*

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Antoni 16.01.2017
    Równie dobre jak poprzednie odsłony. 5.
  • Adam T 16.01.2017
    Czytałeś? Jeśli możesz, napisz coś bliższego. Cieszę się, dziękuję za odwiedziny i ocenę:)
  • Pasja 16.01.2017
    Mam zaległości, ale czytam. Dzisiejsza odsłona pozostawia zamknięte drzwi, co dalej? No tylko piątka :-)
  • Adam T 16.01.2017
    Na jakiś czas zostawimy Dagmarę, z jej niespełnioną miłością, ale wróci jeszcze w finale. Dziękuję:)
  • Zdzisław B. 16.01.2017
    Dobrze piszesz. Silne 4 (patrz poniżej). Ok? ;)
    Moje sugestie do zapisu:
    *„Co znaczy inna?!” - wściekała się w myślach. - „Mam podkrążone oczy i obrastam futrem przy pełni?!” (ponieważ myśli ująłeś w cudzysłów, to usuń myślniki)
    *nie lubiana - nielubiana
    *w-f, Dagmarze - w-f Dagmarze
    *mimo to, Daga - mimo to Daga
    *Policję - policję (dużą literą tylko jako nazwa własna, np.: Komenda Miejska Policji w...)
    *uspokoiła, co prawda - uspokoiła co prawda
    *Dziewczyna miała go pełne ciało i uszy. (niezręczne wyrażenie; usunąłbym. Jeżeli chcesz zachować, to może: Jego bicie wypełniało całe ciało).
    * o Annie, ścisnęło - o Annie ścisnęło
  • Adam T 16.01.2017
    Dzięki wielkie za poradę:) Przecinki, to zmora i południca w jednym.
  • Zdzisław B. 16.01.2017
    Adam T
    Nie jestem specem od przecinków, ale w miarę ogarniam je pamięciowo, bardziej intuicyjnie niż "znając formułę". Powiedzmy, ze trzeba dać zarobić korektorom od przecinków, nie można zabierać im pracy ;)
  • Ewcia 16.01.2017
    Czekam na dalsze przygody Dagmary i jej kumpeli.Daje 5
  • Adam T 16.01.2017
    Od Dagi chwilkę odpoczniemy. Będzie za to dużo o jej kumpeli:) Dzięki wielkie:)
  • KarolaKorman 16.01.2017
    Domyślam się, że masz już gotowe kolejne części, a i ja nadrobiłam zaległości, czekam więc na kolejną odsłonę :) Ta była równie ciekawa co poprzednie. Zaniepokoiła mnie wiadomość o tak długiej nieobecności Anny i Kuby. Co się z nimi stało? Zostawiam 5 :)
  • Adam T 17.01.2017
    Dzis pewnie wrzucę kolejną Odsłonę, ale najpierw podłubię trochę w edycji poprzednich, bo Twoje komentarze dały mi do myślenia, za co bardzo dziękuję:) Miło jest Cię gościć ;)
  • katharina182 19.01.2017
    No i znowu świetny rozdział. Twoje odsłony są jednymi z moich ulubionych tutaj opowiadań, ale to już wiesz; )
    Nie mam nic do dodania. oczywiście zostawiam 5
  • katharina182 19.01.2017
    P.s. Teraz napisane bo się zorientowałam że ten rozdział przełożyłam wcześniej; P
  • Adam T 19.01.2017
    katharina182 Nawet drobiazg jest ważny :) Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania