Niebieski Wilk (Prolog)

Legenda powiada, że od bardzo dawna światem rządzili dwaj bracia, którzy żyli w zgodzie i harmonii. Wilk nieba i światła zwał się Tristan, a drugi - Wilk podziemi i ciemności miał na imię Uran.

Niestety pewnego dnia bracia późnym wieczorem poszli na długi spacer, gdy szli ścieżką nagle zobaczyli piękną wilczycę, która zwała się Selenia. Oboje zakochali się w niej od pierwszego wejrzenia, natomiast ona była oddana tylko i wyłącznie Tristanowi. Kiedy Uran się o tym dowiedział popadł w niewybaczalny szał.

Parę miesięcy później Wilk ciemności, zaraz następnego dnia po dostaniu zaproszenia na ich ślub, poszedł do komnaty swego brata i zaczął się kłócić.

Od tego dnia nad światem zapanował chaos i nieład, smutek i strach. Roznosiły się najgorsze choroby i zarazy, nie było co jeść, a najrozmaitsze gatunki roślin ginęły. Spełniały się najgorsze sny wilków.

Jednak była jeszcze nadzieja, ponieważ któregoś dnia ma przyjść na świat niebieski wilczek, który ma przywrócić światu równowagę i chęć życia, a między wilkami miał nastać pokój.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • konni 09.05.2016
    Super, czekam na wiecej.
  • FoxyTheRoxy 22.05.2016
    Niezłe,nawet mi się podoba :3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania