opowi.pl to miejsce dla pseudokatolików, kundli, ujadaczy, którzy pragną niszczyć twórczą pasję

Jak sie okazuje opowi.pl nie jest miejscem dla twórczych osób, które wolą realizować się poprzez zabawę w słowa, niż przez produkcję multikont i setek agresywnych komentarzy. Po to tylko, żeby splugawić, zniszczyć i zdeptać w kimś pasję i miłość do słowa pisanego.

To miejsce zostało stworzone dla ludzi, którzy uwielbiają zadymy, plugawe komentarze, tylko po to żeby mogli dać upust swojej frustracji i nienawiści do drugiego człowieka. Nie dajcie im wiary, że to osoby kroczące jezusową ścieżką, bo to wierutne kłamstwo! Takie okazy, jak na opowi nie mają prawa bytu na żadnym innym portalu, bo agresja, mowa nienawiści i nietolerancja jest dławiona w zarodku. Na każdym innym portalu, ALE NIE NA OPOWI!

 

https://www.opowi.pl/liryczny-lipiec-2-a70258/#comment-668570

 

***

Merytoryczna wypowiedź użytkownika[]:

 

laura123 dzisiaj o 0:48

Ty myśl lepiej, jak to gówno jeszcze inaczej zapisać, może kamyczków weź więcej i cię olśni...

 

laura123 4 godz. temu

kigja ty pierdzielisz, jakbyś była po usunięciu mózgu, czy jego części, bo jakiś idiotyzm wymyśliłaś i udajesz, a z tobą inni, że to jest coś cudownego, a to kicz niesamowity... dzieciom byłoby wstyd pod czymś takim się podpisać, a stare baby się zabawiają... jak kretynki.

_______________________________

 

[b]Riposta[]:

[b]Trzy Cztery 50 min. temu

laura123, każdy bawi się tak, jak lubi. Stare baby i starzy dziadowie też mogą się bawić. Albo z zabawą skończyć.

Zobacz, jak bawi się stary dziad, David Gilmour. Stary, siwy, brzuchaty Gilmour.

Gilmour, który już ma słabe struny głosowe zamiast kłócić się z sąsiadami, wymachując jakimś kosturem, co podobno bardziej przystoi staruchom, postanowił zaśpiewać w języku francuskim arię z opery "Poławiacze pereł" Bizeta! Co za kretyn! A jak on musi się bawić ze swoja gitarą w domu, jak nikt go nie ogląda! Co on tam wygrywa, wyśpiewuje! Po co mu zabawa?

 

DAVID GILMOUR - JE CROIS ENTENDRE ENCORE:

 

https://www.youtube.com/watch?v=lKKLqnN8iVU

 

Zanim wyszedł na scenę i zaśpiewał dla tych, co przyszli posłuchać, na pewno ćwiczył ten kawałek, trudził się przy tym, próbował, a wszystko to sprawiało mu przyjemność i radość. Czy powinien przestać?

 

Ja nie jestem Gilmourem, nie jestem genialna, ale jak czytam Twoje słowa, lauro123, że "stare baby się zabawiają... jak kretynki", to nie pozostaje mi powiedzieć nic innego, jak - tak. Z przyjemnością.

 

Trzy Cztery 47 min. temu

A to jeszcze jeden stary kretyn:

 

https://www.wprost.pl/swiat/10290879/amerykanski-muzyk-zmarl-na-scenie-zdazyl-powiedziec-przepraszam.html

 

Przecież mógł umrzeć przed telewizorem, na kanapie, a nie na jakimś stołku, z gitarą w ręce.

 

Trzy Cztery 46 min. temu

71 lat i jeszcze wdrapywał się na scenę?... Kretyn, prawda, lauro123?

 

Sporo jest takich starych kretynów i kretynek na tym świecie...

 

______

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (224)

  • laura123 22.07.2021
    Bawić się też trzeba umieć z głową, a nie napisać kilka durnych słów i nazywać to zabawą. To tyle tylko potrafią ludzie pióra? To z czym do ludzi, tyle to i analfabeta potrafi...

    ''Twórcza pasja'' pod kigji ''lirycznym lipcem'' - może trzeba sobie wcześniej odpowiedzieć na pytanie czym jest liryka, bo na pewno nie stekiem bzdur.
    To już chyba Lenin lepiej się ''zabawiał'' na starość.

    Rozumiem bronić czegoś z sensem, ale jaki sens w tych bzdurnych słówkach? Ktoś wie?
  • laura123 22.07.2021
    I jeszcze, co to za najazd na katolików?

    Co ma czyjeś umysłowe ograniczenie do wiary innych ludzi? ''Twórcza pasja'', no nie mogę. Zapoznaj się z tym terminem, bo jedno wiadomo, że nie wiesz co znaczy ''twórczy''. I czy ten ''twórczy'' znaczy pozbawiony sensu i logiki.
  • laura123 22.07.2021
    ''leżak landrynki
    laber listków lipowych
    luz''

    To jest przykład myśli twórczej XXI wieku, jeśli dalej tak pójdzie, to w XXII będą już tylko szczekać.
  • Grain 22.07.2021
    To prawie jak kiedyś na letnim poligonie, Łącznościowiec z poboru podsłuchał rozmowę:
    - Przyślijcie szybko patrol WSW, do Kliczkowa, bo my oficerowie się bawimy, a pijani żołnierze przeszkadzają.
    - A kto mówi?
    - Plutonowy Bardel.
  • Grain 22.07.2021
    Płonąca literatka z bólu dupy i jedynego piszącego palca.
  • laura123 22.07.2021
    Dokładnie.
  • Grain 22.07.2021
    Mocny towar, lepiej brać po pół działki.
  • laura123 22.07.2021
    Też tak myślę.
  • Cóż mogę napisać? Już dawno zauważyłem, że poziom komentarzy na opowi jest poniżej wszelkiego możliwego poziomu. Kiedyś bardzo mnie te uwierało, teraz jakoś się do tego przyzwyczaiłem. Dla jasności za agresję odpowiadają różne strony sporu. Pozdrawiam bez oceny
  • kigja 22.07.2021
    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 22.07.2021
    Kigja↔Jest tu też wielu, co cenią "wszelkie nowinki i kombinowanki"
    Albo "ściana odbija kulkę" bo lubi wzajemne "przekamarzankowe stukanie" ↔tak jak lubi "bombardier",
    albo się rozbiera do gołego gruzu i kulka, nie mając o co się odbijać, odkulkowuje się.
    Takie zdanie me:))
  • kigja 22.07.2021
    Czy oni tej kulki nie mogą wystrzelić sobie w czoło xd
    hahahahahaha ?

    Dzięki Dekoś!
  • Pontàrú 22.07.2021
    Nie przejmuj się tymi opiniami. Ja jak widzę takich kretynów co piszą same niemiłe rzeczy to po prostu olewam taki komentarz. Przez ostatnie lata bardzo dobrze wykształciłem umiejętność ignorowania ludzi którzy nie zaslugują na mój czas. Gdybym miał przejmować się wszystkimi to nie starczyło by mi nerwów i posiwiałbym już z 5 lat temu. A tak to zwyczajnie olewam każdy niekonstruktywny komentarz i jestem szczęśliwy. Co innego natomias jak ktoś podaje sensowne argumenty. Wypowiedzi typu "nie podoba mi się to ponieważ..." i tu następuje wymiana elementów, są w porządku, bo pokazują faktyczne błędy i pomagają mi się poprawić. Także po pierwsze nie karm idioty, po drugie nie kłóć się z idiotą bo ktoś patrzący z boku mógłby was pomylic oraz nie karm idioty. Niech se pisze co chce a najlepsze co możesz zrobić to zwyczajnie mieć go w głębokim poważaniu.
    Trzymaj się!
  • laura123 22.07.2021
    Pontaru, ale zapomniałeś napisać, co w tym bełkocie jest dobrego, czyli nie odniosłeś się do ''wybitnego dzieła'', tylko do komentarzy, od których radzisz uciekać. Weź no oświeć nas maluczkich i uzasadnij dlaczego ten ''lipcowy bełkot'' jest, twoim zdaniem, godny uwagi. Potrafisz tak ściemniać? Pokaż klasę!
  • Pontàrú 22.07.2021
    A ja nigdzie nie powiedziałem że jest godny uwagi. Widzisz to gdzieś w mojej wypowiedzi? Ja jedynie się czepiam, że miast napisać co jest nie tak i uzasadnić swoje zdanie, ludzie, w tym ty, wypisujecie jedynie coś co ma obrazić. No jaki w tym sens?
  • kigja 22.07.2021
    Każdy ma prawo do opinii, ale nikomu nie wolno obrażać.
    Dziękuję bardzo!
  • laura123 22.07.2021
    Pontàrú a gdzie ja obrażam? Mamy bełkot, niby twórczy, ale to nie zmienia faktu, że to bełkot. Ktos, kto wspiera, to gówno, bo niczym innym to nie jest, ma takie samo wyobrażenie o poezji, a to już niedobrze, bo to jednak portal literacki.

    Kigja obraża lepiej od innych, wyszkolona nad podziw, bo od lat walą na wszystkich portalach po łbie za kicz, który wstawia i nie tylko się uodporniła ale też wie z kim trzymać, żeby utrzymać się na wodzie. Tak samo tutaj. Tylko to nie sprawi, że kit zamieni się w złoto.
  • DEMONul1234 22.07.2021
    Cóż, na Opowi sporo jest kretynów/kretynek atakujących innych za coś, czego nie lubią. Autor napisze opowiadanie o religii? Rzuci się na niego stado pseudo katoliczków i powyzywa od "debili". Opowiadania związane z LGBT? To samo. Mam wrażenie, że niektórzy na Opowi nie wyszli ze średniowiecza.
  • Patriota 22.07.2021
    Ha, ha, ha. któż ci tu zabrania pisać. Skoro nie masz innych pomysłów, tylko pisanie o syfilisie, kile i podobnych przypadłościach, to pisz. Tylko dobrze by było, żebyś pisał prawdę.
  • DEMONul1234 22.07.2021
    Patriota Czemu tak się do mnie kleisz? Chcesz buzi? :)))))
  • Patriota 22.07.2021
    DEMONul1234 ty pewnie po cichu marzysz o takiej ilości komentarzy, prawda?
  • kigja 22.07.2021
    To prawda...
  • DEMONul1234 22.07.2021
    Patriota *cmok* *cmok* Dostałeś buzi :3
  • kigja 22.07.2021
    Portale:
    poezja-polska.pl
    portal-pisarski.pl
    poezja.org
    Mają wybitnie aktywnych administratorów, którzy czuwają nad spokojem publikującej tam społeczności.

    Portale:
    poetyckie-zacisze.pl
    poemax.pl
    Wyposażyły użytkowników w akcesoria, dzięki którym można pozbyć się natrętów.

    Portal:
    opowi.pl
    Nie ma ani aktywnego administratora ani nie zdołał wspomóc odpowiednimi narzędziami użytkowników, którzy chcieliby publikować w spokoju, nie narażając się na utratę kontroli.

    Gospodarz, który zaprasza pewną społeczność do domu i zostawia ich bez opieki jest fatalnym gospodarzem, któremu nie warto powierzyć pod opiekę nawet karaluchy, a cóż dopiero ludzi. A człowiek, jak wiadomo potrzebuje bezwględnej kurateli, bo okoliczność swobody potrafi uczynić z niego bestię pozbawionego wszelkich zasad moralnych.

    Czemu ma służyć to miejsce? Czy każdy może znaleźć tutaj komfortowy azyl i spokojnie poddać się procesowi tworzenia? Czy jednak głównym atutem tego miejsca jest swobodna i nieustanna przepychanka z innymi użytkownikami, bo admin daje taką możliwość? Może właśnie nie chodzi o literacką stronę tego miejsca, a o ciągłe przepychanki...
  • Grain 22.07.2021
    Kaliglia ty jesteś odporna jak Kali, co krowy innych doić.
  • inspekcjapracy 22.07.2021
    kigja, a kto ci każe tutaj siedzieć, skoro jest tyle innych portali? Też nie przebierasz polszczyzną. Skoro gospodarz ci nie odpowiada, to won stąd.
  • kigja 22.07.2021
    inspekcjapracy
    Gdyby każdy pracownik odchodził z pracy tylko dlatego, że ma pretensje do szefa, to musiałbyś cieżko pracować na zasiłki dla większej połowy społeczeństwa...
  • inspekcjapracy 22.07.2021
    kigja kigja pieprzysz jak potłuczona. Pracownica roku ha,ha,ha. Porównanie jest na poziomie przedszkola. Pracują, ale szukają i odchodzą. Nikt nie daje się poniżać. A tak dla przypomnienia, które to już twoje konto na tym Portalu? Odchodzisz i wracasz, aby sobie ulać troszkę.
  • kigja 22.07.2021
    inspekcjapracy
    l123 jest cały czas poniżana a mimo wszystko nie odchodzi, dlaczego?
    Informacja o moich kontach jest w zakładce o mnie - trzeba się zapoznać. opowi ma swoje plusy, ale ma również rażące minusy, jak ty, klon klona, troll z trolla.
    Nie ulewa mi się, albowiem nie cierpię na refluks, a bystrzy zauważą, że NIGDY PIERWSZA NIE ZACZEPIAM. Ale trzeba mieć mózg, żeby się orientować...
  • laura123 22.07.2021
    kigja jak, kużwa, nigdy pierwsza nie zaczepiasz? Zawsze zaczepiasz!!!
  • laura123 22.07.2021
    Nawet publikując to gówno, zaczepiłaś pierwsza, co widać, słychać i czuć!!!
  • kigja 22.07.2021
    hahahahahahahahaha
  • laura123 22.07.2021
    No, to sobie wąchaj teraz... hahaha
  • inspekcjapracy 23.07.2021
    kigja a rozumiem. Brak mózgu u ciebie skutkuje takim zachowaniem
  • kigja 23.07.2021
    inspekcjapracy

    Nie pisz do mnie, bo cie zgłoszę i pójdziesz z płaczem.
  • Grain 22.07.2021
    kaliglia ma tamtych portalach za sam tytuł dostałabyś bana i musiałbyś powściągać gorąc w sobie.
    To jest miejsce dla Kaligli i innych.
  • kigja 22.07.2021
    Ta publikacja nie powstałaby na innych portalach, ale trzeba mieć mózg, żeby o tym wiedzieć...
  • Grain 22.07.2021
    i dwa boczne pod pachami
  • Grain 22.07.2021
    kobieto, tam byś była delikatnie obśmiana niemal za każdą publikację. Tutaj możesz poczyszczyć sama za sobą, i zawsze się znajdą bliscy ideowo wspieracze, równie wulgarni jak ty.
  • Grain 22.07.2021
    i takie same beztalencia
  • kigja 22.07.2021
    hahahahahahahahahahaha
    ??????
  • befana_di_campi 22.07.2021
    Niestety "kigjo", czyli "imio" vel: "alaoloulu", dodatkowo i efemerycznie "kurkumo" [innych nicków chwilowo nie pamiętam] dałaś wobec autorki niniejszego postu taki popis wylewanych nań pomyj, gdzie nawet odór "Czajki" to przy twoich inwektywach typu: "stara, złośliwa, baba", która parokrotnie według twojego złorzeczenia-życzenia ma "gnić w piekle", ponieważ twoim zdaniem "ateistki" - jest ona "katoliczką" jest nie innym [oczywiście "Czajka" - nie "kigja"] niż źródlanym oddechem wypływającej spod Baraniej Góry, Wisły.

    Twoich produktów raczej nie komentuję, a mogłabym na "poezji-polskiej" wytknąć na przykład, że zamiast rzekomo zaprezentowanego wiersza mam do czynienia - takie odnoszę przynajmniej wrażenie - z nudzącą się emerytowaną nauczycielką-filolożką [czy nie aby języka rosyjskiego, stąd nick "imia"] - oraz jej wymyślaniem czegoś, co owa autorka uprzednio wynotowała ze Słownika Języka Polskiego wszystkie odpowiadające słowa na literę "L", po czym je - jak krzyżówkę - ułożyła, dopasowała, co miała dopasować, po czym wyszła na wirtualną scenę, aby (za)deklamować...

    Nie podpieraj się "poezją-polską", z której - twoim plotkarskim zdaniem - rzekomo zostałam "wygnana" [?] bo tam za tego rodzaju, co tu prezentacje już dawno wyleciałabyś na nos oraz na zawsze. Tylko tutaj, wciąż zachowując stare konta, kropisz wszystkim tobie niewygodnym pały; jak leci...

    Dla mnie, "katoliczki" lecz równocześnie i obywatelki ogólnoludzkiej społeczności jesteś...
  • kigja 22.07.2021
    befanko!

    Dziękuję ci za komplement!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doprawdy to miłe i chwalebne, że tak o mnie myślisz. Bardzo mi miło i dziękuję po stokroć!

    Uparłaś się na jakąś kurkumę, a ja ani razu nie widziałam takiego nicku, na jakim portalu jest owa kurkuma, pójdę i zapytam, dlaczego dokucza tak wspaniałej osobie, jaką jesteś...

    Dałam popis, bo nie chciałm być tobie dłużna, po prostu :)
    I przysięgam, że nic (teraz) nie wiem o twoim wygnaniu z poezji polskiej, czy kiedyś tak napisałam, bo wogle tego nie pamiętam...

    Moje konta są nieaktywne, zapytaj admina, jeśli mi nie wierzysz...
  • kigja 22.07.2021
    hahahahaha, o matko padłam, hahahaha

    Wpadnę później i odpowiem, teraz jestem zajeta.

    Dzięki wam mam wyśmietankowany humor ?
  • befana_di_campi 22.07.2021
    I nie waż się powstać. Poleż tak sobie do - powiedzmy - utatanej śmierci :-D :-D :-D
  • pansowa 22.07.2021
    Widzę, że cię banda dopadła.
    Ostatnio jest bardzo aktywna, stąd taka atmosfera,
    Nawet oszołom na twoją cześć wcielił się w kolejny stary/nowy nick.
  • kigja 22.07.2021
    Zdarza się.
    Oni mają tylko mnie tak naprawdę ???
  • pansowa 22.07.2021
    kigja Nie bądź taka skromna.
    A Ja? :)
  • kigja 22.07.2021
    pansowa No dobra, ciebie też mają xd
  • Angela 22.07.2021
    Kigia taka rada ode mnie: Lej na nich, z góry do dołu i rób swoje.
  • laura123 22.07.2021
    A jak jej wody zabraknie? Bo pary, to nie ma, cienka w uszach z tą ''liryką''
  • Angela 23.07.2021
    laura123 zesrałaś się już? To wciągaj majtki i wypad.
    I tak, celowo jestem wulgarna?
  • laura123 23.07.2021
    Angela i tak trzymaj, do twarzy ci z tym.?
  • Angela 23.07.2021
    laura123 cóż, ładnemu ze wszystkim ładnie?, ale skupmy się na pierwszej części wiadomości: majtki w garść i wynocha
  • kigja 23.07.2021
    Angela, czasami sił brakuje, żeby olać nawet śmieci.
    Dziękuję za wsparcie!
  • pansowa 23.07.2021
    Angela Nawet nie wiesz jak ciężko tego upierdliwego parcha się pozbyć.
  • Angela 23.07.2021
    kigja to nie wsparcie, to sprawiedliwość.
  • Angela 23.07.2021
    pansowa moźe maść, taka z antybiotykiem?. Dowożona cysterną?
  • pansowa 23.07.2021
    Angela Jeszcze tak silnego antybiotyku nie wynaleźli.
  • piliery 22.07.2021
    1.Tytuł obraża wszystkich którzy tu publikują. 2. W treści wybrane zostały wypowiedzi tylko dwóch osób ( wyrwane z kontekstu i pozbawione zjadliwych wypowiedzi osoby która to zamieściła). Kigja czy pytałaś 3/4 czy mozesz posłużyć się jej wypowiedziami?
  • kigja 23.07.2021
    Jeśli postępujesz, jak osoby z tytułu i utożsamiasz się z nimi, to czy naprawdę masz prawo do poczucia krzywdy?
    ~~~
    W treści zostały wyodrębnione wypowiedzi, które zasługują na wyodrębnienie.
    Pierwsza osoba atakuje, druga ripostuje.
    Boli cię to?
    Nie widzisz krzywd, jakie doznała autorka?
    Więc odejdź ślepcze i krocz dalej w ciemności.
  • laura123 23.07.2021
    kigja ciebie nikt nie atakuje, tylko prawdę ci pisze, żeś beztalencie całkowite, dlatego nie wiem, skąd to poczucie krzywdy, kiedy taką opinię masz na każdym portalu?

    Jak się nudzisz, wklej tu może swoje chamskie komentarze, coś taka skromna?
  • kigja 23.07.2021
    l123,

    Czy ja komentuję twoje teksty?
    Nie
    Czy piszę pod twoimi tekstami chamskie komentarze?
    Nie
    Czy narzucam się tobie swoją obecnością?
    Nie

    W przeszłości pisałam wulgarne komentarze, ale nawet święty by nie wyrzymał, twojego/waszego NĘKANIA i NAPASTOWANIA.

    Obecnie SZKODA MI CZASU.

    Jesteś ohydnym człowiekiem, który dożywotnio powinien mieć zakaz na internet.
  • laura123 23.07.2021
    kigja spójrz w lustro, wtedy nie będziesz musiała mnie szukać, bo takiej ohydy, jak ty, nie znajdziesz. To są wyjątki.
  • kigja 23.07.2021
    laura123

    Wypad!
  • laura123 23.07.2021
    kigja nie bój się spojrzeć, może nawet przejrzysz na oczy. Zawsze to jakiś zysk!
  • kigja 23.07.2021
    laura123
    PŁYŃ OHYDO!
  • piliery 23.07.2021
    kigja Prawo do poczucia krzywdy mają wszyscy opowicze, Pominęłas w tej akcji swoją rolę i swój agresywny język. Nie mam zwyczaju brać udziału w pyskówkach więc na tym kończę.
  • kigja 23.07.2021
    piliery

    ZNAJDŹ, POMIJAJĄC TĘ PUBLIKACJĘ, MOJE AGRESYWNE KOMENTARZE.
  • Grain 23.07.2021
    kigja pod wierszem Eli Kwiecińskiej, sprzed dwóch dni - łatwo sobie przypomnieć. Wątpię.
  • Patriota 23.07.2021
    kigja a to tylko jeden, który podał Grain, z wielu przykładów. Choć na Twoją obronę muszę powiedzieć, że od jakiegoś czasu jednak jesteś bardzo łagodna, co cenię, oby nie obudził się w Tobie znowu diabeł (odpukać w niemalowane), i nawet te Twoje agresywne komentarze, są i tak stosunkowo łagodne i stonowane. Niestety natura ciągnie cię do knura, bo nie potrafisz go potępić, nawet za tak wulgarne wypowiedzi wobec kobiety, jakich się dopuścił, a wchodzisz do jego chlewu i mizdrzysz się. Plusa masz u mnie za ładny, patriotyczny wiersz o Romku Strzałkowskim i ogólne zainteresowanie historią.
  • piliery 23.07.2021
    kigja w tym komentarzu piszę o TEJ publikacji. Szanujmy się wszyscy. Tym bardziej jeśli mamy odmienne poglądy
  • kigja 23.07.2021
    Patriota
    Którą kobietę masz na myśli? Czy tę, która na oczach innych publikuje sprawy z życia prywatnego panasowy? To nazywasz kobietą?

    To jak nazwiesz inne panie, które tutaj publikują i sldogadują się z panemsową?

    Kiedy ktoś mi dokucza, nęka, wyśmiewa i używa wobec mnie inwektyw, wówczas staję się agresywna. To jest twoim zdaniem dziwne?

    Sowa ma dobre pióro, które cenię, a jedyną ciągotą, jaka nas łączy, to antypatia do WAS.
  • kigja 23.07.2021
    piliery

    Ty to nigdy nie widzisz winy u swojej pupilki, zawsze zrzucasz winę na innych, bo ona jest święta.

    Słuchaj człowieku przejrzyj na oczy i nie pisz do mnie więcej!
    IGNOR!
  • piliery 23.07.2021
    kigja Piszę do Ciebie nie do kogo innego i w Twojej sprawie. Jak mam uwagi do innych osób piszę do nich.
  • Pan Buczybór 23.07.2021
    opowi to nie miejsce dla takich czy innych osób, tylko tak się składa, że takie czy inne osoby mają powód by tego miejsca się kurczowo trzymać... Ech, brzydzą mnie takie teksty, brzydzą komentarze, które przytoczyłaś i inne podobne zachowania. Jednakże ja tu jestem dla pisarstwa, tak przynajmniej myślę, a jak nie jestem dla pisarstwa, to przynajmniej nic mnie już nie obchodzą te głupie słowne utarczki...
  • pansowa 23.07.2021
    Wystarczy, aby dobrze ludzie nic nie robili i zatriumfuje zło.
  • Angela 23.07.2021
    Buczyborze, tu nie o to chodzi, bardziej o to, że każdy ma prawo pisać i nikt nie powinien go z tego powodu atakować.

    Mnie broniliście, kiedy z bykami pisałam, bo może się poprawi, kiedy styl był do bani, bo może się wyrobi. Gdyby nie to, lata temu bym się zawinęła.
    Tu inna sprawa, ale jednak...
    Nie ma przyzwolenia.
  • kigja 23.07.2021
    JA NIKOGO NIE NĘKAM I NIE ZAMĘCZAM SWOIMI CHAMSKIMI KOMENTARZAMI.

    Taka różnica.
  • laura123 23.07.2021
    kigja TY MASZ TAKI PROBLEM, ŻE DLA CIEBIE, KRYTKA, BYLE CZEGO, JEST NĘKANIEM. A TO JEDYNIE OPINIA NA TEMAT KICZU, KTÓRY WSTAWIASZ.
  • kigja 23.07.2021
    laura123

    MOŻNA NAPISAĆ JEDEN MERYTORYCZNY KOMENTARZ, ALE NIE DWADZIEŚCIA!!!

    Taka różnica.
  • pansowa 23.07.2021
    kigja Jak wiadomo, u mnie spełniała się tylko w merytorycznych komentarzach.
    Jest blokada, to próbuje pisać mitomańskie paszkwile.
    Schodzi na psy.
  • laura123 23.07.2021
    kigja ALE TY ODPOWIADASZ, DLATEGO ''ROZMAWIAMY'' W KILKUNASTU KOMENTARZACH.
  • kigja 23.07.2021
    laura123

    BĄDŹ PEWNA, ŻE NIGDY WIĘCEJ CI NIE ODPISZĘ.
    Chciałam być kukturalna, a ciebie trzeba potraktować zgoła inaczej.
    IGNOR.
  • kigja 23.07.2021
    pansowa
    Pal ją licho.
  • pansowa 23.07.2021
    kigja Pal owszem
  • laura123 23.07.2021
    ZNAM TWOJĄ ''KULTURĘ'' I JAK MYŚLĘ, WSZYSCY INNI TEŻ JĄ ZNAJĄ. WYBITNA!

    hahahaha
  • pansowa 23.07.2021
    Odezwała się kulturalna kobyła :)
  • Szpilka 23.07.2021
    Zamiast pytlować po próżnicy, może by tak wystosować prośbę do admina o zainstalowanie funkcji blokowania natrętnego i niekulturalnego komentatora?

    Powiadam Wam, zapanuje błogi spokój ?
  • Patriota 23.07.2021
    I nuda jak większości portali.
  • pansowa 23.07.2021
    Patriota No tak.
    Grunt to oborę robić przez oszołomstwo, aby nudno nie było.
  • Patriota 23.07.2021
    Dlatego dobrzy ludzie muszą takie oszołomstwo zwalczać. Wciąż to robię z dobrym skutkiem.
  • pansowa 23.07.2021
    Patriota I ja mam od was spokój, ale nerwów mnie to kosztowało.
    Więc róbcie oborę u innych bo to wasze życie.
    Literatura jest tylko uzasadnieniem i dodatkiem dla oszołomstwa.
  • Angela 23.07.2021
    Patriota "Wciąż to robię z dobrym skutkiem" - masz rację, ROBISZ OBORĘ?
  • pansowa 23.07.2021
    Angela Piszą tylko po to, aby uzasadnić swoje istnienie na portalu.
    Celem są zadymy i gównoburze.
  • Angela 23.07.2021
    Wiem, biedni ludkowie.
  • pansowa 23.07.2021
    Angela Widzę, że Larwie juz się całkiem pierdoli pod stropem.
    Ciekawe co jeszcze wymyśli :)
  • SwanSong 23.07.2021
    Patriota
    Wymień te dobre skutki, megalomanie.
  • Patriota 23.07.2021
    Angela dlaczego ty z knurami trzymasz, chwalą twoje wypociny, krzywdę ci robią, to stoisz z chamstwem w jednym szeregu.
  • Angela 23.07.2021
    Patriota zawsze będę stała przy tych, którzy bronią słabszych przed wami i przemocą jaką czynicie. Tak bo takie napastliwe, chamskie czepianie się innych, to forma przemocy. Taki szereg mi odpowiada.
    Co do chawlenia zaś, znowu chybiłeś, bo pansowa mnie nie chwali, bo nic nie wstawiam?
  • Grain 23.07.2021
    Angela a może byś tak wreszcie stanęła po stronie słabszych, katolików - najbardziej prześladowaną grupę wyznaniową we współczesnym świecie. Za trudne, czy mało trendy?
    Jedno i drugie.
  • Angela 23.07.2021
    Grain do czyjejś wiary się nie wcinam, nie ma dla mnie znaczenia kto w co wierzy, a jakim jest człowiekiem. Czy katolik, protestant czy pastafarianin, jeśli jest dobrym człowiekiem, może liczyć na moje wsparcie. Tylko tyle i aż tyle.
  • Agnes07 23.07.2021
    pansowa państwa bardzo cie lubie :)
  • Grain 23.07.2021
    Angela ale ty chcesz za...ć wszystkich męczeństwem, ze strony katolików.
  • Angela 23.07.2021
    Grain bredzisz, albo słonko przypiekło. Idź do cienia i pij wodę.
  • inspekcjapracy 23.07.2021
    Angela on w ramach integracji opowijskiej tak dba o swoje dziedzictwo
  • Grain 23.07.2021
    Angela powalająca argumentacja, czasem lepiej napić się zimnej wody, co potwierdza twój wpis.
  • laura123 23.07.2021
    Grain nie dokuczaj, Angeli, ona tu robi za świętą... to i katoliczka, i ateista, wszystko w jednym, czyli wyjątkowa istota. Doceń!
  • laura123 23.07.2021
    A jeszcze, w wolnych chwilach, odznacza się wybitną inteligencją... cud natury po prostu.
  • Grain 23.07.2021
    laura123 tylko odpowiadam, a co się tyczy tej wody, to po wypowiedziach, nie powierzyłbym jej nawet saturatora
  • Agnes07 23.07.2021
    laura123 ja Ciebie nie poznaję ostatnio. Moje poczatki tutaj kojarzą mi się z osobą ciepła kulturalna wierzącą szczerze a to co tutaj ostatnio wyczyniasz ... w głowie się nie mieści. Przykro mi ze tak wyszło. Nie chce cie oczerniać bo zwykle oceniając innych tak naprawdę mówimy po sobie. Lauro Lauro gdzieżes ty???
  • laura123 23.07.2021
    Grain, nie pisz tak, tu, co niektórzy, mocno wierzą w jej boską moc... ściągniesz na siebie klątwy. Hahaha
  • pansowa 23.07.2021
    Angela Wali im. Nie mogą zrobić u mnie obory.
    To jak wyrwać kawałek ich chorego mózgu.
  • laura123 23.07.2021
    Agnes07 jam ci tu... bliziutko!
  • laura123 23.07.2021
    Grain Tobie brakuje wpisów u jakichś ptaków?
  • Agnes07 23.07.2021
    laura123 proszę Cię juz się nie odzywaj ja wiem jak to z netem bywa. On źle ostatnio na Ciebie działa. Wszystkiego najlepszego Ci życzę.
  • laura123 23.07.2021
    Agnes07 ja tobie też, rośnij w siłę i moc!
  • Angela 23.07.2021
    pansowa widzę, są zabawni? nie wiem jak Ty, ale ja mam polew i głęboko w d... co o mnie piszą. Nie są w stanie mnie dotknąć
  • pansowa 23.07.2021
    Angela W moim wypadku to nie takie proste, dlatego dam zawsze odpór.
  • Grain 23.07.2021
    laura123 ikarowi się zdaje, że produkuje kurzak granulowany.
  • Angela 23.07.2021
    pansowa wiem i kibicuję, tylko zdrowia szkoda.
  • pansowa 23.07.2021
    Angela No pasaran
  • laura123 23.07.2021
    Grain, mnie najbardziej śmiesz, że jaki by temat nie był, choćby o dupie Maryny, to Ikar leci tekstem, że o nim się myśli... mania prześladowcza jak nic.
  • Grain 23.07.2021
    laura123 są mity greckie i kieleckie
  • laura123 23.07.2021
    Najpierw ubolewał, że admin nie blokuje osób mu nieprzychylnych, jak to zrobił, to będzie ubolewał, że u niego nie piszą... i dziwić się, że to w wariatkowie siedzi.
  • laura123 23.07.2021
    Co ja piszę... przecież nikt się nie dziwi...
  • pansowa 23.07.2021
    laura123 Ładnie powiedziane... nieprzychylnych...
    Mówisz o idiotach i idiotkach uprawiających hejt, spam i stalkig i wpierdalających się w cudze życie?
  • pansowa 23.07.2021
    Grain Luzuj majty bo znowu gumka...
  • laura123 23.07.2021
    pansowa nie, mówię o skurwielach bijących kobiety, o męskich kurwach nie mających żadnych hamulców. O takich śmieciach, których ziemia nosi nie wiadomo po co, i z jakich powodów, bo to pasożyty żyjące z kobiet.
  • pansowa 23.07.2021
    laura123 Udowodnij, bo jeśli nie to znowu pójdzie oszczerstwo i naruszenie dóbr osobistych.
    Czy znalazłaś już ten wiersz w starych treściach?
    I mam nareszcie z tobą spokój kobyło.
    I powiedziałem głośno to, co inni o tobie myślą.
    Oczywiście poza bandą.
    A tera się produkuj. U mnie już tego nie zrobisz. I siej kłamstwa dalej. Zobaczymy.
  • laura123 23.07.2021
    pansowa to teraz wiesz, co o tobie inni myślą, śmieciu!
  • laura123 23.07.2021
    Zobaczymy, jak policja wkroczy do tego ośrodka i zapyta o pacjenta i jego hobby. Zobaczymy...
  • pansowa 23.07.2021
    laura123 hahahaha
  • laura123 "śmieciu!"
    Że takiej damie chce się takim od rana dowieczora zajmować...
    Zdumiewające...
    Jakby nie było na świecie dżentelmenów.
  • pansowa 23.07.2021
    Wiem co ty wymyślasz idiotko, a nie co ludzie myślą.
  • pansowa 23.07.2021
    Nadleśniczy Nuncescu To świr w ostrej fazie.
  • laura123 23.07.2021
    Ty myślisz, że będziesz mnie wyzywał, jak żonę kiedyś, chyba cię pogięło... co ty masz do mnie ofiaro losu? Myślałeś, że będę utrzymywać takiego nieroba, co miesiąc w niemczech i trzy miesiące w ośrodku? Na pewno.
  • Angela 23.07.2021
    pansowa ? ??Tia, zdecydowanie no pasaran.
  • pansowa 23.07.2021
    laura123 Udowodnij szantrapo, albo bekniesz za zniesławienia.
  • pansowa 23.07.2021
    Angela Sama widzisz.
    Jej kompletnie wali na dekiel, a taka idiotka nie będzie nas terroryzować.
  • laura123 23.07.2021
    O, Angela chętna... tylko nie wiem czy nie bardziej dla tych gwiazdeczek przy publikacjach, dla nich niektóre ''damy'' gotowe tu na wszystko.

    Zniesławienia? Toż sam mi się chwaliłeś, że synowie znać ciebie nie chcą, zapomniałeś już?
  • pansowa 23.07.2021
    laura123 Mówiłem coś o katowaniu rodziny?
    Głupia cipo, nie będziesz tu zmyślać i zniesławiać.
  • laura123 23.07.2021
    Dzieci nie chcą ciebie znać, bo byłeś za dobry? Hahaha
  • pansowa Zrób skriny i zgłos to i toto na policję.
    To już nie jest kwestia przytyków czy drwin, tylko zniesławienia.
  • laura123 23.07.2021
    Policja już to czyta, nie pękaj, Refluksja.
  • Angela 23.07.2021
    laura123 co ty pierdolisz, że tak nienachalnie zapytam? Jakich gwoazdeczek, od kiedy to pansowa mnie gwiazdkuje?
    Ty to robisz i nawet o tym nie wiesz?
  • pansowa 23.07.2021
    laura123 Pytam wyraźnie: Czy masz dowody na to, że katowałem rodzinę i wyzywałem żonę?
    Bo jeśli nie masz, to oszczerstwo i naruszenie dóbr osobistych.
    I tym się zajmiemy.
  • pansowa 23.07.2021
    Nadleśniczy Nuncescu Zrób to, bo ja ztymi skrinami...
    Oczywiście, że zgłoszę. Dość pobłażania dla idiotki.
  • laura123 23.07.2021
    pansowa zawsze można twoją żonę wezwać na świadka, po co strzępić darmo ryja? Proste!
  • pansowa 23.07.2021
    laura123 No właśnie o to chodzi.
    Wezwą ją na pewno.
    I wtedy zobaczymy co wiesz, skoro publicznie mi stawiasz takie zarzuty.
    Bo skoro tutaj piszesz takie rzeczy to pewnie z nią rozmawiałaś.
  • laura123 23.07.2021
    pansowa nie, ale chętnie porozmawiam. Zapytam, jak to się stało, że takiego dobrego ojca synowie nie chcą znać, bo mi się żalił.
    Jakim trzeba być ojcem, żeby dzieci się odwróciły? Gdy to usłyszałam, wbiło mnie w fotel... nie dosyć, że takiego już znałam, to jeszcze jeden taki do mnie startuje... masakra!
  • Abbie Faria 23.07.2021
    pansowa Nie lubię się wtrącać... ale chyba laura123 wprost nie dała do zrozumienia, że jest Pan oprawcą rodzinnym i "patolem" bijącym żonę. Policja jeżeli podejmie działania to pewnie nie znajdzie takiego miejsca w opowi gdzie to jest jasno napisane o Panu. Ale co prawda może uprzykrzyć Pani Laurze życie - wezwanie na komendę/ komisariat, wyjaśnienia, jasna deklaracja o braku takich treści. Parę dni wyjętych z życia.
  • pansowa 23.07.2021
    laura123 Chuj cię obchodzi dlaczego, ale tu publicznie oskarżyłaś mnie o molestowanie rodziny.
    Albo przedstawisz dowody, albo sąd i policja zweryfikują te oszczerstwa na podstawie choćby zeznań mojej byłej żony.
    I będziesz miała ciepło w gaciach.
  • pansowa 23.07.2021
    Abbie Faria Ano tutaj właśnie dała do zrozumienia wprost. I daje cały czas.
    I o to mi chodziło, aby to wyszło od niej, kto jest bohaterem jej gniota.
    Przeczytaj tutaj wymianę z nią od początku.
  • laura123 23.07.2021
    pansowa w którym miejscu?
  • pansowa 23.07.2021
    laura123 Wskażę komu trzeba.
    Cały czas rozmawiasz o tym nie negując, że chodzi o mnie, a wprost potwierdzając.
  • laura123 Po raz enty przypominam ci o precedensie "Nocnika" Żuławskiego.
  • laura123 23.07.2021
    pansowa jakby to ci powiedzieć... nie jesteś pępkiem świata, nie jesteś jedynym facetem na ziemi... nie jesteś też jedynym, którego dzieci nie chcą znać. Wiem, to trudne do zrozumienia, bo taki narcyz tylko siebie widzi... i jeszcze myśli, że każda kobieta, a już na pewno ja - myśli o nim na tym portalu.

    A jedyną, która tak naprawdę myśli tutaj o tobie, jest Refluksja. Reszta raczej ma ciebie w czterech literach. Przetraw powolutku i długo, może coś dotrze, choć wątpię, boś tępy i zapatrzony w sieboe, dupku!
  • Abbie Faria 23.07.2021
    pansowa Nie umiem tego znaleźć, bo to pranie brudów lasuje umysł. Jeżeli jest Pan pewien, że Laura BEZPODSTAWNIE imputuje Panu przemoc rodzinną, to jak najbardziej - Imię nazwisko w mailu do administratora portalu z prośbą o udostępnienie numeru IP osoby posługującej się nickiem laura123 organom ścigania wraz ze screenami tych komentarzy. Drugi mail - list do organów ścigania z imieniem i nazwiskiem o możliwości popełnienia przestępstwa, ale ściganego prywatnie - z pozwu prywatnego. Sęk w tym, że aby taki pozew był zasadny potrzeba znać adres zameldowania Pani Laury. Ponieważ jest RODO, dostawca internetu nie może podać klienta IP i adresu, bez wezwania prokuratora. Więc sprawa musi zahaczyć o prokuraturę. Słowem "grubo". Ale jak ma Pan jakieś znajomości w prokuraturze, sprawa może przejść dość szybko.
  • pansowa 23.07.2021
    laura123 Do zobaczenia :)
    Zbieraj dowody, na zarzuty, które tu postawiłaś.
  • Abbie Faria Admin nie może udostępniać IP każdemu, kto sobie tego zażyczy.
    Udostępnić go może policji lub prokuraturze.
  • laura123 23.07.2021
    Abbie Faria nie, nie tak. Ja najpierw wystąpiłam do policji i dopiero policja występuje do admina o udostępnienie danych. Admin na prywatne prośby użytkowników nie może udostępnić danych, radzę się zapoznać.
  • Abbie Faria 23.07.2021
    Nadleśniczy Nuncescu Przeczytaj mój post jeszcze raz! " z prośbą o udostępnienie numeru IP osoby posługującej się nickiem laura123 organom ścigania wraz ze screenami tych komentarzy"
  • pansowa 23.07.2021
    Abbie Faria Gdyby tu było PW to bym ci wskazał to miejsce.
    A poza tym, czy zauważyłeś tu gdziekolwiek wpis: O czym my rozmawiamy? To opko nie dotyczy ciebie.
    Ale nie będę wskazywał miejsca publicznie.
  • Abbie Faria 23.07.2021
    pansowa Ok, dalej się już nie wtrącam, bo to nie moja sprawa. Pozdrawiam was i życzę polubownego załatwienia sprawy.
  • pansowa 23.07.2021
    Abbie Faria Jak tylko udowodni swój zarzut, który sformułowała publicznie to owszem.
    A to bardzo poważny zarzut.
  • laura123 23.07.2021
    pansowa jaki publiczny zarzut? No przecież wczoraj jeden wierszyk znalazłam ci ze zmienionym tytułem, drugiego nie mogę, ale te frazy gdzieś czytałam, może sobie przypomnę...
  • pansowa 23.07.2021
    laura123 Nie zamierzam więcej z tobą gadać. I nie rżnij idiotki bo i tak nią jesteś.
    Dobrze wiesz o co chodzi, a wpisy tutaj nie znikną na szczęście.
  • laura123 23.07.2021
    pansowa niby o co?
  • pansowa 23.07.2021
    laura123 Piękny jest ten strach :)
    Pogadamy inaczej.
  • laura123 23.07.2021
    Że dzieci nie chcą z tobą gadać? Chwaliłeś się, sam. Zapomniałeś?

    Jaki strach, że mnie pobijesz czy zabijesz, jak znajdziesz wykonawcę, który to zrobi za kasę?
  • laura123 23.07.2021
    Fakt, przestraszyłam się tego i czuję się zagrożona.
  • Akwadar 23.07.2021
    Żałosne... co kogo obchodzi, że dzieci nie chcą rozmawiać. Uczepiła się tego jak pijana płotu.
  • laura123 23.07.2021
    Akwadar gówno prawda, ja wiem, co to znaczy, jak dzieci to przeżywają. Ty nie wiesz, to milcz!
  • Akwadar 23.07.2021
    laura123 a skąd wiesz? Odrzucona byłaś?
  • Akwadar 23.07.2021
    pansowa odrzucane kobity są mega upierdliwe.
  • pansowa 23.07.2021
    Akwadar To pół biedy.
    Ważne, że publicznie zarzuciła mi molestowanie rodziny.
  • Akwadar 23.07.2021
    pansowa poważne...
  • pansowa 23.07.2021
    Akwadar Nie zostawię tego.
    To bardzo poważny zarzut i wpływa na mój wizerunek.
  • laura123 23.07.2021
    Akwadar jaka odrzucona, co ty pleciesz?
    Jaka kobieta chce żyć z gnojem, którego własne dzieci nie chcą znać? Myślisz ty trochę?
  • pansowa 23.07.2021
    laura123 Ano zobaczymy kto i z kim zechce żyć.
    Bo sąd chuj będzie obchodzić dlaczego, jeśli to nie będzie molestowanie, które tu zarzuciłaś.
  • laura123 23.07.2021
    pansowa ja wiem jedno, ja z tobą żyć nie chcę i nie będę, choćbyś był ostatnim facetem na ziemi, boś dla mnie jedno wielkie gówno.
    Rozumiem, że miałeś jakieś plany i nadzieje, ale nie obchodzi mnie to. To twój problem!

    Jakie molestowanie? Sowy odlatują... hahahaha
  • pansowa 23.07.2021
    laura123 Mam w dupie z kim chcesz żyć. Kto chce się męczyć z wariatką to jego sprawa.
    A jakie molestowanie? Za późno udajesz Greka.
    Cały ten wątek, (a szczególnie początek) wyraźnie wskazuje, komu i co zarzuciłaś.
    I o to mi chodziło, abyś to powiedziała o kim piszesz.
  • laura123 23.07.2021
    pansowa niech ci leki zmienią... może jeszcze jakieś resztki da się uratować...
  • laura123 23.07.2021
    No, kużwa, będzie pisał do mnie cały dzień. ŻŁÓB WYZYWA, GROZI, CHCE PŁACIĆ ZA MOJĄ ŚMIERĆ i jeszcze takie gówno ma coś do powiedzenia, jeszcze grozi, że ja zobaczę, bo zniesławiłam śmiecia, którego własne dzieci nie chcą znać. Ot, menda.
  • pansowa 23.07.2021
    laura123 Do zobaczenia :)))
    A zobaczymy się.
  • laura123 23.07.2021
    Niekoniecznie, wystarczy adwokat na sprawie. Ja się czuję zagrożona i nie narażę swojego życia.
  • pansowa 23.07.2021
    laura123 :)))
  • laura123 23.07.2021
    pansowa na spotkanie liczyłeś? A broń już masz, czy znalazłeś kogoś, to mnie sprzątnie?
  • Angela 23.07.2021
    pansowa może jak ją w prokuraturze przemaglują, czegoś się wreszcie nauczy. Za damę chce toto uchodzić, ale naturu straganowej przekupy ukryć nie zdoła
  • Angela 23.07.2021
    Natury*
  • Akwadar 23.07.2021
    laura123 to kiego za nim latasz i się pultasz do niego tyle czasu? Myślisz trochę, czy już z tego nawiedzenia wygniła ci ostatnia szara komórka?
  • laura123 23.07.2021
    Akwadar jak za nim latam? To on ciągle pisze i pisze, i pisze... aż wytrzymać nie idzie i trzeba wiązankę puścić.
    Widziałeś jakiś jeden jego komentarz bez odniesienia do mnie? Staram się, jak mogę nie reagować, ale ta menda dotąd będzie ględzić aż nie wytrzyma człowiek... ciekawe jak ty byś się czuł, jakby tak ciebie ktoś cały czas molestował?

    Raz ci Refluksja za skórę zalazła, to pocisnąłeś mocno, a ja to mam codziennie i w każdym jego komentarzu... myśl trochę!
  • pansowa 23.07.2021
    Angela Wątpię. To nieuleczalny przypadek, ale zostawić nie można.
    Jeszcze planowane morderstwo w tle :)))
    Kabaret.
  • pansowa 23.07.2021
    Akwadar Nie, nie lata. Dziesiątki wpisów bez sensu pod moimi wierszami, i ani jednego mojego u niej :)))
    Nie lata :)
  • Angela 23.07.2021
    pansowa ;)))
  • pansowa 23.07.2021
    Angela To głupie już nie wie co pisze.
    Nic u niej nie piszę, a ją molestuję :)))
    Za to u mnie dostaje pierdolca.
  • Akwadar 23.07.2021
    laura123 to ty myśl. Nie odzywaj się i będzie po sprawie. W odnoszeniu się w komentarzach idziecie łeb w łeb. A te puszczanie wiązanek jest śmieszne i żałosne, szmacenie się osiągnęło niewyobrażalny szczyt. Lubisz to czy inny uj?
    Dobra, nie będę już z tobą gadać, bo obciach.
  • Akwadar 23.07.2021
    pansowa każdy chłop ją tu molestuje, taka z niej dżaga... Coś jej się porypało. Szkoda gadać.
  • laura123 23.07.2021
    Akwadar dobra, nie będę się odzywać i reagować. Wytrzymam, a ty czytaj i patrz, czy będzie chociaż jeden komentarz nie na mój temat... nie, nie każdy mnie molestuje i to widać, ale ten cały czas. Pochwal go jeszcze za to. Takiś uczciwy!
  • Angela 23.07.2021
    pansowa kocha Cię, miłością szczerą i toksyczną XD
  • pansowa 23.07.2021
    Akwadar To już trwałe upośledzenie.
    Ubytek.
  • pansowa 23.07.2021
    Angela Wypluj!
    Nie jestem odporny na ten rodzaj jadu.
  • Akwadar 23.07.2021
    laura123 nie mam czasu na wasze przepychanki. Jesteś dorosła (chyba) i jak się sama nie uszanujesz, to inni też cię nie uszanują, tyle w temacie.
  • Akwadar 23.07.2021
    Angela witam Cię, Pani :)
  • Akwadar 23.07.2021
    pansowa dlatego trzeba odpuścić. Nic nie zrobisz, szkoda nerw.
  • pansowa 23.07.2021
    Akwadar To oznacza, że może pisać wszystko, obrzucać błotem, oszczerstwami, grzebać mi w dupie i w łóżku?
    No nie żartuj.
    Jest jakaś granica dobroci dla zwierząt.
  • Angela 23.07.2021
    Akwadar witam Cię, Panie! :)
  • Akwadar 23.07.2021
    Angela dawno się nie widzieliśmy... :)
  • Akwadar 23.07.2021
    pansowa weź to miękko na klatę, nic innego nie możesz zrobić, oprócz przepychania się. Z mułem nie warto się kopać.
  • Angela 23.07.2021
    Akwadar oj tak, jakoś się nie złożyło. Czasu brak, a jak już zaglądnę, to Ciebie już nie ma.
  • Akwadar 23.07.2021
    Angela kto kradnie ten czas? ;)
  • Angela 23.07.2021
    Akwadar przykro mi, nie wiem, ale lepiej niech odda :)
  • pansowa 23.07.2021
    Akwadar Może.
    I faktycznie ma się czego bać przy spotkaniu ze mną.
    W gębę bym napluł.
  • Akwadar 23.07.2021
    pansowa założę się, że nie ty jeden by chciał, ale nie warto już o tym gadać.
  • Patriota 23.07.2021
    Angela nie musisz tego pisać tak wyraźnie, zawsze będziesz stała tam, gdzie stało ZOMO, i jeszcze po stronie największych chamów, różnej szumowiny. I bez Twojego oświadczenia to wiedziałem. I oczywiście po stronie tych, którzy chwalą Twoje wypociny. A że są to jedni i ci sami ludzie, to mnie nie dziwi.
  • Angela 23.07.2021
    Patriota odstawiłeś leki?
    To źle. Pan doktor kazał brać, to warto, bo on wie lepiej.
    Ty znowu o tych publikacjach, których obecnie brak...
    Pisz sobie co chcesz, znaczy to dla mnie tyle, co zeszłoroczny śnieg. Ns zawsze pozostaniesz pajacem?
  • Angela 23.07.2021
    Na*
  • Szpilka 23.07.2021
    Patriota

    A teraz nudą nie wieje? Dla mnie to strasznie nudne, gdy ludzie na siebie wiadra pomyj wylewają ?
  • Agnes07 23.07.2021
    I Angele też lubię. :)
  • Angela 23.07.2021
    Dzięki Agnes ?
  • fanthomas 23.07.2021
    140 komentarzy. Czyli opowi jeszcze żyje.
  • kigja 23.07.2021
    ZNAMY TWOJĄ PSYCHOZĘ I MIŁOŚĆ DO WYWLEKANIA SPRAW OSOBISTYCH.

    SOWA W KOŃCU POWINIEN ZGŁOSIĆ CIĘ WŁADZOM. SZKODA, ŻE JEST NIESŁOWNY I BAWI SIĘ Z TOBĄ W KOTKA I MYSZKĘ, ALE WIDOCZNIE TO LUBI.
  • poco 02.08.2021
    kigja ma muzo
    kitko mi kitkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania