Otwórz oczy | prolog

-Dziewczyno słyszysz mnie?

-Co?

-Nareszcie... - Merry nie lubiła swojego talentu. No bo kto chętnie rozmawiałby z duchami?- Mam wiadomość od twojego ojca.

-Peter... mów szybko! - ojciec Merry zmarł zanim się urodziła, a matka wyszła za jej ojczyma Kiliana.

- Mówił, że jesteście kameleonami... - wypowiadając te słowa dusza zniknęła.

-Zajebiście... gdybym tylko wiedziała o co chodzi... Mniejsza z tym. - Merry była naprawdę ładną szatynką o brązowych oczach i idealnej figurze. A ponad pół roku temu dowiedziała się, że jest też niezidentyfikowaną istotą nadnaturalną. Gdy wyjechała do szkoły z internatem w okolicach Fallen poznała swoich nowych przyjaciół i chłopaka. Matt był miłośćą jej życia, każda spędzona z nim chwila była najpiękniejsza. Matt był wysokim przystojnym 19latkiem, miał czarne włosy i niebieskie oczy. Był też wilkołakiem. Z przyjaciółmi czyli 16letnią Sariną - wampirzycą, 18letnią Emily, 19letnim 25letnią dyrektorką szkoły Amber bawiła się lepiej niż ze starymi znajomymi.

-Merry... Merry... Merry wstawaj...

-Mamo tato są ferie... -zwróciła się do ojczyma.

-To nie znaczy, że będziesz spać do jedenastej...

 

***jest to moje pierwsze tego typu opowiadanie. Mam nadzieję że wam się spodoba~ Kadka

Następne częściOtwórz oczy | 1

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Hi Hidalf 04.03.2015
    W sumie to sądzę, że zapowiada się ciekawie, czekam na pierwszy rozdział! :)
  • NataliaO 04.03.2015
    Interesujące :)
  • KarolaKorman 04.03.2015
    Jest całkiem dobrze, pisz dalej :)
  • Angela 04.03.2015
    Czekam co będzie dalej, zapowiada się ciekawie :} 4
  • BreezyLove 04.03.2015
    Może być ciekawe, czekam na pierwszy rozdział :)
  • Kadka 05.03.2015
    Dziękuję za wasze opinie. Dzisiaj na pewno wstawię 1 rozdział ;)
  • Kadka 05.03.2015
    Uwaga! Dopiero teraz zauważyłam, że przypadkowo usunęłam imie xD Powinien być 19letni Eric xDD
  • MarTHa 08.03.2015
    Super. Wciąga :-)
  • Kropka nad "i" 09.03.2015
    Fajne, za szybko sie konczy :-)
    Dodaj troche opisów i będzie OK!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania