Minecraft: Płyta 11

Jestem początkującym graczem. Właśnie idę do kopalni.

Kopię już cztery godziny. znalazłem jakieś 4 szmaragdy i 15 diamentów oraz 40 rud żelaza i 5 rud złota. Mam jeszcze 4 stacki węgla. Wiem tylko że w3giel jest po to by rozpalać w piecu. Reszta nie wiem po co jest, a teraz dokładnie teraz wracam do domu. Mój dom jest łącznikiem tunelów mojej kopalni. Mam tylko 1 małą slrzynkę i 1 piec.

Już wróciłem. Ktoś dzwoni mi do drzwi domu w realu. Wreszcie! Jest mój poradnik dla początkującego. Odwracam się do tunelu którym przed chwilą szłem i widze postać. Wyłączam save i patrze czy nie jestem na multiplayerze, nie jestem. Wchodzę jeszcze raz. Ciągle mnie goni. Uciekam po drodze przeglądając poradnik. Widzę ją prz

 

 

Można usłyszeć utwór do tego po połączeniu nagrania z płyty 11 i 13.

Jest to opis dziennikowy innego gracza.

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Karo 22.02.2016
    1) błędy interpunkcyjne.
    2) błędy gratyczne,
    3) nudne i nic nie znaczące opowiadanie.
    4) nie dokończyłeś ostatniego zdania na końcu ;)
    Dam ci na " zachętę" 2
    P.S. przeczytaj to sobie na głos, a wyłapiesz wszelkie błędy ;) dziękuję, dobranoc.
  • elenawest 22.02.2016
    "Jestem początkującym graczem. Właśnie idę do kopalni.
    Kopię już cztery godziny. znalazłem(Znalazłem) jakieś 4(cztery) szmaragdy i 15(piętnaście) diamentów oraz 40(czterdzieści) rud żelaza i 5(pięć) rud złota. Mam jeszcze 4(cztery) stacki węgla. Wiem tylko(,) że w3giel(węgiel) jest po to(,) by rozpalać w piecu. Reszta nie wiem po co jest, a teraz dokładnie teraz(powtórzenie-zlikwiduj) wracam do domu. Mój dom jest łącznikiem tunelów mojej kopalni. Mam tylko 1(jedną) małą slrzynkę(skrzynkę) i 1(jeden) piec.
    Już wróciłem. Ktoś dzwoni mi do drzwi domu w realu. Wreszcie! Jest mój poradnik dla początkującego. Odwracam się do tunelu(,) którym przed chwilą szłem(szedłem) i widze(widzę) postać. Wyłączam save i patrze(patrzę) czy nie jestem na multiplayerze,(? Nie, nie jestem) nie jestem. Wchodzę jeszcze raz. Ciągle mnie goni. Uciekam(,) po drodze przeglądając poradnik. Widzę ją prz(prz? Przy? Coś ci ucięło)


    Można usłyszeć utwór do tego po połączeniu nagrania z płyty 11 i 13.(jedenaście i trzynaście)
    Jest to opis dziennikowy innego gracza."
    Namieszane jest tu tak okropnie, że kurczę, choć się starałam, to nie bardzo wiem co tu chciałeś opisać. A tak naprawdę nawet nie ty, tylko inna osoba, skoro sam napisałeś, że to kogoś innego... Zostawiam 1
  • Karo 22.02.2016
    Elena czemu wypisałaś mu błędy :( pisałaś mu rozwiązanie na tacy, a jak tutaj widzisz - to mu nie zależy. Sam powinien je wyłapać i po pracować nad tym :)
  • elenawest 22.02.2016
    Karo sorki, się zapomniałam. Mea kulpa, więcej nie będę
  • RafasXD 22.02.2016
    Pisałem na tablecie
  • Khartus 22.02.2016
    http://www.opowi.pl/pewnej-nocy-w-paryzu-rozdzial-1-a13556/ stary, nie żeby coś, ale pisałem z telefonu. Zobacz jak bardzo różni się interpunkcja itd.
  • elenawest 22.02.2016
    Khartus no wpadłeś niemal na ten sam pomysł co ja :-P ja swoje dzisiejsze teksty też z telefonu pisałam.
  • Khartus 22.02.2016
    elenawest moje WSZYSTKIE teksty, nawet te ze starego konta EL GUARDIA były pisane z telefonu.
  • elenawest 22.02.2016
    Khartus no i się tam wielu błędów nie dopatrzyłam ;-) wiadomo, każdy je robi, no ale nie tak nagminnie
  • Khartus 22.02.2016
    Polecam aplikację Spell Checker na androida. Wyłapuje literówki, niepotrzebne spacje, zbędne słowa np. Był bardziej wyższy - Był wyższy ( taki bład na szybko wymyśliłem ) oraz interpunkcja, choć co do przecinków to nie brałbym tej apki aż tak doslownie. Kilka razy mnie zmyliła.
  • elenawest 22.02.2016
    Khartus ja używam ze strony languagetool.org i też jest spoko :-) a neta mam w komórce, więc idzie łatwo ;-)
  • Khartus 22.02.2016
    A tak na marginesie. Jeśli to serio jakiegoś gracza, to szczerze mówię "debil". Grywałem w MC i wyrabiałem więcej niż on przez 4 godziny.
  • elenawest 22.02.2016
    Khartus nigdy w to nie grałam, więc się nie wypowiem...
  • Karo 22.02.2016
    P.S. Jeśli chciałeś specjalnie urwać tekst na koniec, to daj trzy kropki ;) prz...
  • detektyw prawdy 23.10.2016
    ciekawa iterpretacja tej plyty, dam nawet 4, bo troche jestem w temacie (grywam w minecrafta, i rowniezciekawi mnie ta plyta)
    ale wedlug mnie, goscia zabily jedynie zwykle wilki, choc i tak dziwne, bo wilki gryza tylko wtedy gdy sie je uderzy (?)
    a enderman bylby za daleko, zeby go zabic
    Jestem ciekaw czemu nadal Jeb albo Notch nie powiedzieli o co chodzi
  • detektyw prawdy 23.10.2016
    interpretacja roxMB jest ciekawa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania