.

.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Pasja 25.01.2017
    Ambitny ten Tosiek i bardzo wytrwały. Coś w tej scenie o jabłkach jest prawdy... mój dziadek zawsze mówił że małe i robaczywe jabłko to zdrowe. Pamiętam jego m, małe ale jakie smaczne było. Pamiętam La Bamba i taniec i film no i spódniczki. Pamiętam też U2 i ich piosenki aktualne do dzisiaj. Pewnie Tosiek gdy usłyszał to poczuł się marynarzem, bo tak daleko odpłynął od kraju. Czekam na ciąg dalszy. Piątka i zdrówko
  • Pasja 25.01.2017
    Malinówka jabłko ma być
  • Mieszkaniec 26.01.2017
    pasja No tak, malinówka to jest smak dzieciństwa! Czytałem kiedyś artykuł, że wszystkie tradycyjne smaczne jabłuszka stają się historią. Rolnicy nie mają interesu w uprawie tych jabłek. Teraz liczą się tylko zmodyfikowane odmiany, które łatwo się utrzymuje, transportuje, długo się nie psują, nie mają pestek... Bo przecież muszą dojechać do Chin, Ameryki etc. i wyglądać jak nowe. A to, że smakują jak tektura i te własności, o których wspomniałem mają dzięki modyfikacjom genetycznym i wsmarowywanym w nie chemikaliom to już insza inszość. Ja na wszelki wypadek obieram wszystkie jabłka, które są błyszczące, wypolerowane, z tłustą powłoką ... Tak tylko na wszelki wypadek. :)
    LaBamba, U2 to były piękne lata, a mówiąc o marynarzach, to coś w tym jest, 'Batory statku jedyny' był wyciskaczem łez na wszystkich imprach :)
  • katharina182 29.01.2017
    Nie mam za bardzo nic do dodania. Trzymasz poziom; ) i znowu 5 leci
  • Mieszkaniec 30.01.2017
    Cieszę się że śledzisz to opowiadanie! Mam nadzieję, że dalsze części umilą Ci czas i chętnie na nie zerkniesz.
  • KarolaKorman 30.01.2017
    Ach, ten amerykański sen, te wielkie, wielkie i jeszcze większe i ta kobieta w czerwieni :) Miło się wspomina takie kursy i spotkanych na zakrętach życia ludzi, 5 :)
  • Mieszkaniec 30.01.2017
    Lubię śledzić ludzkie losy i patrzeć, jak ich życie traktuje. Super jest, jak się spotyka pozytywne przykłady ludzi, którzy dzięki ciężkiej pracy, determinacji, uczciwości osiągają zamierzone cele. Dzięki za ten pozytywny komentarz!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania