Pułapka #I

Ból, strach, rozpacz - tak, to wszystko czuję w tym momencie. Siedzę Bóg wie gdzie, sama, nic nie widzę i jest mi zimno. Czy może być coś gorszego? Powoli podnoszę się i szukam jakiegoś włącznika światła. Przecież musi coś takiego być.

- Emily! - usłyszałam czyjś głos, a po moim ciele przeszły ciarki. - To ja Mike, nie bój się.

Ach, to on. Wdech i wydech! Spokój dziewczyno!

- Gdzie jesteś? Boję się! - krzyknęłam i zatopiłam się w niepokoju.

Cisza. Jeszcze tak niedawno go słyszałam, a może to już omamy? Zaczynam ostrożnie poruszać się po pomieszczeniu, chyba jest puste, bo jeszcze na nic nie wpadłam. Ta cisza mnie już dobija, tyle bym oddała, żeby usłyszeć przynajmniej bzyczenie muchy. Aż tu nagle ktoś objął mnie w pasie, ta osoba jest na tyle bezczelna, żeby mnie dotykać! Nerwowo odwracam się i uderzam w twarz mojego napastnika.

- Emily! Do cholery to ja Mike, niby taka spokojna jesteś. A tu widzę, niegrzeczna dziewczyna - pomimo ciemności, wiedziałam, że się uśmiecha. - Nic ci nie jest?

Ale wtopa, już mi psychika siada.

- Jezu, przepraszam Cię! To ze strachu, ja nie chciałam - zaczęłam się jąkać. - Przepraszam

Podeszłam do niego i spojrzałam mu w oczy, które nawet w ciemnościach lśniły jak najjaśniejsze gwiazdy. Nagle rozległ się ogromny wrzask, upadliśmy na ziemię, a wokół nastała światłość.

 

***************************

OD AUTORA: Witajcie! Jak narazie mam brak weny, bo pisania "Nierozumiana". Oczywiście niedługo powinna się pojawić, a tu taki mój nowy pomysł. Dajcie znać czy kontynuować, czy też nie. Pozdrawiam!

Następne częściPułapka #II Pułapka #III

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • lea07 13.08.2016
    O Jezu. Świetne. Nie mogę się doczekać ciągu dalszego. Cudddoooo <33333. 5 :)
  • Zagubiona 14.08.2016
    Dziękuję <33
  • Zozole 13.08.2016
    Fajne. Możesz pisać :) 5
    I zapraszam do mnie :***
  • Zagubiona 14.08.2016
    Dziękuję :*
  • Alicja 14.08.2016
    Ciekawie się zapowiada. Chętnie przeczytam coś jeszcze :)
  • Szalokapel 15.08.2016
    Zapowiedź taka bardzo krótka. Mam mieszane myśli. Szczerze mówiąc wszystko ładnie napisane, ale jeszcze nie do końca wiem co o tym myśleć. Przeczytam ciąg dalszy i zobaczę. Póki co nie oceniam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania