Pytanie do WAS 2 - Synopsis "Imperium M"

Hej, ponawiam pytanie.

Co sądzicie o tym krótkim streszczeniu? W planach jest też napisanie scenariusza do filmu "Imperium M".

 

Synopsis

„Imperium M”

Anna Ziółek

 

Askapol. W państwie mają miejsce demokratyczne wybory prezydenckie, które ku swojemu zdziwieniu, wygrywa M – 35-letnia kobieta działająca w rządzie Askapolu sześć lat.

M z pomocą swojego doradcy – Marka – szybko wprowadza swoje postulaty w życie, w tym jeden wzbudzający ogromne kontrowersje w państwie: przywrócenie kary śmierci i zasady „oko za oko, ząb za ząb” w przypadku ciężkich przestępstw. M otwiera dużo nowych miejsc pracy, zawiera sojusze z najbogatszymi i najsilniejszymi państwami. M okazuje się być twardym i jednym z najbardziej wpływowych władców, zyskując coraz większe poparcie nie tylko w Askapolu ale także na arenie międzynarodowej. Jednak z chwilą, gdy M musi wydać wyrok na biednej kobiecie Romańskiego pochodzenia, sprawy zaczynają się bardzo komplikować i M odkrywa, że jest nie tylko władcą – jest częścią niebezpiecznej gry zagrażającej jej życiu i bezpieczeństwu państwa.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania