.

...

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • KarolaKorman 30.11.2015
    Piękne to było, a lepsze czasy nadejdą, wielkie 5 :)
  • Beznadzieja 30.11.2015
    Bardzo dziękuję :)
  • Numizmat 30.11.2015
    Beznadzieja, nie zaraz... Super to opowiadanie. Świetnie opisane uczucia. Przez chwilę tak się wczułem w Twoją bohaterkę, że zapomniałem, gdzie jestem. Naprawdę mocne i głębokie. Mój ulubiony fragment: "Deszcz. Szara ulica, szarzy ludzie, szare niebo. Cierpię, bo nie nauczyłam się żyć w tej szarej rzeczywistości. Nie przyzwyczaję się do ludzi, którzy mają cię w dupie. Ignorują cię, myślą tylko o sobie".

    Ode mnie 5/5 oczywiście. Mam tylko nadzieję, że Twój tekst nie był oparty na prawdziwych wydarzeniach.
    Oki... Jako, że to Twoje pierwsze opowiadanie, to pozwolę sobie polecić jeszcze coś swojego. Ludzie źli? Zapraszam :) http://www.opowi.pl/ludzie-zli-a9172/
  • Beznadzieja 30.11.2015
    Jejciu, dziękuję za bardzo miły komentarz. I nie, nie jest to teks oparty na prawdziwych wydarzeniach, wbrew pozorom jestem bardzo optymistyczną osobą :)
  • Neli 13.12.2015
    Mam pytanie: dlaczego w tytule każda litera jest z wielkiej litery?
    Jestem prawie pewna, że pisze się nadziei, nie ,,nadzieji". Gdzieś tam zamiast ę napisałaś przez przypadek ą. Jeszcze coś znalazłam, ale nie pamiętam. Jeśli nie zgubię tego opowiadania, to będę je śledzić. Jest bardzo ładne, smutne i ciekawe. Podobało mi się, 5 ;))
  • Beznadzieja 14.12.2015
    Ech, nienawidzę błędów ortograficznych... Każdy wyraz w tytule jest z wielkiej litery, ponieważ... tu powinnam napisać mądre wyjaśnienie, ale takowego nie mam... Po prostu ja tak już mam i wiem, że nie powinnam tego robić, ale nie umiem :( Smutne? A mi wydaje się optymistyczne, ze względu na końcówkę, no ale jak uważasz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania