Średnia ocena: 2.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Kocwiaczek 29.02.2020
    To samo tyczy się

    to na razie - bez jak

    nie uznają - zamiast nie uważają

    za potężniejszych

    np. chociaż lepiej całe na przykład

    niebezpieczna. To samo robią wiedźmy.

    są też ludzie

    itp - za dużo skrótów. Pomiń lub zamień.

    Zdanie od a porównując jest niezrozumiałe. Wyjaśnij o co chodzi.

    Prawdax2

    jak brzmi prawda - co jest prawdą

    ///

    Nie stresuj się. Nie ma czym. Dajesz jednak zbyt mało by można było się połapać co chcesz dać. Dużo informacji ale suchych i o niczym. Daj coś czego można by się było uczepić. Jakiegoś bohatera, a nie tylko suche fakty o świecie, w którym jest wszystko ale nie wiadomo co dokładnie Ani o czym będzie historia. Daj nam coś konkretnego:) Rzuć mięsem;)
  • Kamika 29.02.2020
    Rozumiem :D i bardzo dziękuje :D
  • Shogun 29.02.2020
    Cóż, dość chaotycznie napisany tekst. Informacje rzucone jak z automatu. Jest o czymś, ale nie wiadomo o czym (przynajmniej na razie), ale może to rzeczywiście przez stres. Co do tego, to nie ma co się bać. Wrzucasz tekst, i niech się dzieje wola nieba :D. Przyjmuj pochwały, przyjmuj krytykę (zwłaszcza krytykę), a to z pewnością Ci pomoże (wiem sam po sobie :D) Tyle ode mnie. Czekam na pierwszy rozdział, aby móc ocenić coś bardziej konkretnego.
    Pozdrawiam ;).
  • Kamika 29.02.2020
    Dziękuję bardzo za podpowiedź :D postaram się pisać lepiej
  • Shogun 29.02.2020
    Kamika najprostszą drogą, aby pisać lepiej, to po prostu pisać, tak więc pisz i dziel się z nami swoimi historiami :D
  • Kamika 04.03.2020
    Shogun Rozumiem, niestety nie jest to dla mnie proste :D Ale nie poddam się i będę pisać ;)
  • DEMONul1234 29.02.2020
    Przecinki w trochę nieodpowiednich miejscach, powtarzający się wyraz "ludzi".
    Co do treści to trudno tu cokolwiek napisać, jest to fragment urwany z nie wiadomo czego.
    To twoje pierwsze opowiadanie, więc nie zostawiam oceny...Może gdybyś rozpisała to i wcisnęła w jakąś rozbudowaną historię...Mam nadzieję, że ten chłodny niczym lody w letni dzień komentarz nie zniechęci cię do dalszego pisania. "Początki są zawsze trudne", ważne aby pisać to, co kochamy :-) Powodzonka.
  • Kamika 29.02.2020
    Dziękuję bardzo
  • Bajkopisarz 29.02.2020
    „ludzi. Niestety większa populacja jest zwyczajnych ludzi,:
    2 x ludzi
    Jeśli piszesz „niestety” to należałoby to zaraz podeprzeć argumentem, bo właściwie dlaczego niestety? Niby dalej piszesz o bezbronnych istotach, ale na tyle daleko i w nowym akapicie, że to bardziej echo niż wyjaśnienie. Powinien być to ciąg logiczny.
    „Niektórzy nie uważają czegoś takiego jak "neutralność"”
    Nie uważają za co? Brakuje dopełnienia.
    „magowie, czarnoksiężnicy, wiedźmy oraz czarodzieje”
    Bardzo fajnie, ze wyjaśniasz różnice między nimi, tu bym nawet radził wytłumaczyć ciut dokładniej.
    „Niestety niektóre opowiadają o danej postaci, lecz jest przedstawiana w różny sposób.”
    Zbyt zawiłe, można prościej: Niektóre opowiadają o tej samej postaci, lecz z różnych perspektyw.

    Nieco za bardzo chaotyczny ten wstęp, za szybkie przechodzenie do rzeczy. Taki konspekt. Pobaw się słowem, zbuduj atmosferę, skup uwagę czytelnika na jakimś szczególe.
  • Kamika 29.02.2020
    Dziękuję bardzo za podpowiedź :D
  • Pontàrú 08.03.2020
    Witam po raz pierwszy. Ode mnie czwóreczka choć należało by jeszcze sporo poprawić. Ogólnie podoba mi się klimat a wstęp mnie zainteresował oraz widzę, że możesz się bardzo dobrze rozwinąć. Na razie przemawia po prostu brak doświadczenia i rozpisania. Zobaczę jak tam idą kolejne rozdziały i mam nadzieję, że na tej stronie nauczysz się jak rozwijać swój styl.
    Tekst jest trochę chaotyczny. Ogólnie widzę możliwość rozwoju. Do zobaczenia pod kolejnymi tekstami ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania