Moim weekendowym zwycięzcą zostaje

Witajcie kochani !

Od sierpnia zwiedzam najskrytsze zakamarki internetu w poszukiwaniu ciekawych opowiadań na blogach, forach a od sześciu dni (więc prawie tygodnia) czytam wasze opowiadania oraz serie na Opowi.pl. Chyba jeszcze nigdy nie rozpocząłem tylu historii na raz jednak podoba mi się ta zabawa.

 

Kogo tutaj spotkałem ? Wampiry, czarownice, wilkołaki, rycerze... to muszę przyznać jeśli chodzi o fantasy jest tutaj z czego wybierać. Osobiście jestem fanem fantastyki dlatego chętnie czytam opowiadania, które mają w sobie coś nie z tego świata. I przyznam natknąłem się tutaj na parę dobrych opowieści fantasy ale gniotów też nie brakuję.

"Gnioty ? Sam jesteś gniot! Znalazł się znawca za dwa grosze" - ciekawe ilu z was właśnie tak o mnie pomyślało ;)(są dobrzy, lepsi i najlepsi)

Paru użytkowniczką nie spodobały się moje komentarze ale cóż - mam nadzieje, że was nie zniechęciłem.

 

Jeśli pozwolicie parę utworów fantasy ocenię dogłębniej innym razem (pod przeczytanymi przez mnie tekstami znajdziecie zazwyczaj moje krótkie komentarze).

 

Tekst, który najbardziej mnie poruszył ze wszystkich dotychczas przeczytanych należy do użytkownika Monia999.

Jest to krótka historia warta poświęcenia tych paru minut. http://www.opowi.pl/moj-aniol-a236/

Każdy użytkownik portalu powinien ją przeczytać i ocenić, autorka naprawdę się postarała.

 

Co ja czułem czytając opowiadanie "Mój anioł"? Z początku ciężko się wczuć, dopiero po 4 akapicie człowiek się wkręca. Opis przeżyć wewnętrznych głównej bohaterki świetny (chodź nie fenomenalny - nigdy nie spoczywamy na laurach).

 

Nie jest to najlepsza "Love Story" jaką w życiu czytałem jednak najlepsza na jaką tutaj znalazłem.

 

odsyłam do http://www.opowi.pl/moj-aniol-a236/

Pozdrawiam ekler

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Daniel 13.08.2014
    Jutro przeczytam z samego rana. Dzisiaj mi się już nie chce.
  • Monia999 13.08.2014
    Dziękuję, jednak chyba nie zasługuję na to zwycięstwo.
  • Tynina 13.08.2014
    Mi tam się podobało ;)
  • Julia 13.08.2014
    zasługujesz! moim zdaniem świetne opowiadanie
  • Ekler 13.08.2014
    Nie ma za co dziękować - to tylko moja opinia ; ) chociaż mam nadzieję, że każdy kto za moją namową przeczyta podzieli się także swoją. To było naprawdę dobre opowiadanie.

    Zapomniałem dodać ! Jest tutaj tyle serii, że chciałbym się zapoznać ze wszystkimi a potem chciałbym je też ocenić. (serie traktuję inaczej niż opowiadania). Nie chciałbym żadnego pominąć żeby nie przeoczyć perełki ;)

    Mam nadzieję, że znajdzie się paru ciekawskich, którzy będą śledzić moje wpisy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania