-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • betti 20.06.2019
    Może mam porypane poczucie humoru, ale dla mnie to nie śmieszne... sorry.
  • Anonim 20.06.2019
    betti, czy Ty czytałaś to, co przed tekstem właściwym?
  • betti 20.06.2019
    Antoni Grycuk czytałam, ale co ja Ci podpowiem, kiedy u mnie z humorem, to ostatnio do bani...
  • betti 20.06.2019
    Ta gwiazda nie ode mnie, to jakiś debil się tak zabawia za każdym razem, kiedy wstawię jakiś komentarz. To chory osobnik, trzeba go zrozumieć...
  • Anonim 20.06.2019
    Betti,
    nic to.
  • Dekaos Dondi 20.06.2019
    Antoni Grycuk→Może mnie by to tak nie rozśmieszyło, gdybym kiedyś dawno temu, nie przeżył podobnej sytuacji. Co prawda nie wyskoczylem z pociągu na jednej nodze, ale w przedziale kuśtykałem... i było mi bardzo śmiesznie, nie wiadomo czemu:) Dzięki za przypomnie wspomnienia.
    Masz za to→5
  • Anonim 20.06.2019
    Wiesz, Dekaos, wtedy nie było mi do śmiechu, dopóki nie zobaczyłem tych twarzy wyglądających z pociągu... Jakby zobaczyli kosmitę :)
  • Dekaos Dondi 20.06.2019
    AG→Chyba każdy ma specyficzne poczucie humoru, nie zawsze zrozumiałe dla innych.
    Podobno poważnym problemem, jest nakręcić komedię... dla wszystkich.
  • Canulas 20.06.2019
    Ot, historyjka taka jak piszesz, na wprawę. Czy śmieszna. Obrazowo (sama wizualizacja) tak, ale to taki lekki uśmiech.

    "I tylko wyglądające głowy przez okna pociągu dziwnie patrzyły." - głowy patrzyły? No nie bardzo. Znaczy wiem o co cho, ale nie bardzo.
  • Anonim 20.06.2019
    Canulas,
    czyli piszesz, że sytuacja mogła spowodować uśmiech, ale w tekście brzmi słabo. Tego się obawiałem. A co do głów: w poważnym tekście nie napisałbym tak, ale w humoresce tak. W moim odczuciu tak być powinno. Ale może się mylę? Co na to inni?
  • yanko wojownik 21.06.2019
    Jest to śmieszne specyficznie, ale to nie Twój poziom, trochę go obniżasz, to tak na moim poziomie i mnie akurat bawi, co nie znaczy, że na wyższym się nie śmieję, jak jest zabawnie.
    Najlepszym zakończeniem byłoby "Tyle że miewam problemy z drętwieniem kończyn. "
    Ale jest wielokropek dalej - to faktycznie może tak być. Eksperymentowanie dobre jest i należy je też uprawiać..
  • Anonim 21.06.2019
    Yanku,
    słusznie prawisz z tym zakończeniem. Już przerabiam.
    A czy zaniżam swój poziom? Ja uważam, że to portal dla uczących się pisać i każda próba jest tu na miejscu. Ok, są tacy, co uważają, że precz z grafomanią z takich portali, ale gdzie mają się w takim razie uczyć początkujący, którzy mają zbyt duże braki ze szkoły? A zdarzają się wyjątki, że w szkole to dwie lewe ręce do pisania, a potem zapał, a może nawet i talent. Poza tym nie uważam, że zaniżam swój poziom. Nie jest on aż tak wysoki. Ok, zdarzają mi się dobre teksty, ale to nie jest tak jak u najlepszych, że kiepskich nie ma. Mam jeszcze dużo do nauki.

    Dzięki za podpowiedź i kilka słów.

    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 22.06.2019
    AG→Gdybyś kiedyś zechciał to zerknij. Jestem ciekaw Twego zdania.
    http://www.opowi.pl/rzeka-i-most-a36503/

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania