Poprzednie częściMiłosne rany -Początek

Miłosne rany -sekrety siostry

Obudziłam się w szpitalu.Nagle zaczęłam się krztusić krwią.To było straszne.Szybko lekarze zrobili mi badania i stwierdzili że mam zmiażdżone płuco.

Obok leżała moja siostra która miała tylko siniaki (tak tylko wyglądała z zewnątrz ale już powoli umierała) i mama która miała złamane nogi.Sylvia zaczęła nagle mówić (ledwo co):

-Matko żegnam cię.Chloe żegnam.

Zaczęłam płakać.Nie tak jak zawsze tylko jakby mnie ktoś torturował i powiedziałam:

-Nie!!!To nie prawda !!!

Mama nic.Kompletnie nic.Jakby nic ją to nie obchodziło.Patrzyła tylko na kroplówkę koło szpitalnego łóżka.Sylvia dodała:

-Nie znacie mnie.Byłam lesbijką.Ten ostatni rok w Nowym Jorku zaatakowali mnie jacyś mężczyźni i mnie przytrzymali.Uratowała mnie moja partnerka Janett która umarła na raka płuc.Odchodzę do niej.Żegnam.

Po tych słowach Sylvia umarła.Ja,ryczałam i nie spałam trzy dni przez to mój stan zagrażał mojemu życiu.Matka nic.Pewnej nocy zasnęłam a rano mamy nie było....

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Szalokapel 11.04.2017
    Po kropce, przecinku itp. SPACJA
    Po myślniku SPACJA
    Przed "że" PRZECINEK - to podstawa polskiej interpunkcji.
    Przed "który" PRZECINEK
    Przed "ale" PRZECINEK
    Generalnie na górze wypisałam podstawy. Błędów stylistycznych, czy też interpunkcyjnych jest od groma! Tekst nie wpisuje się w jakiekolwiek ramy estetyczne. Wypada bardzo słabo. Wydaje mi się, iż za bardzo skupiłaś się na tym, by czytelnika skruszyć. Na początku dąż do tego, aby z osobą czytającą nawiązać więź. Ćwicz styl, bo to podstawa. Zwolnij z akcją. Spróbuj przeżywać, to co piszesz. Postaw się w sytuacji bohaterki. Nie wystarczy napisać: "Ja ryczałam i nie spałam trzy dni", nie tak wzbudza się współczucie. Opisuj emocje, stosuj metafory, jednymi słowy - urozmaić swój warsztat. Czytaj książki, byś mogła w jakiś sposób kształcić się. Myślisz, że tak wyglądałaby rozmowa pożegnalna? Nie, nie i nie. Wczuj się w opowiadanie, skup się na zupełnie innych rzeczach niż dotychczas. Dodaj opisy sal, wygląd kobiet i tak dalej. Samo dodanie: "Łzy płynęły strumieniami, zostawiając po sobie mokre smugi" w jakiś sposób ułatwia Nam zobrazowanie tego, co chciałaś stworzyć. Pozdrawiam. Ano, dwie gwiazdki.
  • Pan Buczybór 11.04.2017
    Miałem to napisać. Dodam jeszcze, że warto by było jakbyś przeczytała jakieś teksty Szalokapel. Ona jest naprawdę dobra w takich klimatach i możesz się czegoś nauczyć.
  • Taka sobie Pati 11.04.2017
    Pan Buczybór Dzięki
  • Szalokapel 11.04.2017
    Pan Buczybór, o kurcze! Zdziwiłeś mnie! Dziękuję Ci bardzo.
  • Taka sobie Pati 11.04.2017
    Niestety wolę rozprawki itp.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania