Obca Ziemia - Prolog

Rok 2065

 

*************

Naukowcy odkryli planetę na granicach układu słonecznego, o której wcześniej media mówiły jako "Planeta X" gdyż nie wiedzieli, czy takowa istnieje. Dziś ta planeta nazywa się Teria, a życie na niej jest rozwinięte ponad nasze. Technologia przekracza nasze marzenia. Flota Terian potrafi dotrzeć do nas w ciągu godziny. Ich zamiary wciąż pozostają nieznane.

*************

Rok 2067

*************

Naukowcy z NASA wysłali sygnał radiowy. Treść przekazu brzmiała: "Nie mamy wobec Was wrogich zamiarów". Niestety Obcy nie odczytali tego. Być może...

*************

Rok 2080

*************

Nikt się tego nie spodziewał. Nikt nie wiedział, że to może nastąpić. Kosmici wyposażyli się w automatyczne translatory mowy, zebrali arsenał i zaatakowali. Najpierw upadł Nowy York, Waszyngton, Berlin, potem Paryż, Moskwa, Warszawa, a potem już z górki - cały świat. Ziemia nie jest już naszą planetą. Obcy doskonale dostosowali się do warunków życia na naszej planecie. Każdy może głowić się, co z ludźmi? Kosmici potraktowali ludzkość jak śmieci. Zostali zepchnięci do kopalni, jako niewolnicy w prywatnych gospodarstwach. Co gorsza Terianie przywlekli tu także połowę swojej fauny. Wkrótce jelenie zostały zastąpione przez Rogacze, a tygrysy przez Poczwary itp.. Ludzie próbowali wzniecać bunty, lecz wtedy byli izolowani od świata w kopalni "Azkaban". Właśnie w nim znajduje się Thomas...

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Nuncjusz 12.04.2016
    mam nadzieję, ze rozwiniesz te obiecujące wątki w kolejnych odsłonach
    póki co sztampa, schemat, sztampa
    Powodzenia :)
  • Nuncjusz 12.04.2016
    ps
    zaskocz mnie XD
  • Niepasteryzowany 18.04.2016
    Na razie nic odkrywczego. Zobaczymy dalej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania