Normalna inaczej #Prolog

Pulsujący ból w głowie, gorące dłonie od zaciskania się w pięści, nienawiść do siebie przez chore myśli. Cisza i pustka, coraz częstsze przyjaciółki mojego serca. Czasem do tego dochodzi samotność, choć zawsze, znajdzie się jakaś ofiara i uczucie odchodzi. Ktoś może mnie nazwać psychopatką, a ja wtedy uśmierzę mu ból z oddychania. Chore? To całe społeczeństwo jest złe, nie ja. Nagły dreszcz satysfakcji opętał moje ciało, gdy wyglądałam za okno. Słońce. Udawana radość, wszystko takie przereklamowane. Każdy człowiek taki sam, tysiąc tych samych koszulek, fryzur i innych bezwartościowych spraw. Gdzie kreatywność? Gdzie oryginalność? Zniknęła, jak stara ja. Uśmiechnęłam się sama do siebie.

- Już niedługo wam pomogę, już niedługo. - mówię sama do siebie, przecierając palcem brudne okno.

Zwinnie przedostałam się do przedpokoju, czekając na pukanie. Trzy... Dwa... Jeden...

Następne częściNormalna inaczej #1

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Desideria 25.07.2017
    Literówka się wkradła: chodź - choć
    Ciekawy prolog ;)
    Myślę, że zajrzę też do kolejnych części.
  • Alicja 25.07.2017
    Zaskoczył mnie ten prolog. Jest taki odmienny. Na razie wszystkiego nie zrozumiałam, ale myślę, że warto przeczytać pierwszą część. Pozdrawiam :)
  • Nerd 25.07.2017
    Ciekawy tekst. Obraz osoby z zaburzeniami antyspołecznymi jest w twoim wypadku naprawdę przekonujący. Czekam na następną część :) 5
  • Pan Buczybór 25.07.2017
    American Psycho dosłownie. Historia trochę trąci Wattpadem, ale zapowiada się dosyć ciekawie. Zazwyczaj serii nie czytam, ale mogę czytnąć następną część. 5
  • Zagubiona 25.07.2017
    Nigdy nie byłam na wattpad'dzie, nie czytałam ani nic więc nie wiem o co w ogóle chodzi. :) Dziękuję za ocenę i pozdrawiam ^^
  • Pan Buczybór 25.07.2017
    Zagubiona Ano wiesz, wampiry, romanse, samobójstwa, seks, fanfiction, homoseksualizm, zoofilia (rzadziej) - te klimaty.
  • Zagubiona 26.07.2017
    Pan Buczybór Trochę inaczej sobie wyobrażam to opowiadanie, bardziej prawdziwe?
  • KarolaKorman 04.08.2017
    I ja przeczytałam :)
  • Pasja 04.08.2017
    Strasznie zagmatwany monolog myśli kobiety stojącej w oknie. Pozdrawiam
  • blaackangel 23.08.2017
    Póki co okraszone tajemnicą. Jestem ciekawa co dalej. Za tak piękne słowa 5 :)
  • blaackangel 23.08.2017
    Aha i chwytliwy tytuł. Przynajmniej mi się podoba i chyba nawet do mnie pasuje :)
  • Szalokapel 04.09.2017
    Zagubiona! Wreszcie odwiedzam Twój profil. Trzymasz poziom. Ujmujące opisy. Podoba mi się tok myślenia bohaterki, jej refleksje są intrygujące, takie postacie - najlepsze. Ciekawe co tym razem zafundujesz czytelnikom, kreatywności na pewno Tobie nie brakuje, także zaraz zmykam do kolejnej części.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania