, Resonderoporopacjo. Być może nie dorosłam jeszcze do tego rodzaju sztuki...
  • 60secondsToDie 02.05.2016
    Aha, to ja być może nie dorosłam jeszcze do tego wymiaru gównianego gówna :)
  • Johnny2x4 02.05.2016
    Haha :D
  • 60secondsToDie gówniane gówno też może być piękne, ostatnio pojawił się tu taki utwór. Niestety 'miłość czy zauroczenie' nie jest nawet powiedziałabym na poziomie kupy w moim odczuciu
  • Johnny2x4 02.05.2016
    Resonderoporopacja Piękne :D
  • DarthNatala 02.05.2016
    Taa.. Przykre ale prawdziwe. Nawet ja przy tym czuje mistrzem pióra.
  • 60secondsToDie 02.05.2016
    Powiem tyle, że to beznadziejne, żałosne i jest takich opowiadań wiele. Ogrom blogów, śmietniska na Wattpadzie. Nuda, bardzo przewidywalne.
    Bez pozdrowień, teraz możecie mnie linczować za brak wyrozumiałości, och ach.
  • Neurotyk 02.05.2016
    Nikt linczowal nie będzie, och, ach:)
  • 60secondsToDie 02.05.2016
    Obojętne mi to, och ach
  • Nuncjusz 02.05.2016
    To Magda już chyba lepiej pisze
  • Jaka Magda?
  • Johnny2x4 02.05.2016
    Żebyś wiedział :P A to wyczyn.
  • Johnny2x4 02.05.2016
    Resonderoporopacja Sławna pisarska z Opowi. Autorka bestsellera "Życie Marii" oraz "Marii przygoda z tańcem".
  • Johnny2x4 O NIE XDDDDD
  • Johnny2x4 "Kocham Kubę tak samo długo, jak on mnie, ale nigdy się o tym nie dowie. Wiem jedno, że nie pozwolę na to aby poszedł siedzieć. Za coś czego nie zrobił, a prawdziwy sprawca będzie chodził na wolności" - naprawdę nie widzisz w tym potencjału? Z tego może rozwinąć się niesamowita opowieść!
  • Haru 02.05.2016
    Johnny2x4 Aktualne bestsellery są właśnie na podobnym poziomie, więc nawet trafiłeś z tym określeniem :(
  • Johnny2x4 02.05.2016
    Resonderoporopacja Materiał na literackiego Nobla :D
  • Johnny2x4 02.05.2016
    Resonderoporopacja Materiał na literackiego Nobla :D
  • Johnny2x4 02.05.2016
    Ale są też ludzie pokroju Neurotyka, którzy piszą dla wymagających czytelników. Polecam :)
  • Johnny2x4 02.05.2016
    Johnny2x4 Dubel :P
  • Neurotyk 02.05.2016
    Johnny2x4, zostałem przywołany do tablicy :) Kaśka - nie słuchaj, wcale nie piszę dobrze, jestem na poły grafomanem, jak większość tutaj WIELKICH pisarzy i poetów :)
  • Neurotyk, ale twoje utwory są w jakiś sposób wartościowe (nie mówię, że wszystkie, bo tak się nie da raczej - wiadomo każdemu pasuje co innego, poza tym wszystkich nie czytałam) , a nie ze odnosi się wrażenie, że ktoś napisał parę zdań od tak, w ogóle się do tego nie przekładając i wrzucił na stronę żeby tylko mieć atencję.
  • Neurotyk 02.05.2016
    Resonderoporopacja, zgodzę się :)
  • Kaśka15 03.05.2016
    Dobraa ... Wiecie co ?!? Skończcie z tymi hejtami ... W dupie mam wasze hejty, ciekawe jak wy byście sie czuli gdyby ktoś wam w taki sposób komentował ale ok nie jestem z tego powodu obrażona ale jest mi przykro bo w końcu mieliście oceniać ...... ;( Przygotowałam już 5 innych części, ale widze że nikomu nie podobają się moje opowiadania i to niema sensu pokazywanie ich i złym pomysłem było komuś wogule się nimi dzielić .....
  • 60secondsToDie 03.05.2016
    Jesteś żałosna. Mażesz się, bo ktoś nie pochwala twoich gówno wartych wypocin. Piszesz dla siebie, czy dla ludzi? Jak dla ludzi, to rzeczywiście nie powinnaś się niczym dzielić, bo zawsze będzie ktoś, kto uzna twoje dzieła za sztampowy szlam. NIKT cię tu nie zatrzymuje. Idziesz? Okej. Zostajesz? Też okej.
  • Robert. M 03.05.2016
    Jakby to było tuzinkowe to nikt by nie komentował. Takie jest moje zdanie. Ciekawi mnie czy zrobi mu na złość i sama poszuka swej połówki czy też powalczy o swego chłopaka. Bo trzeciej opcji nie ma?
  • 60secondsToDie 03.05.2016
    Może też pierdolić życie, zostać lesbą i wyjechać w Bieszczady.
  • Kaśka15 03.05.2016
    ........
  • 60secondsToDie 04.05.2016
    XDDDDDD
  • Neurotyk 03.05.2016
    Kaśka15, nie przejmuj się, tylko pisz jak najwięcej, wstaw kolejne części, a ja ocenię jak piszesz :)
  • Kaśka15 03.05.2016
    Chyba nie warto ...
  • Neurotyk 03.05.2016
    Kaśka15, zawsze warto :) Nigdy nie poddawaj się, opowi jest dla wszystkich, także dla Ciebie. To nie jest miejsce tylko dla tych, co już coś umieją, albo im się tak wydaje (jak mi), ale też dla tych, którzy dopiero się uczą. Nie przejmuj się niekonstruktywną krytyką. Ja czekam na kolejne części, a niedługo Ci naskrobię komentarz do tej :)
  • Neurotyk 03.05.2016
    Gdzieniegdzie brakuje przecinków, ale w kilku miejscach są prawidłowo postawione, co o tobie dobrze świadczy. Dialog napisany sprawnie, jakieś literówki, niedociągnięcia, czy drobne potknięcia do poprawy. Tworzysz logiczne zdania. Raz pojedyncze, raz złożone. Mają sens. Nie jesteś najgorsza, nie daj sobie wmówić.
    Treść prosta, infantylna – tak. Ale po to publikujesz, aby rozwijać się, taką mam nadzieję.

    Śmiało zamieszczaj kolejne. Nie ma się czego bać :)
  • Kaśka15 04.05.2016
    Po co ?! Przecież ewidentnie widać, że większości ludzi nie podobają się te opowiadania. Mają racje, co niektórzy, że takich opowiadań jest wiele, a ja nie będę udawać jakieś wielkiej pisarki, którą nie jestem i nigdy nie będę ... Ale może masz rację. Wstawię kolejne opowiadanie.
  • Pan Buczybór 20.11.2016
    "Pomyślałam" To Maciej jest kobietą. Uuu... Robi się gorąco. 1

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania