Poprzednie częściNowa Era - Prolog

Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nowa Era - Rozdział Pierwszy - Nowa Finlandia

Finlandia zmieniła się w na pozór nierealne państwo. Gdyby ktoś tam nie pojechał i nie zobaczył tego, co tam się dzieje, nie uwierzyłby w istnienie takiego miejsca.

 

Rodzina Johannesbergów mieszkała w ogromnym domu w Helsinkach. Był piękny, troszkę przypominał dom Kevina McCallistera, tylko był biało-czarno-fioletowy.

Dom zamieszkiwała liczna rodzina, złożona wyłącznie z mężczyzn. Kobiety zostały przeniesione do domu na inną ulicę, żeby ,,nie plątać się tam, gdzie nie powinno ich być".

 

Johan wszedł do salonu z lekkim uśmiechem na twarzy. Objął od tyłu siedzącego w fotelu ojca. Delikatnie pocałował go w szyję.

- Cześć, kochanie.

- Hej.

Johan dostał imię bardzo podobne do swojego taty, Johannesa. Niektórzy mylili ich z tego powodu. Sytuacji nie poprawiał fakt, że imię mężczyzny było skracane i wtedy brzmiało właśnie Johan.

- Co robisz? - spytał chłopak.

- Zobaczysz - mężczyzna uśmiechnął się tajemniczo.

Johannes i Johan wzięli ślub, gdy chłopak miał 14 lat, a jego ojciec 40. Johan, jako najstarszy syn mężczyzny, miał poniekąd obowiązek za niego wyjść. Mogli pobrać się później, jednak chłopak koniecznie chciał jak najszybciej zostać mężem swojego taty. Chciał się nim zaopiekować, urodzić mu dzieci (stało się to możliwe dzięki technologii, w ten sposób mężczyźni całkowicie uniezależnili się od kobiet), i stworzyć z nim prawdziwą, szczęśliwą rodzinę. Tak też się stało. Dwa miesiące po ślubie po raz pierwszy zostali rodzicami. Johan i Johannes kochali się na długo przed ślubem. To głównie przez dziecko zakochani postanowili przyśpieszyć ślub.

Obecnie Johan miał 20 lat, kochającego męża, pięciu synów, w tym dwóch, których sam urodził, jedną córkę ,,na wygnaniu" i dużą, szczęśliwą rodzinę. A przynajmniej na taką wyglądała.

Małżeństwo bowiem nie powodowało, że Johan i Johannes nie mogli uprawiać seksu z innymi członkami rodziny.

- Tylko popatrz - Johannes podsunął synowi jakąś kartkę - Znajomy z wojska napisał mi, co, kiedy i w jakich ilościach muszę jeść, żeby wreszcie schudnąć.

Johan spojrzał na męża z niepokojem.

- Ale chyba nie zamierzasz się głodzić?

- Nie.

- Ja tego nie rozumiem - chłopak usiadł naprzeciwko ojca na narożnej sofie - Po co chcesz się odchudzać? Masz lekką nadwagę, to wszystko. Przecież mieścisz się w drzwiach - zachichotał.

- To poważna sprawa. Ważę 78 kg. Jestem na granicy. Żołnież nie może ważyć więcej, niż 80 kg. W czasach wojny nikogo nie obchodzi, przynajmniej do pewnego stopnia, waga żołnierzy. Ale w czasach pokoju? To ma znaczenie. Jeśli generał się dowie, ile ważę, każe mnie wywalić z wojska.

- Po pierwsze nie wywalić, tylko odsunąć od obowiązków - sprostował Johan - Przejmie je ktoś inny, do czasu, aż ty będziesz mógł znowu pełnić swoją funkcję.

- Czyli do czasu, aż schudnę - triumfalnie zawołał Johannes - Więc mogę zacząć już teraz, żeby mieć łatwiej.

- Jezu...

Johan podszedł do męża. Delikatnie pocałował go w policzek.

- Kocham cię.

- Ja ciebie też.

Do salonu wkroczył Jonatan, starszy brat Johannesa. Miał 52 lata. Był bardzo podobny do brata.

Obaj byli niscy, mieli około 170 cm wzrostu i niezbyt szczupli. Oprócz tego mieli ciemnośniadą skórę, brązowo-złote, bardzo puszyste włosy i jasnobrązowe oczy. Włosy Jonatana były trochę krótsze, sięgały nieco powyżej ramion, loki jego brata z jednej strony sięgały ramienia, z drugiej zwykle były spięte wsuwkami.

Jonatan podszedł do Johana i lekko cmoknął go w policzek.

- Mogę go na chwilę pożyczyć? - spytał brata.

- Byle nie na długo.

Panowie uśmiechnęli się do siebie.

Chłopak wyszedł za wujkiem na korytarz.

- Słuchaj - zaczął Jonatan - Ja i Johannes mamy dla ciebie propozycję. Jeśli oczywiście się zgodzisz.

- Jaką propozycję? - spytał żywo zainteresowany Johan.

Jonatan uśmiechnął się radośnie.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (75)

  • AlaOlaUla 01.12.2019
    Dzwoń po 112. Czuję, że mam zawał???
  • Klaudunia 01.12.2019
    Podać przyczynę
  • AlaOlaUla 01.12.2019
    Opisujesz po części islamistów, dla których kobieta nic nie znaczy, poza rolą matki - żadna nowość
    Opisujesz parę homoseksualną - żadna nowość
    Opisujesz kazirodztwo i to w dodatku homoseksualne i w pełni świadome dla obu stron - nowość
    Opisujesz rodzących mężczyzn - nowość

    Przyjmuję, ale jest to dla mnie sytuacja niewygodna, uwierająca w moją podświadomość.

    Właśnie umarłam.
  • Klaudunia 01.12.2019
    AlaOlaUla Widać, że nie czytałaś dokładnie prologu. Kto powiedział, że będzie coś nowego? Nastały stare, dobre czasy. Choć jest też coś nowego. Dziękuję : )
  • Klaudunia 01.12.2019
    AlaOlaUla Aha - rola matki? Nie napisałam, że kobiety wychowują tam dzieci
  • AlaOlaUla 01.12.2019
    Klaudunia miałam na myśli prawdziwe życie.
  • Klaudunia 01.12.2019
    AlaOlaUla A ja nie piszę o prawdziwym życiu
  • AlaOlaUla 01.12.2019
    Klaudunia aj nął, Klaudunia, aj nął
  • Klaudunia 01.12.2019
    AlaOlaUla Zresztą, co ci będę tłumaczyć. Nikt mnie nie rozumie, ale to mi nie przeszkadza : )
  • Klaudunia 01.12.2019
    AlaOlaUla Trzeba żyć
  • AlaOlaUla 01.12.2019
    Klaudunia ?
  • Klaudunia 01.12.2019
    AlaOlaUla Nie będę potem się użalała nad sobą i żałowała, że nie zrobiłam tego, co chciałam. A tak tylko z ciekawości - długo piszesz? Nie tylko na tym portalu, ale tak w ogóle
  • AlaOlaUla 01.12.2019
    Klaudunia Od niedawna?
  • Klaudunia 01.12.2019
    AlaOlaUla Ja też
  • Pan Buczybór 01.12.2019
    *"Był piękny, troszkę przypominał dom Kevina McCallistera, tylko był biało-czarno-fioletowy." - czyli jaki? Sorry, ale nie mam pojęcia jak wygląda dom tego pana i jako czytelnik nie mam zamiaru tego googlować, by sobie to wyobrazić. Spróbuj to zapisać inaczej, unikając takiego porównania.
    *w drugim akapicie masz powtórzenie "dom", "domu". I w kolejnym akapicie też. Taka częstotliwość jednego słowa naprawdę źle wygląda.
    *liczebniki zapisujemy słownie
    *po wtrąceniach dialogowych stawiamy kropkę

    Bardzo absurdalne opko. Ogólnie strasznie dużo tu ekspozycji. Same opisy, zero pokazywania i drętwe dialogi. I w ogóle mam wrażenie, że całe te "ambitne" założenia świata przedstawionego posłużyły tylko temu, by pokazać kazirodczy gejowy romans. Mogę się mylić, ale tak to właśnie wygląda.
  • Klaudunia 01.12.2019
    No cóż, jak ktoś chce nauczyć się pisać, to musi pisać, logiczne, nie? Same opisy, zero pokazywania? Mogę to źle odbierać, ale dla mnie opis to pokazanie czegoś. Nie musisz nic googlować - ale ja nie muszę opisywać całej konstrukcji domu, można go sobie wyobrazić, czyż nie?
    Ale poza tym dzięki, zastosuję niektóre twoje rady
  • Kapelusznik 01.12.2019
    ...
    0.0
    ?
    (Kapelusznik sięga po butelkę wódki)
    - Uch... Ok... to lecim z tym koksem.
    (Głęboki łyk, drugi, trzeci - oddech - czwarty -> piąty)
    - Ach...
    (Czytam po raz drugi)
    - Nie... nie przewidziało mi się...
    (Głęboki oddech)
    - HEREZJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OK
    What the Actual FUCK IS ThAt?!
    Co?
    Ech?
    Co?
    Dlaczego? Czemu?
    AHHH!!!
    Co?

    Cholera - Slanesh by chyba na coś takiego nie wpadł
    ...
    Czas wezwać Najświętszą Inkwizycję i poprosić o Exterminatus ziemi

    Ocena: WTF?

    PS.
    "IDEALNY ŚWIAT"????!??!???!?!???!?!?!?!??!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!!?!?

    BOGUMIŁ!
    Chodź tu do jasnej cholery!
    Po przeczytaniu tego tekstu potrzebuję BOGA!
    A jestem Antyteistą!
  • Pan Buczybór 01.12.2019
    Nie mów, że się tego nie spodziewałeś xd
  • slawko00 01.12.2019
    Ja Ci powiem szczerze. Myślałem czytając to czy po wóde nie sięgnąć a ja wgl nie pije alko o_0
  • Kapelusznik 01.12.2019
    Pan Buczybór
    Znaczy - wiedziałem że będzie grubo
    Spodziewałem się Little Boy'a
    A zobaczyłem CARA
    (odniesienie do bomb atomowych)
  • Kapelusznik 01.12.2019
    slawko00
    Ja zwykle też nie piję
    Ale tu...
    Tutaj czytanie na trzeźwo - NIE jest wskazane
  • Klaudunia 01.12.2019
    Idealny świat według mnie. Rozumiem, że właściwie tylko według mnie, ale rozumiem, że każdy ma inne zdanie
  • slawko00 01.12.2019
    Kapelusznik. I słusznie. Może odrazu jebnąć spiryt?
  • Klaudunia 01.12.2019
    Kapelusznik Efekt mnie zadowala : )
  • Kapelusznik 01.12.2019
    Klaudunia
    Domyślam się
    I między innymi dlatego, zaczynam się ciebie bać
  • Klaudunia 01.12.2019
    slawko00 Ja Ci powiem szczerze. Efekt mnie satysfakcjonuje
  • Klaudunia 01.12.2019
    Kapelusznik Dlaczego?
  • slawko00 01.12.2019
    Kapelusznik powiększa się chyba na opowi grono trolli
  • Kapelusznik 01.12.2019
    slawko00
    Nie sądze że jest trollem - przynajmniej na razie
    Świat jaki przedstawia jest zbyt pojebany by wyjść z umysłu trolla
    A przynajmniej mam taką nadzieję

    Znaczy wiesz
    Sam pisałem teksty dedykowane wywołaniu szoku - więc...
    No
    Pożyjem zobaczym
  • slawko00 01.12.2019
    Kapelusznik Obyś miał rację
  • slawko00 01.12.2019
    What the fuck? Co to ma być? Nie kumam koncepcji tego świata. A jestem człowiekem, który skumał o co chodziło w Ferdydurke Gombrowicza >_<
  • Kapelusznik 01.12.2019
    1. Jej - nie jestem sam
    2. Gratuluję
  • Klaudunia 01.12.2019
    Nie musisz rozumieć
  • slawko00 01.12.2019
    Kapelusznik Dzięki :D
  • slawko00 01.12.2019
    Klaudunia to wszystko nie trzyma się kupy. No sorry. Miałem ochotę dać odrazu 1, ale dałem 2 tylko z tego względu, że ja sam niekiedy potrafię coś totalnie skopać
  • Klaudunia 01.12.2019
    slawko00 Spoko
  • AlaOlaUla 01.12.2019
    Myślę, że Klaudunia robi sobie niezłe heheszki, jak Bordo ?
  • Klaudunia 01.12.2019
    Dziękuję, dziękuję! Czuję się zaszczycona
  • indri 01.12.2019
    No to poleciałaś po całości Klauduniu, wzdłuż i wszerz.
  • Klaudunia 01.12.2019
    Dziękuję ; ). Tak z ciekawości mogę spytać, jak długo piszesz? Tak ogólnie, nie tylko na tym portalu?
  • Klaudunia 01.12.2019
    Widzę, że osiągam zamierzony cel : )
  • Klaudunia 01.12.2019
    Jestem z siebie dumna
  • indri 01.12.2019
    Klaudunia generalnie długo, ale rzadko
  • indri 01.12.2019
    Klaudunia a jaki jest ten cel?
  • Klaudunia 01.12.2019
    indri Jak to jaki? Szok : )
  • indri 01.12.2019
    Klaudunia mnie to po Iraku nic już nie szokuje
  • Klaudunia 01.12.2019
    indri Tak?
  • betti 01.12.2019
    Żołnież - żołnierz

    Jakieś to bez polotu. Seksmisja była lepsza.
  • Klaudunia 01.12.2019
    Jak uważasz ? To nie tylko żołnierze, ale teraz nie napiszę ci tego nie napiszę : )
  • Klaudunia 01.12.2019
    Oj, coś powtórzyłam, przepraszam
  • Klaudunia 01.12.2019
    Porównujesz to do Seksmisji?
  • betti 01.12.2019
    Klaudunia nie, nie ma żadnego porównania. Tamto znakomite, to taka tania szmira. Kazirodztwo połączone z homoseksualizmem... ot dzieło życia.
  • Klaudunia 01.12.2019
    betti Owszem, nie ma żadnego porównania. Tamto jest mocno odpychające, jak dla mnie. Ale każdy ma swoje zdanie. Dzięki : )
  • Klaudunia 01.12.2019
    betti A jakie jest twoje dzieło życia?
  • Klaudunia 01.12.2019
    betti A gdybym napisała coś podobnego o kobietach? Spodobałoby się??
  • betti 01.12.2019
    Klaudunia nie, nie kręcą mnie zboczenia.
  • Klaudunia 01.12.2019
    betti W porządku ?
  • Okropny 01.12.2019
    Gdyby ktoś tam nie pojechał i nie zobaczył tego, co tam się dzieje, nie uwierzyłby w istnienie takiego miejsca.

    Trzy nie. A mogłoby być jedno.
  • Klaudunia 01.12.2019
    Dzięki za uwagę. Jak wrażenia?
  • Okropny 01.12.2019
    Klaudunia za dużo podobnych pornosow czytałem ?
  • Klaudunia 01.12.2019
    Okropny Miło mi ?
  • Puchacz 01.12.2019
    A dla mnie to tania prowokacja, a to opko jest jej ezemplifikacją.
    Ktoś ma bekę, że towarzystwo łyka temat jak pelikany.
    A jeśli się mylę to mamy do czynienia ze zwykłą dewiacją autorki, ale od czegóż jest psychoanaliza i psychoterapia?
    A tak na marginesie - w wyrazie żołnierz jako drugie jest "rz".
  • Klaudunia 01.12.2019
    Może mógłbyś mi jaśniej to wytłumaczyć?
    Dzięki za uwagę o "rz"
  • Puchacz 01.12.2019
    Klaudunia Jaśniej się nie da.
  • Klaudunia 01.12.2019
    Puchacz Da się. Nie ma rzeczy niemożliwych
  • Puchacz 01.12.2019
    Klaudunia Są. Np. wyjąć otwarty parasol z tyłka :)
  • Klaudunia 01.12.2019
    Puchacz Nawet to można zrobić
  • Klaudunia 01.12.2019
    Puchacz :)
  • Puchacz 01.12.2019
    Klaudunia Spróbuj :)
  • Klaudunia 01.12.2019
    Puchacz Puszczę ci nagranie ?
  • TheRebelliousOne 01.12.2019
    Piję sobie drinka z Finlandią podczas czytania tego i muszę przyznać, że jest nieźle. Daję 4 i czekam na więcej! Pozdrawiam :)
  • Klaudunia 01.12.2019
    Dziękuję : ) Tylko żebyś jutro się nie przekręcił, jak przeczytasz drugi rozdział ?
  • TheRebelliousOne 02.12.2019
    Klaudunia Przyjmuję wyzwanie i przy okazji zapraszam do czytania mojej twórczości. :D
  • Tjeri 01.12.2019
    Na razie słabo. I technicznie i fabularnie i szokowo też... Ale może coś tam szykujesz wyrywającego z butów w następnych częściach? Zajrzę jeszcze kiedyś i sprawdzę ;).
  • Klaudunia 01.12.2019
    ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania