Nie przejmuj

Zanim znowu zaczniecie pisać, że fuu kolejny tekst o miłości. Ogarnij się dzieciaku. To już minęło. Nie rozczulaj się nad sobą jak pizda. Nie potrafisz pisać czegoś innego? Zacznij pisać wesołe teksty. To przeczytaj to co mam do powiedzenia. Z miesiac temu napisała do mnie była dziewczyna, która mówiła, że chce do mnie wrócić. Bardzo ją kochałem i w to uwierzyłem. Spotkałem się z nią tydzień temu. Ona miała chłopaka, ale go zostawiła bo niby czuli do siebie braterską miłość. Spotkałem się z nią i wtedy wiedziałem, że ją kocham. Pisaliśmy ze sobą. Co dzisiaj mi napisała? Że ciągle jest z swoim chłopakiem, a na mnie zrobiła eksperyment bo chciała zobaczyć moją reakcję. Więc tak kurwa będe mówił, że dziewczyny to suki bo bawią się moimi uczuciami. Tam będę kurwa pisał o jebanej miłości bo jej nienawidzę. Tak kurwa będę się nad sobą użalał bo nie wytrzymuję. Tak kurwa kiedyś osiągnę wiele bo zaczynam mieć to wszystko w dupie. Dziękuję za wysłuchanie. Następnym razem pomyśl zanim napiszecie kolejny komentarz, że mam się ogarnąć.

 

 

Nie przejmuj się mną. Wszystko co ukazuję jest kłamstwem.

Zamykam dzisiaj swe usta. Kładę się na ziemi spoglądając na nocne niebo.

Zamyślony spędzam na tym świecie swe życie. Czekam na dzień, który nie nadchodzi.

 

Marzę o locie ku niebu. Niech ciemność nocy zabierze mnie w górę.

Wznoszę się na swych skrzydłach. Słowa dodają mi sił.

Już dotykam krańca nieba. Spoglądam w dół na tą ziemię.

 

Piękna chwila niech trwa. Gwiazda na wyciągnięcie ręki.

Już prawie chwytam ją. Me skrzydła znikają po tych słowach.

Spadam w dół. Tylko moje łzy szybują ku górze.

 

Witam wielkim bólem ziemię. Wtulony w nią zaczynam płakać.

Niech świat przeminie. Powoli umieram w piachu.

Staram się lecieć lecz utraciłem skrzydła. Wszystko zaczyna spadać w dół.

 

Dookoła świat płonie. Wielka wojna, która zniszczyła mnie.

Nigdy nie znałem prawdy. Uczuć dla ciebie nie posiadam.

Uwierzyłem w wszystkie twoje słowa. Teraz leżę na ziemi umierając.

Następne częściNie przejmuj #2

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Panna Weronika 25.10.2015
    Wzruszające :)
  • KrwawiącaDusza 25.10.2015
    Szczere, prawdziwe i tego się trzymaj. Miej w dupie zdanie innych, jak im nie pasuje niech nie czytają! 5 Dawid
  • ausek 25.10.2015
    Jak powyżej! Pozdrawiam :)
  • elenawest 25.10.2015
    Ode mnie 5 ;-) trzymaj się, będzie dobrze
  • Julka2001 28.03.2016
    Wyczulam bardzo przykry nastroj no oczywiscie teraz widze jest wiele pozytywniej,oby tak dalej, 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania