liryczny lipiec 2

latarnia Luny

lot lelka

letnia laudacja

***

leżak landrynki

laber listków lipowych

luz

***

letni los

lękliwych lunatyków

lubczyk lokuje

***

ladro lekkoduch

leniwe lustereczko

Luny

***

ludyczność

lśniące lektury

lukrowane litery

***

ląd likantropii

letarg leśnych legend

leczby latawiec

 

_______________

Dziękuję za inspirację Trzy Cztery :)

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (46)

  • laura123 21.07.2021
    Ciekawe, ile razy jeszcze to samo w następnym wydaniu zamieścisz? I co to w ogóle jest?

    Jedynka jeszcze nie ode mnie.
  • kigja 21.07.2021
    Dlaczego nazywają cię larwą i glistą i dżdżownicą?
    Rzeknij mi w ekran.
  • kigja 22.07.2021
    Nie jestem uchodźcą, więc nie muszę uchodzić...
    w przeciwieństwie do innych.
  • laura123 22.07.2021
    No, uchodźcą zdecydowanie nie jesteś... hahaha

    Co brałaś?
  • kigja 22.07.2021
    Na mym różowym języczku legło kilka kamyczków...

    ?
  • Agnes07 22.07.2021
    Grain jednak nie obejdziesz się bez osobistych wycieczek musisz rzucić się w kierunku autora bo inaczej bys nie przepuscił
  • Agnes07 22.07.2021
    laura123 co brala to nie Twoja zasrana sprawa
  • laura123 22.07.2021
    Agnes07 zajmij się sobą, masz co robić...
  • laura123 22.07.2021
    kigja ty pierdzielisz, jakbyś była po usunięciu mózgu, czy jego części, bo jakiś idiotyzm wymyśliłaś i udajesz, a z tobą inni, że to jest coś cudownego, a to kicz niesamowity... dzieciom byłoby wstyd pod czymś takim się podpisać, a stare baby się zabawiają... jak kretynki.
  • Trzy Cztery 22.07.2021
    laura123, każdy bawi się tak, jak lubi. Stare baby i starzy dziadowie też mogą się bawić. Albo z zabawą skończyć.
    Zobacz, jak bawi się stary dziad, David Gilmour. Stary, siwy, brzuchaty Gilmour.
    Gilmour, który już ma słabe struny głosowe zamiast kłócić się z sąsiadami, wymachując jakimś kosturem, co podobno bardziej przystoi staruchom, postanowił zaśpiewać w języku francuskim arię z opery "Poławiacze pereł" Bizeta! Co za kretyn! A jak on musi się bawić ze swoja gitarą w domu, jak nikt go nie ogląda! Co on tam wygrywa, wyśpiewuje! Po co mu zabawa?

    DAVID GILMOUR - JE CROIS ENTENDRE ENCORE:

    https://www.youtube.com/watch?v=lKKLqnN8iVU

    Zanim wyszedł na scenę i zaśpiewał dla tych, co przyszli posłuchać, na pewno ćwiczył ten kawałek, trudził się przy tym, próbował, a wszystko to sprawiało mu przyjemność i radość. Czy powinien przestać?

    Ja nie jestem Gilmourem, nie jestem genialna, ale jak czytam Twoje słowa, lauro123, że "stare baby się zabawiają... jak kretynki", to nie pozostaje mi powiedzieć nic innego, jak - tak. Z przyjemnością.
  • Trzy Cztery 22.07.2021
    A to jeszcze jeden stary kretyn:

    https://www.wprost.pl/swiat/10290879/amerykanski-muzyk-zmarl-na-scenie-zdazyl-powiedziec-przepraszam.html

    Przecież mógł umrzeć przed telewizorem, na kanapie, a nie na jakimś stołku, z gitarą w ręce.

    Sporo jest takich starych kretynów i kretynek na tym świecie...
  • Trzy Cztery 22.07.2021
    71 lat i jeszcze wdrapywał się na scenę?... Kretyn, prawda, lauro123?
  • Baba Szora 22.07.2021
    Trzy Cztery W punkt :-))))
  • laura123 22.07.2021
    Trzy Cztery, żeby mógł zadziwić, na miarę kigji, powinien wyjść i zaszczekać w rytm arii operowej, a nie normalnie zaśpiewać albo chociaż jakiś bełkot do rangi sztuki podnieść, bo z tym tutaj mamy do czynienia. Wtedy można by było jakieś porównanie zastosować, na które w tym momencie nie ma szans.
    Ostatnio oglądałam taniec towarzyski starszych ludzi, kurczę, co oni wyprawiali na scenie, można tylko patrzeć i podziwiać, ale gdyby zastosowali ''myśl twórczą'' kigji, to by przy pierwszym podejściu nogi połamali. Takie to ma ze sobą połączenie. Bo w tej jej ''twórczości'' powyżej jest tylko bełkot.

    Król jest nagi i żadne czary tutaj nie pomogą, no chyba że oślepniemy, wtedy tak, można wmówić wszystko!
  • Trzy Cztery 22.07.2021
    Bardzo śliczne miniaturki. Liryczne.

    Wiesz co, kigja? Mam nowy pomysł. Tylko się nie denerwuj, bo tym razem byłoby to trudne, a i lipiec zaraz się skończy, więc się podzielę pomysłem, a Ty go nie realizuj.

    Mogłabyś zrobić lipcową krzyżówkę (tzn - nie rób!).

    Pierwsze hasło: leżak landrynki

    Odpowiedź: język

    I dałabyś tych haseł sześć, a z pierwszych liter odpowiedzi wyszłoby rozwiązanie. Np. jagoda.

    leżak landrynki - j - ęzyk
    ........................- a - ...........
    lokum lerka......- g - niazdo
    luka................. - o - ko.......
    ........................ - d - .........
    ........................ - a - .........

    Fajny pomysł, co nie? W ogóle, samo wymyślanie pomysłów jest fajne.
  • kigja 22.07.2021
    No, fajoski.
    Ale to Twój pomysł Trzy Cztery i mogłabyś go zrealizować wklejając post na forum, ale z inną treścią. Swoją rzecz jasna. Taki post byłby zawsze dostepny pod ręką dla lubiących zabawę (do)słowną - trochę nas niewiele, ale damy radę.

    Realizuj.
  • kigja 22.07.2021
    A czemu napisałaś - Tylko się nie denerwuj...
    ???
    Nie rozumię :-/
  • Trzy Cztery 22.07.2021
    Tak napisałam, bo każdy na pewno woli sam sobie wymyślać. Ale nie o to mi chodziło. Zaciekawiło mnie, czy Ty w swojej miniaturce wyobrażałaś sobie landrynkę na leżaku, czy leżak i landrynki jako przedmioty towarzyszące letniej labie. Leżak landrynki jako język spodobał mi się i stąd ten pomysł.
  • kigja 22.07.2021
    Tak po prawdzie, to landrynka kojarzy mi się ze słodką śmiercią. Tobie nie?
    Leżysz se na leżaczku ssiesz landrynę i lekko usypiasz, a wtedy landrynka przystępuje do ataku dusi cię i umierasz w pełnej słodyczy...

    Napiszesz post na forum?
  • Trzy Cztery 22.07.2021
    Taka śmierć jest możliwa. Nie, nie napiszę. To byłoby nudne w realizacji. Sam pomysł wystarczy.
  • kigja 22.07.2021
    Okey.
  • Dekaos Dondi 23.07.2021
    Kigja / TrzyCztery
    A taka zabawa, co kiedyś wrzuciłem:))
    Końcowa część wyrazu z lewej i pierwsza wyrazu z prawej→tworzą nowy wyraz.
    Chodzi o to, żeby obydwa zadnia(teksty)miały jakiś sens. A nie jakieś przypadkowe wyrazy.
    PARÓWKA CIEPŁA POGIĘTA SAKSOFONEM
    Zdanie ukryte↔Kacie łap tasak
  • kigja 23.07.2021
    Dekaos Dondi

    Wybacz Dekoś, ale kompletnie tego nie pamiętam, aczkolwiek bardzo mi się podoba :)))

    Ale to już dla zaawansowanych, chyba...
    W każdym razie chciałabym spróbować.
  • Dekaos Dondi 23.07.2021
    Kigja↔Dzięki:)↔Liczę na to. Też fajna zabawa.
    Tym bardziej, jeżeli obydwa zdania(tekst)mają mieć jakiś sens. Nawet pokręcony do cna:))
    P.S↔3/4→też wrzuciłem.
  • Dekaos Dondi 23.07.2021
    Teraz łatwiej technicznie, bo można wytłuścić owe:)
  • kigja 23.07.2021
    Dekaos Dondi
    Ale zaczniesz pierwszy, dobrze?
    Muszę ułożyć sobie w głowie i mieć czas na przyswojenie, aczkolwiek nie jestem pewna, czy dam radę układać zdania z rebusem.
  • Dekaos Dondi 23.07.2021
    Kigja↔Póki co, ułożyłem jeno ten:)
  • kigja 23.07.2021
    Dekaos Dondi
    Uuufffffff, bałam się, że masz już trzy opowiadania i wyjdę na niedojdę ?
  • kigja 22.07.2021
    A i jeszcze z Tiną Landryną xd
  • JamCi 22.07.2021
    Lubię Twoją kreatywność. I frajde z zabawy słowami. To jest takie fajne nie?
    Niektóre bardzo mi się podobają.
  • kigja 22.07.2021
    Ja to kocham i nie interesuje mnie czyjeś szczekanie.
    Dzięki Jamci.
  • poco 22.07.2021
    lubię
    laury
    lico
    kigjo - czarownico
  • D.E.M.O.N 22.07.2021
    a ja to lubię te wasze komentarze, od razu kawa lepiej wchodzi z rana :D
  • poco 22.07.2021
    D.E.M.O.N pije kawę
    no i ma zabawę
    cieszy Go lektura
    choć czesto to bzdura

    brednie, banialuki
    debilizmy wszelkie
    rzecz jasna nie Moje
    Moje słowa WIELKIE
  • Baba Szora 22.07.2021
    poco :-D
  • Baba Szora 22.07.2021
    Heh... mozna tu zaglądać raz na kilka miesięcy, a tutaj zawsze to samo, jakby czas stanął w miejscu :-) Zawsze walka 'wielkich poetów' z tymi pomniejszymi, którzy miernoty swoich dzieł się nie wstydzą i wystawiają do czytania dla motłochu :-)))
  • kigja 22.07.2021
    Baba Szora :)))
  • Dekaos Dondi 22.07.2021
    Kigja↔Cenię kreatywność. Na pewno nie jesteś "w ramce" I dobrze.
    A poza tym–tak ogólnie—im większy dystans do samego siebie,
    tym człek mniejszym dupkiem się staje, z "jedynym słusznym przedziałkiem" :))
    Tekst jest jak subtelne "kuszenie do wyobrażenia sobie o wiele więcej"
    I kolejna wstęga pod tekstem, utkana z Dziedzictwa Kultury Narodowej:D
    Pozdrawiam:)↔%?
  • kigja 22.07.2021
    Napisałam zainspirowana komentarzem Trzy Cztery. I wcale to nie było łatwe, bo użyłam dokładnie tym samych słów z 1 cz, czyli bez użycia deklinacji.

    Ale czego nie robi się w imię miłości...
    Dziękuję bardzo, Dekoś.
    Pozdrawiam!
  • Piotrek P. 1988 22.07.2021
    Liryczny lipiec poprawia nastrój, 5, pozdrawiam :-)
  • kigja 22.07.2021
    Dziękuję Piotrek. To fajna zabawa, męcząca, ale i sycąca :)))
    Pozdrawiam!
  • Garść 22.07.2021
    lubisz lirycznie
    latem luz lipcowy
    lustrować...

    Bardzo mi się podobają haikowe tautogramy.
    Szczególnie pierwszy. Letnia laudacja w lipcowej nocy - jakżeś na to wpadła? Urokliwe i w punkt!
    Lot lelka na tle księżycowej latarni. Widzę to! Zazdrość, ale przeboleję, szczęściaro :D
    Rytm nie wpada w koleiny, desygnaty elowatych odsyłają w rozleniwiony, landrynkowy czas lipca. Ludyczny, rustykalny na słodko.
    Pięć gwiazdek należy się bez szemrania.
  • kigja 22.07.2021
    Zainspirowała mnie Trzy Cztery, bo dokonała zapisu jednego wersu w formie haiku :)
    To poszłam za ciosem, a co się będę opindalać, robić trzeba, a nie tylko lelkum polelkum, co nie ?

    Dziękuję za miły komentarz. Będę go jadła i piła i się w nim kąpała, aż zacznę świecić, jak słońce ?
  • Garść 22.07.2021
    Kigja, nie żałuj sobie :D
    Koment złych kalorii nie zawiera. Wolny ponadto od cholesterolu i brunatnych złogów.
  • Poncki dwa lata temu
    Ok. Kumak. A tekst na L czad?
  • Poncki dwa lata temu
    Z drugiej strony, im dłużej będziesz pozwalać aby zgorzknienie wdzierało się do środka tym mocniej będzie fosforyzować i się nakładać.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania