Potomkowie Piekieł - Prolog

Syn Ciemności, w bramach Piekła więziony, chciał przemknąć za Trójcy plecami niezauważony.

 

W człowieczego syna przemienił więc się, by zmieszać z innymi swą plugawą krew.

 

Wielkie Piekieł Demony, nie mogące Hadesu czeluści opuścić, postanowiły swe ludzkie dzieci w pogoń za nim wypuścić.

 

Tak właśnie powstały, ucieleśnienia mocy i mroku chwały.

 

Każde z osobna mocą obdarzone, ciemności piętnem za życia naznaczone.

 

Gdy czas właściwy nadejdzie, ich losy splotą się jak pisano w legendzie.

 

Wtedy właśnie powstaną, z ludzką pomocą zrodzone, by Lucyfera odnaleźć i w piekła odmętach być czczone.

 

On jednak, bez walki się poddać nienauczony i wojny będzie toczyć, aż zostanie zniszczony.

 

Bitwy te, każda krwawsza od drugiej, poświęceń wymagać będą od Demonów Królowej.

 

Lecz ona, przywódczyni nieugięta, podstępem go przechytrzy.

 

Tak kończy się przepowiednia.

 

~*~*~*~

 

Witajcie ! Nie wiem czy ktokolwiek będzie to czytał, ale jeśli tak, byłabym wdzięczna za wszelkie uwagi dotyczące tego oraz kolejnych rozdziałów :-) Z góry - Dziękuję.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Maria Antonina 18.10.2016
    Ejejej! Fajne, chociaż z moim mózgiem potrzeba pewnego wysiłku, żeby zrozumieć :) Pozdrawiam serdecznie :)) No i łap 5
    Może z taką wyobraźnią spróbowałabyś prozy? W takim wypadku chętnie wpadnę ;)
  • ausek 19.10.2016
    Zapowiada się interesująco. Mam nadzieję, że rozdziały będą dłuższe. ;)
  • Perzigon69 19.10.2016
    Hm dobrze się zapowiada będę czytać
  • katharina182 19.10.2016
    Brzmi ciekawie. Zaczekam jeszcze na dalsze rozdzialy, zanim ocenie. Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania