Poprzednie częściNiebieski Wilk (Prolog)
Pokaż listęUkryj listę

Niebieski Wilk - Rozdział 1 - Narodziny Angel

- Lekarz! Lekarz! Gdzie jest jakiś lekarz! - roznosił się głos władcy po całym zamku.

Podbiegł do niego strażnik i odpowiedział, że jest już w drodze, będzie za niedługo. Zniecierpliwiony Tristan kroczył tam i z powrotem martwiąc się o żonę. Po paru minutach lekarz dojechał na miejsce. Z hukiem wpadł do pokoju Seleni. Wielki król czekał na korytarzu.

Minęła prawie godzina, z pokoju wydobywał się tylko wrzask i płacz Seleni, nagle ucichło, Tristana to zaniepokoiło, gdy nareszcie usłyszał płacz małego dziecka. Wyszedł z tamtą lekarz i powiedział, że to dziewczynka a jego praca na tym się dzisiaj zakończyła. Uradowany władca wszedł powoli do pokoju i pierwsze co ujrzał to malutkie, białe wilczątko.

Selenia powiedziała, że nazwiemy ją Angel, ponieważ była tak śliczna jak aniołek lecz rodzice nie wiedzieli, że ona jest od nich o wiele silniejsza. To się ukazywało kolejnych latach, a rodzice dalej tego nie widzieli, byli ślepi ponieważ zapatrzeni na jej urodę i wdzięk nie dostrzegali co się dzieje wewnątrz niej. Uczyli ją dobrych manier i jak zachować się wobec poddanych. I tak właśnie z czasem wyrosła na przepiękną i dobrą księżniczkę.

To właśnie wtedy ujrzała swą prawdziwą moc ale nikomu o niej nie mówiła prócz jednej osoby.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Ginny 10.06.2016
    ona jest wilkiem, i rodzice nie widzą żadnego problemu?
  • Konikowa 10.06.2016
    Jak chcesz to przeczytaj prolog ponieważ jest
  • Wika881 10.06.2016
    Tristan po prostu kocham to imię
  • Wika881 10.06.2016
    Oczywiście czekam na więcej ^^
  • Stern 10.06.2016
    Fajne, tylko czy jej rodzice to też wilki? Czy tylko ona jest wilkiem?
  • Konikowa 11.06.2016
    Tak wszyscy w tym opowiadaniu to wilki. Jest poprzędnia czę prolog
  • muuunie 15.06.2016
    Super. Podoba mi się to imię. Czekam na następne i daję 5 ^^

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania