.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pasja 27.01.2017
    Ameryka która nigdy nie była zniszczona tak jak Polska. Wiedzieli pewnie tyle co przeczytali w gazecie. Inny kraj inne problemy. Piątka i zdrówko
  • Mieszkaniec 30.01.2017
    Ameryka miała się bardzo dobrze. Europa ich nie interesowała, Hitlera się nie bali. Ale, w dużym uproszczeniu mówiąc, ich izolacjonizm doprowadził do Pearl Harbor i choć tego nie chcieli, to musieli się przyłączyć do drugiej wojny światowej. Japończycy zrobili głupstwo, Amerykanie się wkurzyli i dopiero wtedy zrozumieli, że nie mogą żyć w obojętności w stosunku do płonącej Europy. Ale taki kaleka Roosevelt, to było nasze nieszczęście. Nie powinien być prezydentem, bardziej nadawał się do hospicjum. Sprzedał nas Stalinowi. Przez to Polska nie była nawet zaproszona na paradę zwycięstwa, w której maszerowali tacy wielcy sojusznicy Zachodu, jak Etiopczycy, Egipcjanie, Nepalczycy, Brazylijczycy itp....
  • katharina182 02.02.2017
    Koleiny rozdział za mną. Trzymasz poziom. Jest ciągle dość obrazowo napisane. I znowu zasłużona 5 ode mnie; )
  • Mieszkaniec 02.02.2017
    Bardzo dziękuję! :D
  • KarolaKorman 07.02.2017
    Te stare gazety mnie zszokowały, sama chciałabym taką zobaczyć :) Sytuacja nieciekawa też z Portorykańczykami, za kawałek rurki złomowej grozić człowiekowi w taki sposób, straszne, 5 :)
  • Mieszkaniec 07.02.2017
    Południowcy mają gorący temperament;) Takie gazetki to jest kapitalna sprawa ;). No i wyobraź sobie gazetę, w której Hemingway publikuje swoje opowiadania, prawie tak jak my nasze tutaj :D (prawie robi różnicę ;))))
  • KarolaKorman 08.02.2017
    Ogromną różnicę :( Idę na koncert :)
  • Mieszkaniec 08.02.2017
    To będzie taki nieoczekiwany koncert;) życzę miłych wrażeń ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania