Nowy Świat Czarownic, cz. 30

N

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Kapelusznik 26.08.2019
    "piękna pani, że zechciałaś dotrzymać mi towarzystwa. Hrabia uśmiechnął się szeroko." - Chyba coś ci tu uciekło

    Odcinek świetny
    Podobała mi się ironia Pana Czwartego i jego śmierć - choć mógłbyś ją dokładniej opisać - wiesz o zapachu mięsa, włosów, bulgoczącej krwi itd. - śmierć miła - ale mało satysfakcjonująca
    Tym razem Marcus się chyba nie wymknie - nie wierzę by Wiedźma uwierzyła, ze Aurora miała w sobie jeszcze trochę mocy - przecie umiała rozpoznać czy miała ją jej córka.
    Ciekawy jestem, jak to dalej poprowadzisz
    5
    Pozdrawiam
  • Nefer 26.08.2019
    Edytor portalu skasował z sobie znanych powodów zaznaczenie nowego akapitu, co stworzyło zbitkę złożoną z wypowiedzi hrabiego oraz następującej po niej narracji. Poprwawiłem "ręcznie" i mam nadzieję, że tak już zostanie. Dzięki.
    Opisując śmierć zwyrodnialca (jak najbardziej zasłużoną, moim zdaniem) starałem się unikać epatowania dosadną brutalnością. Żar był zresztą bardzo silny i powinien załatwić sprawę szybko, może zbyt litościwie w tym przypadku, przyznaję.
    Kwestię czy księżna zorientuje się w zdolnościach Marcusa, pozostawiam tymczasem w zawieszeniu. Postaram się rozwiazać ją w zgodzie z jej obrazem, jako osoby inteligentnej i przebiegłej.
    Pozdrawiam
  • Kapelusznik 26.08.2019
    Nefer
    Chodziło mi bardziej o poetycki opis
    Nie zawsze się udaje - ale czasem - jak najbardziej
    W mojej starej serii mi się udało taki wstęp dać: http://www.opowi.pl/melodia-wojny-a46010/
    Spokojnie - to żaden spoiler
    :)
    Pozdrawiam
  • Nefer 26.08.2019
    Kapelusznik Dobry ten opis, dynamiczny i dramatyczny. Dopracowany również pod względem językowym. Tyle, ze u mnie nie było bitwy, raczej coś w rodzaju egzekucji. Ale ok., każdy z nas moze widzieć to inaczej.
  • Pontàrú 03.10.2019
    Uhuhu, ale akcja!
    Tekst jak zwykle poprawny pod kątem językowym i stylistycznym, a cała sceneria dobrze opisana. Widać chęć ostrego zaognienia akcji i dobrze, bo historia dzięki temu będzie się znaczniej rozbudowywać. Ode mnie 5 :)
  • Nefer 04.10.2019
    Akcja przyspieszyła w tym odcinku, przechodząc do kolejnego zwrotu, zgodnie z zamiarem stopniowania napięcia oraz otwierania nowych możliwości fabularnych. Używając w ten sposób mocy, Marcus stworzył nową sytuację. Oczywiście, pojawią się konsekwencje jego czynu (logiczne, mam nadzieję). Zareagował emocjonalnie. Trudno się jednak chłopakowi dziwić, że widząc, co się dzieje, postąpił tak, a nie inaczej.
    Pozdrawiam
  • krajew34 04.10.2019
    Jeszcze nigdy nie cieszyła mnie tak śmierć jakieś postaci. Interesujący zwrot akcji.
  • Nefer 05.10.2019
    A ja uśmiercilem sir Oswalda z prawdziwa satysfakcja, niech mi Dobra Bogini wybaczy. ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania